BOCCACCIO back for one time at Destelbergen

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Josjie

Bericht door Josjie »

Btw voor diegene die François niet kennen,
is een redelijk grote dj in Nederland.

Resident in Club Zino (een afterclub) te Tilburg
Redelijk veel gevraagd op andere party's
En als ik mij niet vergis komt er binnenkort
een nieuwe plaat van hem uit.

En ja, nu is hem ier lid hé :-)

Er was vroeger een onderdeel van zijn website gewijd aan de oude clubs,
met foto's van hoe ze er 'nu' uitzien. Die zijn allemaal in ons bezit en zullen ook verwerkt worden eens de site af is hé...
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

wooooooow my dream is fuckin coming true ofwa???

ik sta daar vanaf de deur opengaat tot ze sluiten!!!!!

1 probleem , ik ben er nog ma 24 en ik zweer dat t kot daar te klein ga zijn ak nie ga binnen mogen, kpeis da kik den enigen ben die zijn leven zou geven voor den ouden bocca!!!! maak maar n guestlist ofzo!

in ieder geval , ik ben mega blij dat er eindelijk nog ns iets gebeurt maar hopelijk gaat t deze keer beter zijn dan 2 jaar terug wanneer ze n 'oldskool classics' avond hadden georganiseerd want toen hebben ze maar 4 newbeats gedraaid en iedereen was van den dansvloer af (alle snotneuzen die daar vandaag habituee zijn) yupla daar was fiocco en everybody was back in bussiness ma den dezen was gaan maffen!

Crossin fingers!!!
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

voor sommige openminded people maken we wel een uitzonder maar idd we proberen de kids zoveel mogelijk weg tehouden en op deze avond dus alleen maar ouwe bocca muziek te horen zijn en NIX anders!!! Ik wil nog een keer die ouwe tijd een keer mee maken (zo goed mogelijk in deze tijd) in mijn favo hok waar het voor mij allemaal begonnen is en mijn dj carriere aan te danken heb! zal strax nog wel eens contact met mijn zaken partner opnemen want hij kent een van de eigenaren vrij goed dus ..........................................
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

EN DAK GODVERDOMME GEEN CIRCUSLICHTEN EN DIASCHERMEN ZIE ? ENKEL DE OUDE BELICHTING? NEONS STROBOS EN BLACKLIGHTS !!!!!
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

'89 NEON schreef:EN DAK GODVERDOMME GEEN CIRCUSLICHTEN EN DIASCHERMEN ZIE ? ENKEL DE OUDE BELICHTING? NEONS STROBOS EN BLACKLIGHTS !!!!!
ik kan het mij al zo voorstellen, gewoon super ! meer hoeft niet te zijn.
ik deel in uw mening ;-)
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

mmmm zou mooi zijn als de buiten verlichting ook weer op de oude manier werkte :shock:
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

DJ Francois schreef:mmmm zou mooi zijn als de buiten verlichting ook weer op de oude manier werkte :shock:
idd.... dat zou af zijn 8)
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Om het feest compleet te maken zou je misschien ook nog de new beat dj's van indertijd erbij kunnen halen...

Nu spreek ik ff zelf als dj; zet in godsnaam geen pioneer of effectgenerator neer op zo'n feesten neer (bescherm die dj's tegen zichzelf :lol:). Gewoon een ouderwetse rodec 180 met die vette sound van toen zonder poespas.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

en niet te ontbreken: eva's of fishermans!! :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
puree

Bericht door puree »

:shock: :shock: wat een initiatief !! fantastisch !!

maar reken maar dat de smurfen m-a-s-s-a-a-l van de partij zullen zijn ... :x
Gast

Bericht door Gast »

En van licht alle moving heads d'r uit, oude matrix controller er terug in schroeven en alleen maar veeeeeeeeeeeee parren, puntspots, strobo's en een dikke laser! Als we het dan toch echt in die sfeer doen :-)
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Ha ha ha nou nou ik heb hier wa los gemaakt hi hi maaruh de dj's zullen waarschijnlijk Olivier Pieters en Mike Thompson worden als ze willen uiteraard en zowieso die oude bende uit de kast willen halen en ik denk dat ik zelf dan ook maar ff mee doe hi hi hi gegarandeerd oude bocca zooi want voor mij is het ook altijd een droom geweest om in de oude bocca te spelen!!! The Story - Dr Phibes (echt bocca nummer) > rock to da beat en wat dacht je van ann clark pffffff > acid drill > Acid rock enz


Qua lichten kunnen we voorstellen om alleen de oude verlichting te gebruiken maar ze waren toen al ver hun tijd vooruit dus dat zal wel snor zitten !!! maar het moet maar gewoon een keer doorgaan omdat hoofdstuk een eer te bewijzen!! compleet met witte handschoentjes en smily's
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Hey Francois leuk idee allemaal toch wel.

Ik heb je trouwens nog weten spelen eind 94 in The Limit in Hilvarenbeek, in de periode dat The Limit nog om 4u sloot. De tijd van o.a. Toni Salmonelli - Hey!. :shock: :lol: :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

KZAL ER ZIJN !!!! deze keer moogde dan toch wel op de trapkes gaan zitten ;)
en what about "Dj - ThaMan" :D ?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben ook nog maar 20 :cry:

Maar voor de mede-stichter en admin van dit forum wordt toch ook wel een uitzondering gemaakt zeker? :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten