BOCCACCIO back for one time at Destelbergen

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Misschien kan ik eens kijken in de solden voor een koersbroekske en zo een blauw john lennonbrilleke.
Mercedes ster heb ik al sedert verleden week ( sorry buurman :? )
Dan nog zo een frullekes hemdje, van die zwarte " bottines" en nen pot of 2 gel en i'm ready to dance like a maniac.

Veel succes met organisatie!

Toedeloe,
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Josjie

Bericht door Josjie »

heb mijn mercedesster en bmwlogo weggesmeten paar maand terug... jammer
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

zondag ma di woe don vrij zat, wa maakt mij da uit ik zou zelfs terugkeren uit reis als t doorgaat!!!!
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Mag ek eens een vraagske stellen???

Dienen Dirk De Maesschalck waar hier zo over gepraat wordt, vanwaar is die en hoe ziet die er ongeveer uit???
Kwee nie zeker ma dienen naam doet precies een belletje rinkelen...

Kan er zo snel mogelijk antwoord op gegeven worden plzzzzzzzzzzzzzz...
Ik ken niks van den ouwen bocca ( :oops: ) ma kwens ulder in alle geval meeeeega veel succes met jullie super concept!!!
Josjie

Bericht door Josjie »

Is van Destelbergen (woont in villa achter de temple)

Klein gestuikte persoon die serieus kan roepen blijkbaar...
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Josjie schreef:Is van Destelbergen (woont in villa achter de temple)

Klein gestuikte persoon die serieus kan roepen blijkbaar...
Is hij zich bewust dat hij een stukje elekronische muziekgeschiedenis uit de grond heeft gestampt of is he in it for the money?
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Josjie

Bericht door Josjie »

voort geld
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

jammer genoeg wel, moest ik in zijn plaats zou k toch 2 keer per jaar nog n ode brengen aan den boccaccio uit zelfrespect, ma die vent sta nog liever in zijn aardbeien me champagne te stikken achter zijn toog op de beats en stringsssss van tiesto
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

haahahaha... mooie uitspraak :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

'89 NEON schreef:jammer genoeg wel, moest ik in zijn plaats zou k toch 2 keer per jaar nog n ode brengen aan den boccaccio uit zelfrespect, ma die vent sta nog liever in zijn aardbeien me champagne te stikken achter zijn toog op de beats en stringsssss van tiesto
man man man ik gon er hier volledig aan :lol: :lol: :lol:
als onze neon boos is dan is't wel altij de moeite zelle hihi! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

maar neon heeft wel overschot van gelijk
die vent moet toch wel beseffen da hij met zijne bocca 1 van de allergrootste zoniet de grootste grondlegger was
laurence beseft het wel 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hoe verder we geraken hoe meer ik tot het besef kom da dit project een utopie is :cry:
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Ik vrees het ook. Aanvankelijk was ik zeer content te horen dat er een Bocca reunie zou komen in Destelbergen, maar hoe langer ik er over nadenk hoe minder rouwig ik er om ben als het niet zal plaatsvinden. Ik bedoel, de oude Bocca sfeer zal waarschijnlijk toch niet worden teruggehaald: de oudgedienden zijn nu allen in de 30, hebben koters, moeten op de maandag werken (de zaterdag in de Bocca haalde het lange niet bij de zondag) en sommigen hebben die tijd misschien niet eens overleeft of zijn nu volledig doorgeflipt. Ik heb fantastische herinneringen aan DE New Beat tempel, en ik vind het wel goed zo.
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de verwachtingen bij die reunies zijn meestal ook te hoog gespannen...waardoor je nogal eens teleurgesteld huiswaarts keert :?
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Inderdaad... En daar komt nog eens bij dat, als de boel door zou gaan, de Mega Temple (ik kan maar niet wennen aan die achterlijke naam) haar deuren om 5 uur zal moeten sluiten. Krijg je alleen maar zo'n "Five O'Clock My Ass" toestand van :wink:

Een reunie die ik overigens wel kan aanbevelen is het jaarlijkse "Oud Hollandsch Acid Feest" in Paradiso, Amsterdam. Een prachtige oude kerk met een geluidsinstallatie, zo zwaar dat ik er regelmatig heb staan overgeven door het basgeluid. Het is altijd rond Pinksteren en ik garandeer je, het dak gaat er volledig vanaf. Twee jaar geleden was de absolute top toen alle nooduitgangen geopend moesten worden omdat er geen zuurstof meer was waardoor het volk en masse flauwviel en men besloot op de avond zelf de sluit te verzetten naar 8 uur ipv 5 uur omdat mensen niet weg wilden gaan. Er hing daar zoveel rook dat ik niet eens m'n eigen handen kom zien en ik ben nog van het grote podium gevallen omdat ik door het slechte zicht er zomaar vanaf liep. Pijnlijk... Misschien een beetje ver weg voor jullie Belgen, maar toch echt de moeite waard!
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten