Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Dr. Poppers schreef:Ongelooflijk, er bestaat blijkbaar zoiets als het 'Big-Lebowski-Fest', een jaarlijkse bijeenkomst van Lebowskifreaks, verkleed als personages uit de film (The Dude,Walter, Jesus, ...) maar ook als... oneliners uit de film! :D Natuurlijk wordt er keiveel White Russian gezopen!

Website: http://www.lebowskifest.com
Nog foto's: http://www.guardian.co.uk/film/gallery/ ... =339784437
Sommige mensen hebben precies toch tijd teveel ... eh dr Poppers :lol:
Ikke? :)
Bwa, met al die onnozeliteiten waarmee ik mijn dag vul eigenlijk tijd te weinig! :tongue:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

beatz schreef:kvond scheetjen en dikken over het algemeen hilarisch tegenover mekaar

heb gisteren 'Linkeroever' gezien
speciaal filmke toch
weet heel goed de spanning op te bouwen en eindigt vrij freaky :-o

zit blijkbaar in mijn vlaamsche periode want vorige week was het ex-drummer
dat vind ik echt straffe kost: de vergelijking met de Vlaamse Trainspotting vind ik een understatement want ex-drummer is imho nog beter
Brusselmans' eerste verfilming brengt een verbijsterend beeld van mensen aan de rand van de samenleving, doorspekt met typische brusselmans-humor en surrealistische beelden
aanrader 8)
Linkeroever een van de betere die ik dit jaar gezien heb - maar uwe commentaar over dien andere maakt me we curieus :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
beatz schreef:kvond scheetjen en dikken over het algemeen hilarisch tegenover mekaar

heb gisteren 'Linkeroever' gezien
speciaal filmke toch
weet heel goed de spanning op te bouwen en eindigt vrij freaky :-o

zit blijkbaar in mijn vlaamsche periode want vorige week was het ex-drummer
dat vind ik echt straffe kost: de vergelijking met de Vlaamse Trainspotting vind ik een understatement want ex-drummer is imho nog beter
Brusselmans' eerste verfilming brengt een verbijsterend beeld van mensen aan de rand van de samenleving, doorspekt met typische brusselmans-humor en surrealistische beelden
aanrader 8)
Linkeroever een van de betere die ik dit jaar gezien heb - maar uwe commentaar over dien andere maakt me we curieus :D
Ik woon langs de Tilsiter Lichtspiele, de oudste cinema in Berlijn die nog open is (dit jaar honderd jaar). Da's eigenlijk een café met een filmzaaltje waar ze vooral films draaien die... euh... geen Kinepolisprenten zijn, om het zo te zeggen.
Toch keek ik nogal raar op dat ze er 'Ex-drummer' ook speelden; dat was niet lang nadat hij in België uit was gekomen. 'k Heb wel geen idee hoe hij er ontvangen is geweest. Het enige geniale eraan vond ik dat er een Devo-cover inzat - zeg 'Devo is fantastisch' en je bent mijne kameraad!
Sinds twee weken geleden spelen ze trouwens in de Tilsiter ook 'Berlin Calling'.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door tomaz »

Kijk toch wel beetje uit naar de nieuwe Dreamworks. Een ode aan/parodie op de monster en UFO films uit de jaren 50.
http://www.youtube.com/watch?v=7SfqWGmRffM
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:
Lestat schreef:
beatz schreef:kvond scheetjen en dikken over het algemeen hilarisch tegenover mekaar

heb gisteren 'Linkeroever' gezien
speciaal filmke toch
weet heel goed de spanning op te bouwen en eindigt vrij freaky :-o

zit blijkbaar in mijn vlaamsche periode want vorige week was het ex-drummer
dat vind ik echt straffe kost: de vergelijking met de Vlaamse Trainspotting vind ik een understatement want ex-drummer is imho nog beter
Brusselmans' eerste verfilming brengt een verbijsterend beeld van mensen aan de rand van de samenleving, doorspekt met typische brusselmans-humor en surrealistische beelden
aanrader 8)
Linkeroever een van de betere die ik dit jaar gezien heb - maar uwe commentaar over dien andere maakt me we curieus :D
Ik woon langs de Tilsiter Lichtspiele, de oudste cinema in Berlijn die nog open is (dit jaar honderd jaar). Da's eigenlijk een café met een filmzaaltje waar ze vooral films draaien die... euh... geen Kinepolisprenten zijn, om het zo te zeggen.
Toch keek ik nogal raar op dat ze er 'Ex-drummer' ook speelden; dat was niet lang nadat hij in België uit was gekomen. 'k Heb wel geen idee hoe hij er ontvangen is geweest. Het enige geniale eraan vond ik dat er een Devo-cover inzat - zeg 'Devo is fantastisch' en je bent mijne kameraad!
Sinds twee weken geleden spelen ze trouwens in de Tilsiter ook 'Berlin Calling'.
Wie of wat is devo ? :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door tomaz »

