30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Het party forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Enterprise schreef:
A-TOM-X schreef:Niet vergeten, de eerste 200 krijgen een uniek Obsession souvenir en het zijn de laatsten van een collectors item!
en de dj's toch ook ................................. :mrgreen:
Hehe, als ge er ene wilt dan zult ge hem moeten verdienen tussen 2 & 4! :)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djaxxie »

Enterprise schreef:
A-TOM-X schreef:Niet vergeten, de eerste 200 krijgen een uniek Obsession souvenir en het zijn de laatsten van een collectors item!
en de dj's toch ook ................................. :mrgreen:
:bounce: :bounce: :afro:

Amai Franky kijk weer keihard uit naar u set! Ben echt benieuwd of het bizar sfeertje anno 2009 kan nagedaan worden in Illusion!!!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door dewitte »

Hoe was het daar manne ?

Zijn ni verder geraakt dan Zoo den Zolex had ons te diep mee :colors:
Montini '
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door illusionfreak »

de zoo was weer vet hé en hoe was het in illusion hopenlijk was er veel volk
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djaxxie »

Aantal volk was voor mij net goed, voor de organistaoren en de dj's misschien net iets te weinig om perfect te zijn. Jan heb ik gemist. Toen we binnenkwamen was Aldo bezig, voor mij jammer genoeg de domper van de avond, echt wel goede mixen maar echt overdreven hitjes machiene! precies cdtje van real retro classix aan het luisteren. Gelukkig nam Franky over om 2 uur en we waren vertrokken. Wat een super dj toch jonges :clown: Onmiddelijk uit een ander vaatje getapt en de echte bizar pareltjes bovengehaald en weeral gemixt zoals enkel Franky het kan :albino: . Ik was echt benieuwd hoe Atomx zou gaan overpakken, ging hij terug overschakelen naar de grijsgedraaide hitjes maar niets was minder waar!!! Ging perfect verder op het elan van Franky en daar ben ik echt blij om. Echt zeer goede platenkeuze ook en mij toch wel aangenaam verrast. Al bij al quasi perfect nachtje. Volgende keer zeker terug present!
FRANKY FOR PRESIDENT!!! :afro: :afro:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Enterprise »

djaxxie schreef:Aantal volk was voor mij net goed, voor de organistaoren en de dj's misschien net iets te weinig om perfect te zijn. Jan heb ik gemist. Toen we binnenkwamen was Aldo bezig, voor mij jammer genoeg de domper van de avond, echt wel goede mixen maar echt overdreven hitjes machiene! precies cdtje van real retro classix aan het luisteren. Gelukkig nam Franky over om 2 uur en we waren vertrokken. Wat een super dj toch jonges :clown: Onmiddelijk uit een ander vaatje getapt en de echte bizar pareltjes bovengehaald en weeral gemixt zoals enkel Franky het kan :albino: . Ik was echt benieuwd hoe Atomx zou gaan overpakken, ging hij terug overschakelen naar de grijsgedraaide hitjes maar niets was minder waar!!! Ging perfect verder op het elan van Franky en daar ben ik echt blij om. Echt zeer goede platenkeuze ook en mij toch wel aangenaam verrast. Al bij al quasi perfect nachtje. Volgende keer zeker terug present!
FRANKY FOR PRESIDENT!!! :afro: :afro:
Zoals djaxxie het hierboven vermeld daar kan ik niet veel meer aan toevoegen behalve dat het qua opkomst (ik schat 5 a 600 man) best behoorlijk was en dat was ook wat de organisatie had verwacht.
Dus al bij al was best leuke party........ op naar de volgende..... :D

En hey Djaxxie ....nice to meet you.............nu ken ik mijne stalker :mrgreen: bij gezicht....... :thumbsup:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djaxxie »

Enterprise schreef:
djaxxie schreef:Aantal volk was voor mij net goed, voor de organistaoren en de dj's misschien net iets te weinig om perfect te zijn. Jan heb ik gemist. Toen we binnenkwamen was Aldo bezig, voor mij jammer genoeg de domper van de avond, echt wel goede mixen maar echt overdreven hitjes machiene! precies cdtje van real retro classix aan het luisteren. Gelukkig nam Franky over om 2 uur en we waren vertrokken. Wat een super dj toch jonges :clown: Onmiddelijk uit een ander vaatje getapt en de echte bizar pareltjes bovengehaald en weeral gemixt zoals enkel Franky het kan :albino: . Ik was echt benieuwd hoe Atomx zou gaan overpakken, ging hij terug overschakelen naar de grijsgedraaide hitjes maar niets was minder waar!!! Ging perfect verder op het elan van Franky en daar ben ik echt blij om. Echt zeer goede platenkeuze ook en mij toch wel aangenaam verrast. Al bij al quasi perfect nachtje. Volgende keer zeker terug present!
FRANKY FOR PRESIDENT!!! :afro: :afro:
Zoals djaxxie het hierboven vermeld daar kan ik niet veel meer aan toevoegen behalve dat het qua opkomst (ik schat 5 a 600 man) best behoorlijk was en dat was ook wat de organisatie had verwacht.
Dus al bij al was best leuke party........ op naar de volgende..... :D

En hey Djaxxie ....nice to meet you.............nu ken ik mijne stalker :mrgreen: bij gezicht....... :thumbsup:
Schuldig hehehe :alien:
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Ben net ontwaakt uit mijn coma! amai
Qua opkomst viel het voor ons toch wel tegen, maar de sfeer heeft veel goedgemaakt.
Ik kan me enkel aansluiten bij wat djaxxie heeft geschreven, ik denk dat Aldo heel nerveus was en daarom op safe heeft gespeeld.
Echt elke retrobom op een uur en half tijd er door jagen was wat veel van het goeie.
Franky heeft overgepakt met kwaliteit!
Zijn set was top, maar een beetje in mineur na het hitjesgeweld van Aldo.
Heb mijn best gedaan om toch de typische en vergeten Obsession retroplaten naar boven te halen, begonnen met Hybryd 55 - Express Trip, wat toch een ongelooflijke flipschijf blijft.
De sfeer zat er ook direct in met die plaat.
Volk is ook goe lang blijven plakken wat dan ook betekent dat ze het apprecieerden.
Jean nam over om half 6 met goeie tranceschijven.
Feestje heeft geduurd tot half 8 wat al lang geleden was op een vrijdag in Illusion.

Ga nu ne goeie vettigen Belgische friet eten en daarna kom ik mijne zetel ni meer uit. :)
Dank aan iedereen die er zo'n leuke avond van gemaakt heeft!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djaxxie »

A-TOM-X schreef:Ben net ontwaakt uit mijn coma! amai
Qua opkomst viel het voor ons toch wel tegen, maar de sfeer heeft veel goedgemaakt.
Ik kan me enkel aansluiten bij wat djaxxie heeft geschreven, ik denk dat Aldo heel nerveus was en daarom op safe heeft gespeeld.
Echt elke retrobom op een uur en half tijd er door jagen was wat veel van het goeie.
Franky heeft overgepakt met kwaliteit!
Zijn set was top, maar een beetje in mineur na het hitjesgeweld van Aldo.
Heb mijn best gedaan om toch de typische en vergeten Obsession retroplaten naar boven te halen, begonnen met Hybryd 55 - Express Trip, wat toch een ongelooflijke flipschijf blijft.
De sfeer zat er ook direct in met die plaat.
Volk is ook goe lang blijven plakken wat dan ook betekent dat ze het apprecieerden.
Jean nam over om half 6 met goeie tranceschijven.
Feestje heeft geduurd tot half 8 wat al lang geleden was op een vrijdag in Illusion.

Ga nu ne goeie vettigen Belgische friet eten en daarna kom ik mijne zetel ni meer uit. :)
Dank aan iedereen die er zo'n leuke avond van gemaakt heeft!
yup was echt heel goed. Ik hoop echt wel dat er een vervolg op komt! Misschien dat de volgende editie meer volk zal komen door de mond op mond reclame na deze goede editie. Jean heb ik jammer genoeg maar even kunnen horen. Misschien geen slecht gedacht om Jean volgende keer wat vroeger te laten draaien?
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Enterprise »

Voila se.........voor die dat het gemist hebben of die het nog eens willen overdoen.......... :D

FRANKY JONES @ Obsession Reunion 08.05.09 - Illusion (Lier) - 2h set
http://www.megaupload.com/?d=Y1ML283P

ENJOY :alien:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djaxxie »

Enterprise schreef:Voila se.........voor die dat het gemist hebben of die het nog eens willen overdoen.......... :D

FRANKY JONES @ Obsession Reunion 08.05.09 - Illusion (Lier) - 2h set
http://www.megaupload.com/?d=Y1ML283P

ENJOY :alien:

YYYYYYeeeesssss, wat een snelle service seg. Nu ben ik iets te ko maar morgenvroeg direct beluisteren ze!

Bedankt!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Enterprise schreef:Voila se.........voor die dat het gemist hebben of die het nog eens willen overdoen.......... :D

FRANKY JONES @ Obsession Reunion 08.05.09 - Illusion (Lier) - 2h set
http://www.megaupload.com/?d=Y1ML283P

ENJOY :alien:
Amai Franky, gij zijt er snel bij makker! Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? :)
Snel eens binnenpakken zie!!! :bounce:
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2007, 12:57
Locatie: kempen

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door model500 »

Enterprise schreef:Voila se.........voor die dat het gemist hebben of die het nog eens willen overdoen.......... :D
mercikes makker!!!
weeral dik in orde he!!!! ;)

FRANKY JONES @ Obsession Reunion 08.05.09 - Illusion (Lier) - 2h set
http://www.megaupload.com/?d=Y1ML283P

ENJOY :alien:
back to the good al times!!!!
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Wanni »

Merci Dr Jones , ben erg benieuwd naar uw set.

Grtz Wanni 8)
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Pakrac »

Dekke... het doet toch zeer dat ik er niet kon bij zijn... want de set zijn zowat alle obsession-schijven aan elkaar gemixed... voor mij stuk voor stuk nostalgie! :mrgreen:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten