Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

:D
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

BOUNCER schreef:
M.U.C. schreef:Voor het in deze topic voor de 1000ste keer uit de hand loopt stel ik voor we hier ENKEL nog praten over de "DJ SKILLS" van kevin!
Goed idee vind ik.
Idem, laat dit de laatste keer zijn dat ik het moet zeggen, om dit topic terug op het goede spoor te zetten... ;-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2005, 00:44

Bericht door Flipper »

Ik vond zijn sets altijd bij de betere (94 - 96) vooral qua schijven die hij achter elkaar hing. Technisch was hij wel niet de beste ( in tegenstelling tot wat ik hier heb gelezen). Ik heb hem op tapes meermaals zwaar horen blunderen als hij zo van die rare frivoliteiten probeerde :D . Technisch vond ik phi-phi, laurent warin, fred, Tom lecqleir om er enkele te noemen toch veel beter. Ik heb hem 2 keer live gezien na 2000 en dan vond ik er eigenlijk niets meer aan. Maar het dient gezegd te worden: Ik heb een tweetal tapes van hem van de periode '95 en die zijn echt de max. Maarja de muziek was toen ook de maxer als nu :D !

Ondertussen hebbek ook nog een ander topic eens gelezen waarin stond dat hij blijkbaar geband is omdat hij een proces wou aandoen aan de mods :D . Best wel grappig eigenlijk aangezien vrije meningsuiting nog altijd één van onze democratische peilers is. Ik ben toch nog altijd benieuwd wat hij nu eigenlijk allemaal op dit forum heeft uitgestoken. Als ik het allemaal goed lees heb ik meermaals de indruk gehad dat het gaat over een dj die wat gefustreerd is omdat hij beseft dat zijn glorieperiode al enkele jaren voorbij is en dat ze waarschijnlijk niet meer zal wederkeren! Ik vind trouwens dat verafgodden van dj's maar onnozel. Zijn gewoon mensen die wat plaatjes opzetten in mij ogen. Als je echter sommige van die mannen ziet lopen ( en kheb het nu niet over kevin jee ) dan denken die echt wel dat ze het warm water hebben uitgevonden :-D . Maarja dat kunnen we ook zeggen over sommige voetballers :D .

Dit wou ik toch nog even kwijt nadat ik al die KJ posten heb doorlopen. Wie mij wil pm'en met wat er zich allemaal heeft afgespeeld mag het zeker doen!

Greetz

Filip
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Flipper schreef: Ik vond zijn sets altijd bij de betere (94 - 96) vooral qua schijven die hij achter elkaar hing. Technisch was hij wel niet de beste ( in tegenstelling tot wat ik hier heb gelezen). Ik heb hem op tapes meermaals zwaar horen blunderen

Ik heb manne als ydr ook al horen blunderen zenne! Ne Phi phi niet ec ht maar op safe spelen is dan ook easy eh. Kevin wist er met zen enthousiasme,vindingrijkheid en durf! serieus de sfeer in te brengen. Vind hem technish in elk geval heel dik in orde!
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2005, 00:44

Bericht door Flipper »

djaxxie schreef:
Flipper schreef: Ik vond zijn sets altijd bij de betere (94 - 96) vooral qua schijven die hij achter elkaar hing. Technisch was hij wel niet de beste ( in tegenstelling tot wat ik hier heb gelezen). Ik heb hem op tapes meermaals zwaar horen blunderen

Ik heb manne als ydr ook al horen blunderen zenne! Ne Phi phi niet ec ht maar op safe spelen is dan ook easy eh. Kevin wist er met zen enthousiasme,vindingrijkheid en durf! serieus de sfeer in te brengen. Vind hem technish in elk geval heel dik in orde!
Elke dj blundert wel is. Maar je hebt blunderen en blunderen he :D . Allé wat ik gewoon wou zeggen is dat er in die tijd andere dj's waren die toch een betere techniek hadden. Safe spelen bestaat eigenlijk niet. Ofwel lopen uw platen gelijk ofwel lopen ze niet gelijk :D .
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Man man man. Tijdens het blokken luister ik vaak op m'n ipod gewoon naar zo setjes. Derjust Kevin_Jee_-_Live_At_Axiome-21-03-1998

Die kerel was wel ni normaal,ze. Mss lag het aan axiome ook een beetje maar zo'n zalige platen. Echt respect voor die gast :-o geflipte set
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Safe spelen bestaat wel degelijk... meestal klinken die sets wel aardig strak, maar zijn dan eigenlijk best wel saai !!!

Meestal wordt er onder verstaan, of alleen mixen als er alleen nog maar een ritme overblijft, maar vaker denk, dat je maar een paar maten laat gelijk lopen, en dan hoppa weer weg....
Newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2007, 18:17

Bericht door de choco »

nog iemand nieuws van kevin , had hem een mail gestuurd maar geen respons ...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

de choco schreef:nog iemand nieuws van kevin , had hem een mail gestuurd maar geen respons ...
'k heb em een maand of 2 terug nog horen draaien hier in Gent (montuno vibes) ... no longer my cup of tea
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

lemant schreef:
de choco schreef:nog iemand nieuws van kevin , had hem een mail gestuurd maar geen respons ...
'k heb em een maand of 2 terug nog horen draaien hier in Gent (montuno vibes) ... no longer my cup of tea
ik hoorde hem nog op die big bash in Illusion, dat was wel goed, maar de tijden veranderen hé..
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Voor de geinteresseerden, juist geupload. Nog een setje:

http://rapidshare.com/files/41012005/Ke ... 3-1998.rar
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

dj_neo schreef:Voor de geinteresseerden, juist geupload. Nog een setje:

http://rapidshare.com/files/41012005/Ke ... 3-1998.rar
Merci, tis al aant downen ze. Ben eens benieuwd.
Afbeelding
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

Heeft er toevallig iemand da filmke van Kevin Jee in de 2de zaal van Cherrymoon. De plaat die op dat moment speelt is die van depeche mode - al i ever wanted
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

tomino ( aka dj ds ) schreef:Heeft er toevallig iemand da filmke van Kevin Jee in de 2de zaal van Cherrymoon. De plaat die op dat moment speelt is die van depeche mode - al i ever wanted
Wagonss zal da wel hebben denk ik ;)

Heb da ook ergens op dvd staan, maar moet ik wel ff zoeken dan
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

filmke

Bericht door ProgressNation »

heb er ook nog enkele van Kevin, waaronder ook deze. zal es op m'n externe schijf moeten zoeken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten