mad club

Het forum van de andere legendarische clubs
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

mad club

Bericht door cloud »

is er ooit iemand naar de mad club geweest?
deze club was iedere woensdagnacht open rond 96-97 en dj was rudy met nu en dan yves deruyter als guest
eigenaar en concept bedenker was boterham...een raar typetje met baseball petje en snor
later was er ene keer in de maand mad club in de tweede zaal van fuse ook de woensdag
kleine keet die een stille dood gestorven is :cry:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

mad club

Bericht door ProgressNation »

een stille dood ... bestaat nog steeds en naar ik horen zeggen heb vrij succesvol.

Is nu 1 vrijdag per maand denk ik.

Binnenkort is het terug fancy fair, met gratis kermisattracties :!:
Sirocco

Re: mad club

Bericht door Sirocco »

[quote="cloud"]is er ooit iemand naar de mad club geweest?
quote]

Ik ben er een keer of drie geweest in 96 geweest. Was echt een heel aparte tent. Net een kerker. Volgens mij was er ook een schommelstoel op de dansvloer. Iedere keer dat ik er was was rudy aan het draaien ik heb yves nooit gezien (volgens mij kwam hij er pas later bij). Aardige kerel, rudy, heeft ons zelfs 2 tapes kado gegeven (ik zal ze n's rippen). Was niet heel druk maar sfeer was er wel altijd goed. Ik weet nog een keer dat we op woensdag eerst naar de mad club gingen en dan om 7u naar La Rocca reden (zal wel een feestdag zijn geweest). Behoorlijk mad als ik er zo achteraf over nadenk.. 8)
Hoelang heeft dat eigenlijk geduurt in de fuse?

Btw op vrijdag was het daar de factory. Ik weet niet of de mad club daar iets mee te maken had maar ik weet wel dat Rudy daar super draaide. Zelf niet geweest maar ik heb een tape van iemand gekregen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dus da concept bestaat nog?
ik heb er al lang niets meer van gehoord
varth

Bericht door varth »

Dat concept bestaat zeker en vast nog, en dit op regelmatige basis op de vrijdagavond in fuse. Ik denk dat rudy en steff er residents zijn en dat marko, ydr en jan van biesen regelmatige guests zijn. Check maar eens de agenda op de site van de fuse. De thema's zijn nog altijd fancy fair, erotica,...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nice to know :D
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

Cloud, ik had hier reeds een topic over gemaakt:

http://www.legendaryclubs.be/forum/viewtopic.php?t=869

(mad club!)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten