Del@y schreef:is diene kerel in uwen avatar nen extreem rechtse ?
Op wat slaagt dat nu weer, heeft toch totaal niks met KJ te maken of wel ?
neen, helemaal niet was dan ook een retorische vraag op zijn vragen , snap niet wat de vraag homo zijn of kledij ergens op slaat ?...ook niet echt sfeer bevorderend ... het is niet omdat je anders gekleed bent dat je meteen conclusies moet trekken
laat het ons zoals voorheen over de legendary music houden
Del@y schreef:
laat het ons zoals voorheen over de legendary music houden
Ik hoop het, tijd voor een mentaliteitsveranderingen hier algemeen op LC...
Daarmee bedoel ik minder negativisme, afbreken & het in de grond boren van topics. Want het is hier dikwijls nogal de moeite!
De LC-Crew zal voortaan in de hier voor vermelde items strikter optreden... Want deze verzieken de sfeer hier maar al te vaak, wat voor niemand prettig is. M.a.w. houdt zulken dingen toekomstig liever voor uzelf, u bent gewaarschuwd bij deze.
Verder heb ik met Josjie ook gesproken deze namiddag, en deze komt binnenkort ook terug.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 04 mar 2007, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja KJ is toch een geval appart maar dat het ging zo escaleren verwachtte ik nooit, eigen schuld zou ik zeggen.
Ik vind dat je altijd de mens achter de dj moet bekijken hij vroeger men grootste respect nu kan ik die naam met moeite niet meer zien of horen echt jammer.
bon, herr Jee stuurde mail dat em op myspace staat... ik hem dus adden als friend maar blijkbaar wilt em mij nie toevoege. Als ge gaat zien naar zijn vriendenlijst versta ik wel waarom... hij duldt alleen maar vrouwelijk schoon
Ah ja, en de nummers die er op staan zijn echt wel typische 'atmosfeeric' tunes: vet dus!!!!
------------------------------ Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
allez doet deugd om te zien dat em nog actief is op het net !
z'n agenda is ook goed gevuld zie ik. Zal em graag hebben.
Heb in BXl een affcihe gezien van Peter Novak & Kevin Jee. Het opschrift was "Novak arrested by Kevin Jee". Als je Kev hier zag met z'n flikkenpak aan, weet je wie het idee had voor de affiche
puree schreef:allez doet deugd om te zien dat em nog actief is op het net !
z'n agenda is ook goed gevuld zie ik. Zal em graag hebben.
Heb in BXl een affcihe gezien van Peter Novak & Kevin Jee. Het opschrift was "Novak arrested by Kevin Jee". Als je Kev hier zag met z'n flikkenpak aan, weet je wie het idee had voor de affiche
:-D :-D
Heb die ook zien hangen! Vlak aan station centraal...
------------------------------ Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------