Lestat schreef:Wie of wat is devo ? :mrgreen:
devo = essential listening
http://www.discogs.com/artist/Devo

Als je die mannen bezig hoort dan lijken heel wat van de huidige popualire bands al heel wat minder "fresh" en "original" :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

ik ben niet veel meer aanwezig hier en men kop staat er ook allemaal niet naar.
Maar als we ff een helder moment hebben kijk ik toch nog een filmpje of 2

Dus gisteren "Traitor" gezien, best wel goe filmke met guy pearce en don cheadle
Ook nogmaals een keer entertainment opgezet met "The Transporter" in Blu-Ray offcoz.
En vandaag met de kid een keer naar "Wall-E" gezien, wederom in Blu-Ray... al die pixars zijn uitermate scherp en helder in 1080p
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

tomaz schreef:
Lestat schreef:Wie of wat is devo ? :mrgreen:
devo = essential listening
http://www.discogs.com/artist/Devo

Als je die mannen bezig hoort dan lijken heel wat van de huidige popualire bands al heel wat minder "fresh" en "original" :mrgreen:
'k Ben hier eens in een te gek tweedehandswinkeltje in X-berg van die Devo-hoedjes tegengekomen! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Let it Whip heb ik volgens mij hier nog op 12" wel juist die titel ja :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door tomaz »

djginod schreef:Let it Whip heb ik volgens mij hier nog op 12" wel juist die titel ja :mrgreen:
Whip it good!!! :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Gisteren nog eens naar de cinema geweest met ne maat, kadotickets zijn een dankbare zaak zeker als t'lief een hekel heeft aan cinema's.

Soit de keuze voor Kinepolis Brussel was achteraf gezien niet alles.

De film was nog geen kwartier bezig of er kwam een grote groep marrokanen de zaal binnengeslopen via de nooduitgang. Gans de film liggen roken en met luidruchtig met hun gsm liggen spelen.
Vermits er al niet veel betalende bezoekers in de zaal zaten, en we aan de andere kant zaten hebben we ze maar laten doen. De miserie dat ge er mee kunt krijgen is het de film niet waard. We moeten nog zien dat we onze wagen ongeschonden zouden terugzien.

Soit na de film eens gaan klagen bij de manager, die wist al direct waar het over ging en het rolletje gratis tickets deed zijn dienst voor de klagers.
Het excuus dat er maar 2 veiligheidsagenten zijn voor 20 zalen kan ik enigzins begrijpen uit economische overweging, maar het trekt toch op niks.
Kinepolis Brussel is zo lek als een zeef, zowel bij de ingang als bij de uitgang.
Dus voor gratis tickets, jullie weten nu waar op te letten.

We hebben "body of lies" gezien, ook al zo'n ideale moslimterreurfilm voor met ne groep marrokanen in de zaal te zitten. Niet de moeite om hem te gaan zien.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Het Filmtopic

Bericht door rizzo> »

Is dan ook de reden waarom al ik 13 jaar geleden m'n laatste bezoek aan Kinepolis gebracht heb.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

Nostalgie90 schreef:
Het excuus dat er maar 2 veiligheidsagenten zijn voor 20 zalen kan ik enigzins begrijpen uit economische overweging, maar het trekt toch op niks.
Ik denk nochtans niet dat ze bij Kinepolis zwaar te lijden hebben als ik hun ticketprijzen zie.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

Wij deden dat vroeger ook in Kinepolis Hasselt. :mrgreen:
Maar we hielden ons wel koest eens we in de zaal waren.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

soms is het idd wel zo het geval in Kinepolis Brussel, maar ik ga al jaren naar Brussel en ik kan jullie verzekeren dat dit maar 1 keer op de 10 gebeurt ;) anyway, zijt content... gratis ticket :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten