best resident

Het forum van de andere legendarische clubs

best resident


laurent warin
4
31%
vince
1
8%
fred nasen
3
23%
francesco
0
Geen stemmen
johan
2
15%
ghost
2
15%
kris
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

best resident

Bericht door cloud »

aangezien de h2o me zeer nauw aan het hart ligt(alhoewel ik er nie veel meer kom) deze poll van redidents die ooit in h2o gedraait hebben
van de villa periode tot nu
voor mij 100% zeker laurent warin
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

er zijn er wel nog de revue gepasseerd zoals roddy,cimai,beatben...
maar ik kreeg ze er nie op
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

moeilijke keuze maar ik heb toch voor fred nasen gestemd , laurent warin heeft wel de grootste beste platen collectie draait ook super goe maar vind in nu zo goed nie meer bezig , fred nasen blijft op niveau , als ik heb de laatste keer hoorde in catacombes dan vond ik hem even sterk als zijn vroegere setjes

greetz :)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

fred nasen...jammer da die kerel weggegaan is in pecq in 98 maar hij had gelijk he,als je hogerop wil mag je geen jaren in dezelfde club draaien
kijk naar johan,die gast was het echt wel aan het maken sedert at the villa en zeker in de palm beach maar wie kent hem nog of wie weet nog da hij in h2o draait?
bijna 10 jaar draaien in dezelfde keet :? nochtans ne vree goeie dj
puree

Bericht door puree »

francesco vond ik bij momenten toch ook subliem hoor ! Ik heb hier een retro cassette van hem liggen en das dik in orde ! Idd. Qua techniek kan er uiteraard niemand tippen aan de Laurent ... ( :shock: )
En Fred : Balmo, White House, ATV, need we say more ...
puree

Bericht door puree »

heb voor LW gestemd omdat ik het apprecieer als een dj nieuwe dingen probeert en niet gewoon 'twee plaatjes aan elkaar probeert te plakken' .. greetz
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja da kan hem wel,die stond dus geen minuut stil en maar scratchen 8) straf
kmoe hem eigenlijk dringend nog eens checken...
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

LW eeft paar maanden geleden de cata deftig in brand gestoken , zo da volk opjutten en heel den boel , nu ik denk niet dat je qua techniek fred en lw kunt vergelijken ze zijn beiden super maar op hun manier :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de h2o vroeger had echt wel iets atv achtig...hoekjes en kantjes,doorgangetjes en die lange gang met de vestiare en erna;dubbele deur open en baaam :lol: ofwel kon ge u daar direct in de zeteltjes smijten of aan de wc's
en wie weet er nog van die grote ronde waar nu de toiletten zijn...da was afgezet met dranghekkens en een podium in de midden
en den trap naar boven met graffiti...zalig verdiep met ne echte canape :lol:
h2o vind ik nu echt veel te koel ingericht maar da is een algemene tendens vind ik
wie is er daar allemaal geweest van op legendary clubs?
Josjie

Bericht door Josjie »

Ben nog maar één maal in den H20 geweest (op ATV vintage, deze zomer)
maar heb al sets van de meeste dj's gehoord en met sommige al contact gehad en nu soms nog contact enne degene die mij het meest aanstond van muziek en le plus sympa is Johan. Ik heb dus ook op hem gestemd.

Hij steunt dit forum trouwens enorm en heeft mij reeds foto's gemaild van vroeger in ATV en al.

Volgende is Laurent Warrin. Eén van de zaligste tapes die ik heb liggen hier is van LW in den H20, flippen voor dood niet normaal.
puree

Bericht door puree »

ja die canapé da zijn memories. Kheb nog foto's van toen wij met z'n allen daarin zaten. Daar vlak naast was de deur waar de go go's zich verkleedden en zich "schmikten" ...

to josjie : die foto's van ATV, wil je die sharen ?
Josjie

Bericht door Josjie »

Der zal een deel van geschared worden maar van sommige foto's heb ik het verbod gekregen om ze te publiceren.
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

vroeger paar keer geweest , jaar of 4-5 geleden met mijnen gebuur die ieder weekend ging , was 1 maal op een modeshow & 1 maal op een special retro avond , altijd op een vrijdag avond
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

steve cop is daar ook eventjes resident geweest in het derde zaaltje,waar nu de toiletten zijn,samen met fred nasen
tof zaaltje met goeie muziek maar niet echt succesvol...
ik heb daar trouwens mijn verjaardag gevierd in da zaaltje(98) met laurent b
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2005, 20:42

Bericht door djjohan »

N'oubliez pas cimai dans les résidents de l'H2O, car francesco ne joue plus depuis tres longtemps
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten