De eerste nacht

Het forum van Extreme in Affligem
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

De eerste nacht

Bericht door Sunreezer »

Wie was er bij de opening van Extreme?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik nie,wanneer opende extreme?93?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Yep in 1993,
Alain

Bericht door Alain »

Ik niet , ik ben voor 't eerst in Extreme geweest in 1995 ,en ik ging er uitsluitend op maandag :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

same here ,1 enkele keer in 97 de zaterdag geweest... tom was nie slecht maar niets boven de maandag he :wink:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ik ben toen naar de opening geweest, dat was op een vrijdag en niet echt vré speciaal, te hard qua muziek (ik was meer voor de "Villa sound") en niet echt mijn ding qua volk

PhiPhi en Marko draaiden er nog niet (op maandag was de keet niet eens open, da's maar later gekomen), het waren eerder Yves De Ruyter en Franky Jones en zo, maar ben niet 100% zeker dat het net zij twee waren die avond. Volgens mij was het de bedoeling van de Cherry Moon na te bootsen. Maar het succes bleef uit, dus zijn ze op zondag (ook niet 100% zeker) en maandag beginnen open doen, en de maandag is tamelijk legendarisch geworden :lol: :lol: (de zondag was alleszins rap gedaan) dankzij PhiPhi.

Daarop hebben ze PhiPhi ook de zaterdag laten draaien, maar toen konden ze niet op tegen de concurrentie van oa. ATV in Kobbegem (Asse) een paar kilometer verder. Ik heb er wel één memorabele zaterdagnacht meegemaakt, namelijk met PhiPhi zijn verjaardag eind oktober 1995. PhiPhi had de Duitse DJ Paul Cooper gevraagd om te komen draaien, en dat was supermuziek!! :shock: :shock: (2 cassettes van die set, als ik binnen een maand meer tijd heb probeer ik ze erop te zetten, net als cassette Church) Geen enkele plaat had ik ooit al gehoord, maar wat een schijven!! Maar na een uur of 2-3 begon het zwaar bergaf te gaan met de Paul: ofwel was het belgische snoepgoed te stevig ofwel de champagne (of de combinatie van beide) maar hij wou niet meer stoppen van draaien terwijl het niet echt meer vré vlot ging... :D

Uiteindelijk stond PhiPhi daar zo ongeduldig als iets naast hem om over te nemen, maar Cooper wou dus niet stoppen, alhoewel hij al met zij wegge kop NAAST zijn Technicksen lag, zo scheef liep hij. Uiteindelijk heeft men hem met zachte dwang van achter de draaitafels verwijderd en heeft PhiPhi er nog een lap op gegeven voor zijn verjaardag!!

Waarop we strak maar tevreden bij Laurence in ATV nog eens goeiedag zijn gaan zeggen (en met ons de helft van den Extreme) tot ergens in de namiddag...
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

JJ schreef:i met PhiPhi zijn verjaardag eind oktober 1995. PhiPhi had de Duitse DJ Paul Cooper gevraagd om te komen draaien, en dat was supermuziek!! :shock: :shock: (2 cassettes van die set, als ik binnen een maand meer tijd heb probeer ik ze erop te zetten, net als cassette Church) Geen enkele plaat had ik ooit al gehoord, maar wat een schijven!! .

die 2 cassetes zou welkom zijn

die paul cooper is resident in Club Q in zurich

is daar 1 van de residents bij deep prog feestjes

dat zou wel straf zijn om die in 95 eens bezig te horen :)
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2005, 15:00
Locatie: Gent

Bericht door vince »

die 2 cassetjes zouden inderdaad zeer welkom zijn :D 8)
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Was er ook die dag, gingen er met onze hele voetbalploeg naartoe na de wedstrijd.We kenden de discotheek reeds goed want voordien noemde het éérst Da Vinci en daarna Chapoo, inderdaad genen vetten. We zaten boven waar weinig volk was(het was wel nog vroeg) en zagen beneden aan de ene kant al het krapuul van Aalst en aan de andere kant die van Denderleeuw(we dachten dat het alle momenten ging ontploffen).De muziek was inderdaad zéér verschillend van dat van 95-96.We zijn niet zo lang gebleven.
Maar ik moet heerlijk toegeven dat ze nadien toch een grote club geworden zijn want we hadden ze al twéé of driemaal weten sluiten en nu gingen ze zelfs techno spelen ipv commerciele muziek.Wij dachten toen echt dat het maar een paar maand zou openblijven.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

op het d4m forum staan er nu bij "other clubs"heel goede foto's van hoe den Extreme er nu opt moment nog bijligt,dacht dat nog getrokke ware door iemand van dit forum.Check it out zou ik zegge :idea:
Groetjes :wink:
djginod

Bericht door djginod »

Tijdens de beginperiode van Extreme heeft Radio Crystal meerdere malen daar andaan live uitgezonden via de 106.5 FM en 87.7 Dat is zelfs een sterke zender geweest, want ik kon die hier nog wel ontvangen, zei het met teveel ruis, anders had ik er zeker opnames van gemaakt, maar ja, helaas...

Wat ik me wel kon herinneren was dat het muziek was alla laurent garnier's Wake Up; Jopan's Bisca; lunatic asylum's Meltdown etc... dus lekkere house gewoon !!!!
max
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2006, 21:09
Locatie: Moeskroen

Bericht door max »

Alain schreef:Ik niet , ik ben voor 't eerst in Extreme geweest in 1995 ,en ik ging er uitsluitend op maandag :wink:
lundi c'etait les meilleurs :) als je begrijpt wat ik bedoel .......
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

waar is da ergens want kheb menne kozzen daar al horen over spreken maar kzou begot ni weten waar da is
ik ben wel regelmatig in hekelgem/affligem naar de lounge..
is da dan links of rechts van lounge/white housen en Q club ( da ook al dicht is )
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

het enige klotige aan extreme was die verdomde gladde trap :evil:
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

wel thnx elkewelke, kheb trouwens nen nieuwe digitale kodak dus als ik eens in de buurt ben... moogt ge u aan wa fotokes verwachten ;)

btw: hoe zit et me die tapekes, the church lijkt mij kicken :twisted:
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten