The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

kings

Bericht door ProgressNation »

Afterclub is officieel maar vanaf jaren 90 denk ik.

Maar het was voordien ook al lang open. Een collega van mij heeft nog in Extreme (toen nog onder andere naam) gewerkt eind jaren 80 - begin jaren 90. Na de sluiting gingen ze altijd naar de Kings. Volgens haar werd het toen vooral bezocht door mensen / personeel die in de horeca zaten, en die na de sluiting van hun zaak efkes in de Kings gingen ontspannen. Muziek was toen nog allround vermoed ik.

Mijn ma is er vroeger 2-3 X geweest (+ heeft er veel over gehoord) (voor Kings) en zij herinnert zich nog dat het eerst iet was voor het chique volk en nadien voor homo's en later nog voor louche volk, vreemdelingen (messengevechten). Het was toen ook een van de eerste zaken in de regio waarvan geweten was dat men er aan snelheid kon geraken (midden - eind jaren 70 ). :shock: De chronologie in laatste paragraaf kan wat door elkaar geraakt zijn ;)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Als ik daar vroeger als klein ventje passeerde & aan mijn pa vroeg wa da was, zei em dat da nen homobaar was & dannek dr buiten moest blijven... :lol: :lol:
Afbeelding
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

Bericht door digger »

BOUNCER schreef:Shit kerels correct me if I'm wrong maar ik hoor geen goed nieuws van de kings hoor op zaterdag zit er bijna geen volk meer en de after zir er nog volk tot 17h00 ofzo dan is er niemand meer.

Weet er iemand meer.
horen zeggen ,dat kunnen we
kom zelf eens een kijkje nemen voor je iets schrijft.
hoelang is geleden dat je er geweest bent ???????????????????
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

Bericht door digger »

Den Backer schreef:Als ik daar vroeger als klein ventje passeerde & aan mijn pa vroeg wa da was, zei em dat da nen homobaar was & dannek dr buiten moest blijven... :lol: :lol:
ja uw pa zal wel weten zeker ,heeft hij er zelf veel geweest ?
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

Bericht door digger »

keskondisco schreef:Op Zaterdag heeft er nog nooit veel volk gezeten é...net goed.
Al is het ook wel al zeker een jaar geleden dat ik es op ne Zaterdag geweest ben.
De Zondag zit het toch nog altjid goed vol hoor...
s' avonds en Maandagmorgen...geen flaw idee van.
JP zal da wel es opklaren :wink:

Enne ... die flikkers lopen overal tegenwoordig (clubs dan) maar das normaal met de aankomende gemeenteraadsverkiezingen.
Ge zult wel zien derna :wink:
je moet dringend eens langs komen veel veranderd
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

kings

Bericht door ProgressNation »

ja tegenwoordig hoor je de meest uitenlopende geruchten over bezoekersaantallen in clubs. Ik zou het niet aan m'n hart laten komen JP. Het gaat overal met ups & downs tegenwoordig. Wie blijft geloven in zijn concept blijft overeind, wie bruuske veranderingen doet verliest alles (zie La Bush).

Als ik ergens naar toe wil gaan doe ik dat, en trek ik mij van die geruchten op internet niets aan.
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

digger schreef:
Den Backer schreef:Als ik daar vroeger als klein ventje passeerde & aan mijn pa vroeg wa da was, zei em dat da nen homobaar was & dannek dr buiten moest blijven... :lol: :lol:
ja uw pa zal wel weten zeker ,heeft hij er zelf veel geweest ?
Niet dannek weet... (nog nooit gevraagd) Em is van een St-Lievens-Esse dus eerder den Truweel ect. in diene tijd... Maar em weet goed genoeg hoe het daarbinnen aan toe gaat he.. Enkele collega's van op zijn werk (jongere gasten dan) gaan regelmatig nr kings... En em hoort dr genoeg van... :lol:
Laatst gewijzigd door Den Backer op 05 jun 2006, 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

Bericht door digger »

Lagoas schreef:stom vraag
weet er iemand wanneer dit kot voor de eerste maal openging?
30jaar geleden?

was JP daar from day 1 ?
rudy? JP zijn vrouw?

is het eigenlijk pas in 1990 after geworden?
volgens mij was dit vroeger een 'gewoon' discotheek
maar dan spreek ik over de vorige generatie...

iemand vroeg da ier, en kzou het eigenlijk ni weten :lol:
je bent goed op de hoogte ,en kot weet niet of je het zo kunt noemen ik zou uw anders eens uitnodigen om een paar koten te bezoeken .
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

Re: kings

Bericht door digger »

ProgressNation schreef:Afterclub is officieel maar vanaf jaren 90 denk ik

.
ja jongens ,ik ben er al jaren ,ik kan uw zeggen vroeger werd er meer op de vuist gegaan ,dan spreken we over op een avond 10 keer(jaren 80) de generatie van vroeger die de meeste comentaar leveren .nu gebeurd er doorgaans niets meer ,en spot niet met messen gevechten daarvoor moet het in geen club zijn ,onlangs wat er gebeurd is ,en nu zondag te lier .
ik zou zeggen stop er mee met comentaar te geven over wat jullie niet weten of horen zeggen ,ik denk dat de site voor iets anders bedoeld is en niet om clubs af te maken ,we doen allemaal ons best en wie denk dat het beten kan open zelf iets een club in de plaats van comentaar te geven op alles en nog wat .want de meeste zijn er die er nog niet eens geweest zijn ,of die 1 keer op de maand buiten komen .




Maar het was voordien ook al lang open. Een collega van mij heeft nog in Extreme (toen nog onder andere naam) gewerkt eind jaren 80 - begin jaren 90. Na de sluiting gingen ze altijd naar de Kings. Volgens haar werd het toen vooral bezocht door mensen / personeel die in de horeca zaten, en die na de sluiting van hun zaak efkes in de Kings gingen ontspannen. Muziek was toen nog allround vermoed ik.

Mijn ma is er vroeger 2-3 X geweest (+ heeft er veel over gehoord) (voor Kings) en zij herinnert zich nog dat het eerst iet was voor het chique volk en nadien voor homo's en later nog voor louche volk, vreemdelingen (messengevechten). Het was toen ook een van de eerste zaken in de regio waarvan geweten was dat men er aan snelheid kon geraken (midden - eind jaren 70 ). :shock: De chronologie in laatste paragraaf kan wat door
elkaar geraakt zijn ;)
:lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Tja sorry hoor digger maar ik hoor da van mensen die zelf geweest zijn.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

Bericht door digger »

BOUNCER schreef:Tja sorry hoor digger maar ik hoor da van mensen die zelf geweest zijn.
begrijp ik ,een after club veranderd altijd ,ik kan je wel zeggen dat we zaterdag middag tot zeker 1500 u open zijn dan moet er wel volk zijn hoor .en zondag is het ook zeer goed ,come en see
het kan dat er juist mensen komen op een kalm moment en dan gaan ze weer he ,het is weinig volk .
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Juust "Digger" :wink: ...u nie laten doen vent!
Welke after, club kan den dag van vandaag nog zeggen dat em steeds z'n eigen is gebleven van in het begin?
Ik moet m'n hersenen toch al es goed peinigen om daar een antwoord op te vinden.

Enne wat de Zaterdagen betreft...jaren geleden als ik nog de vaste nachte had op een ander bedrijf kwam ik daar regelmatig de Zaterdagmorgen tot middag toe en toen was het meestal maar open tot 13u30 ong.
Dus als je zegt nu dikwijls tot veel 15u...tsja, dan moet het idd beter draaien.
Ik kom spijtig genoeg de laatste tijd veel te weinig in Kings...bang da 'k den Lagoas tegen 't lijf zou lopen wss (mijn eigen onkosten besparen zullen we maar zeggen :roll: ).
Ben ook ietwat ouder en 't worden en de laatste maanden gaat den uitgang mij in 't algemeen nie meer te goe af maar ik beloof dat ik zeker en vast m'n favo after nog een paar bezoekjes zal brengen in de toekomst :wink:
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:36

pary @ kings club

Bericht door digger »

PRIVILIGED @KINGS CLUB
FRIDAY 9TH OF JUNE
MUSIC BY
CEKEZZ-INFLUENZA
NICK-HEAVEN SOUNDS
B.I.O.O.L-INSANE
ALEC-CREAMM
VINCE-REPLAY-KINGS
DENNIS-KINGS-VIPER CLUB
JP-KINGS-VIPER CLUB
CLUB OPEN @ 11 PM
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

6 October @ The Kings Club

CEKEZZ B-DAY PARTY

start: 23.00
Entrance: 7€

Dj's:

Dave (Le Cube)
Lins (The hype-Illusion)
CekezZ (Influenza-La Rocca / Kings)
Liquid T (Belfunk)
Vince (Replay / Kings)
Dennis (Viper / Kings)
JP (Viper / Kings)

More info soon!
http://users.telenet.be/dj_cekezz soon updated!
**for free guestlist => mail to cekezz@hotmail.Com**
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ons Lins ofwa, feest! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten