Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Gio

Bericht door Gio »

Ja kan zijn, maar meestal draait hij op plaatsen die voor mij aan de andere kant van België liggen. Ik weet dat 't een goeie dj is, maar ff een paar honderd km rijden zie ik niet echt zitten... En meer in de buurt, al is't omgeving Antwerpen of Vlaams Brabant, da gebeurt niet veel denk ik.

Heb 'm maar 1 keer bezig gezien. Dacht dat 't op een Reunion Dj's Party was in Carat...
puree

Bericht door puree »

bij mijn weten heeft kevin, toch officieel niet, nooit tot het dj korps van carat behoord
Gio

Bericht door Gio »

puree schreef:bij mijn weten heeft kevin, toch officieel niet, nooit tot het dj korps van carat behoord
Nee ik weet 't wel, beweer 't ook niet, maar heb 'm toch zien draaien toen, en van kortbij dan, want in Carat stond de Dj-booth vlak aan de dansvloer... So I took a close look :wink:
Richman

Bericht door Richman »

puree schreef:bij mijn weten heeft kevin, toch officieel niet, nooit tot het dj korps van carat behoord
Heel juist puree hij heeft nooit resident daar geweest volg hem nu al meer dan 10 jaar van balmoral tot axiome tot ...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nochtans wel resident geweest in illusion (95-96) :idea:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Del@y

Bericht door Del@y »

Richman schreef:
puree schreef:bij mijn weten heeft kevin, toch officieel niet, nooit tot het dj korps van carat behoord
Heel juist puree hij heeft nooit resident daar geweest volg hem nu al meer dan 10 jaar van balmoral tot axiome tot ...
neen nooit resident maar hij is wel paar keer gast geweest daar , dat kan ik mij nog herinneren
Del@y

Bericht door Del@y »

wat ik persoonlijk machtig vond zijn kevin's herkebare mixen zoals daar zijn

Robert Miles -Red Zone gevolgd door Symphony of love - II (quantum leap)

Rebirth - Pure gevolgd door Desert Storm

Suck - Watamu Beach gevolgd door Lotus - Within or without you

....

als ik die mixes opnieuw hoor krijg ik spontaan flashbacks :shock:
Gio

Bericht door Gio »

Del@y schreef:
Rebirth - Pure gevolgd door Desert Storm
Deze mix heb ik nog niet gehoord, en heb nochtans meerdere tapes of sets van hem waar hij Rebirth draait, maar telkens zonder Desert Storm...

Misschien dat iemand ze eens kan posten :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in the globe was hij ook soms resident en samen met tofke gaf da serieus vuurwerk naar het schijnt...jammer genoeg ben ik nooit in de globe geweest
de choco

Bericht door de choco »

Gio schreef:
Del@y schreef:
Rebirth - Pure gevolgd door Desert Storm
Deze mix heb ik nog niet gehoord, en heb nochtans meerdere tapes of sets van hem waar hij Rebirth draait, maar telkens zonder Desert Storm...

Misschien dat iemand ze eens kan posten :wink:
wat delay zegt is inderdaad zeer juist over deze mix , zo herken ik soms een tape direct van hem , op al mijn tapes van kevin word rebirth pure gemixt met desert storm behalve op 1 niet balmoral 23/11/94 ( ik vind het trouwens een fantastische mix ) helaas hebben sommige dj's deze mix al overgenomen wat ik zeer flauw vind
Del@y

Bericht door Del@y »

de choco schreef:
Gio schreef:
Del@y schreef:
Rebirth - Pure gevolgd door Desert Storm
Deze mix heb ik nog niet gehoord, en heb nochtans meerdere tapes of sets van hem waar hij Rebirth draait, maar telkens zonder Desert Storm...

Misschien dat iemand ze eens kan posten :wink:
wat delay zegt is inderdaad zeer juist over deze mix , zo herken ik soms een tape direct van hem , op al mijn tapes van kevin word rebirth pure gemixt met desert storm behalve op 1 niet balmoral 23/11/94 ( ik vind het trouwens een fantastische mix ) helaas hebben sommige dj's deze mix al overgenomen wat ik zeer flauw vind
zoals wie choco ?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

iemand naar the factory of de cherry geweest gisteren met kevin?
speedy

Bericht door speedy »

Juist iets interressants ontdekt Kevin draaid dus in de Outline in Diest.

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

godver :shock: zolex,jones en kevin :shock:
Del@y

Bericht door Del@y »

wow, hij is blijkbaar resident daar vanaf den eerste mei :shock:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten