DJ's?

Het forum van Cirao in Waregem
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Heb die naam in lange tijd niet meer gehoord, waar hangt die nog uit?

:?:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

een 5 tal jaar was hij nog op ne retro cirao in de punch in avelgem als ik mij nie vergis
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Weet iemand of Steve Cop nog draait?
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

keskondisco schreef:Weet iemand of Steve Cop nog draait?
die heeft een tijdje geleden nog is in cafe d'anvers gedraaid.
ma voor de rest niks meer van gehoord.
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en op ne classic party in decadance en volgens wa gentenaars zijn da nog retro's om u tegen te zeggen :)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:en op ne classic party in decadance en volgens wa gentenaars zijn da nog retro's om u tegen te zeggen :)
Ben Zaterdag es geweest naar Decadance en 'k heb me ondanks m'n vooroordelen over 't volk enorm goed geamuseerd.
Goeie muziek gehad, toffe babbels gedaan met leuke mensen en tegen de noen pas mee de zon in de ogen buiten gestrompeld 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

keskondisco schreef:
cloud schreef:en op ne classic party in decadance en volgens wa gentenaars zijn da nog retro's om u tegen te zeggen :)
Ben Zaterdag es geweest naar Decadance en 'k heb me ondanks m'n vooroordelen over 't volk enorm goed geamuseerd.
Goeie muziek gehad, toffe babbels gedaan met leuke mensen en tegen de noen pas mee de zon in de ogen buiten gestrompeld 8)
Decadance je bent ervoor of ertegen,, vind het nog steeds een wijs kot, amuseer me daar altijd super ...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Club 11 schreef: Decadance je bent ervoor of ertegen,, vind het nog steeds een wijs kot, amuseer me daar altijd super ...
Ik ben 100% VOOR de rastameid 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

keskondisco schreef:
Club 11 schreef: Decadance je bent ervoor of ertegen,, vind het nog steeds een wijs kot, amuseer me daar altijd super ...
Ik ben 100% VOOR de rastameid 8)

:P :P :P :P
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

barmeid?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Ik heb ergens een setje gevonden van een zeker DJ Peter die er gedraaid zou hebben op Kerstmis 1996. Iemand een idee wie die Peter was? Is het misschien Peter Novak in zijn jonge jaren?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

stessel schreef:Ik heb ergens een setje gevonden van een zeker DJ Peter die er gedraaid zou hebben op Kerstmis 1996. Iemand een idee wie die Peter was? Is het misschien Peter Novak in zijn jonge jaren?
jep, dat was Peter Novak
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

1e res.waren op vrij.:malik b.&nicolas,op zat.:fred,philippe traikos & nicolas.op zondag:eddy airbow & johan!na brand atv werd dit:vrijdag:malik B. & nicolas,zaterdag:phi-phi & fred,zondag phi-phi & johan! zondag werd redelijk rap mee gestopt! dan is de vrijdag altijd met zelfde res.gebleven tot stopzetting! op zaterdag werd na paar maanden peter(novak) toegevoegd! en was marko er vaste gast dj naar de morgen toe....na vertrek van phi-phi naar extreme!(kreeg 10000bf.meer fee...)waren de residents op zaterdag:fred,steve cop & laurent warin!!plus kwamen tal van bel. of int.dj's als gast op vrijdag of zaterdag.dit was zo gedurende het volledig 1e jaar!vanaf opening!tot voodoo-eclipse2,waneer ik stopte....bij deze....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

moest er nu een club beginnen met dezzelfde residents als Cirao ik zat er elke avond :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast