Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

After schreef:who is the guy left?
Hopelijk was da als grap bedoelt... :)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

lol at YDR & Rocky Balboa :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

haha :-D YDR me zen niew mokke :lol:
* raise your hands in the spirit of house music *
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Bon, ik heb deze terug publiekelijk gezet... Ik hoop dat we dit topic terug met een propere lei kunnen heropstarten, na dit een tijdje te hebben laten bezinken bij iedereen. Ga uw gangetje hier maar like the way before, zonder KJ weliswaar dan. Iedereen heeft daar wel uitgebreid zijn zegje in kunnen doen. Dus herbegin er hier dan ook weer niet over.
Alsook zeker geen boycot campagnes of dergelijke…

Greetz.
Afbeelding
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

t'is toch ne kerel hé
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

gene KJ @ the reunion, vond hem vorige keer nogtans wel vet :eek:
weer een reden minder om nog te gaan, zal omdenduur al ver moeten zoeken om toch een reden te gaan vinden :(
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Vraag me al tijdje twee dingen af ivm deze dj:

1. Is hij homo of ziet hij er enkel zo uit?

2. Heeft ie nog een andere t shirt dan die zwarte zonder mouwen?

Help!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

djaxxie schreef:Vraag me al tijdje twee dingen af ivm deze dj:

1. Is hij homo of ziet hij er enkel zo uit?

2. Heeft ie nog een andere t shirt dan die zwarte zonder mouwen?

Help!
hij heeft ook ng een wit zonder mouwen :-D tja ieder zijn smaak van kleding hé, draaikunsten valt nie over te twisten vind ik.

grtz
mi vario es primeiro
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2007, 22:28
Locatie: Ghent

Bericht door Del@y »

djaxxie schreef:Vraag me al tijdje twee dingen af ivm deze dj:

1. Is hij homo of ziet hij er enkel zo uit?

2. Heeft ie nog een andere t shirt dan die zwarte zonder mouwen?

Help!
is diene kerel in uwen avatar nen extreem rechtse ?
Are there really Angels ?


OUR NATION WILL NEVER DIE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Del@y schreef:is diene kerel in uwen avatar nen extreem rechtse ?
Op wat slaagt dat nu weer, heeft toch totaal niks met KJ te maken of wel ?
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

het enige dat ik weet dat ik het aan de stok heb gehad met KJ anderhalf jaar geleden en iedereen gaf me ongelijk.

en kijk nu, niemand moet er nog van weten.

Goed om te weten dat ik gelijk had, doet toch deugd PDT_Armataz_01_34
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:
Del@y schreef:is diene kerel in uwen avatar nen extreem rechtse ?
Op wat slaagt dat nu weer, heeft toch totaal niks met KJ te maken of wel ?
snap ik ook de ballen van ze :?
Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Zulken posts kunde beter achterwege laten, slaat toch op niets... Thx!
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Kevin heeft hier misschien het één en ander fout gedaan al dan niet bewust ma daar gaat het toch niet om.
Zijn draaikunsten zijn uniek en er is niemand wat zich met zoveel overgave op zijn muziek stort en dat is belangrijk vind ik.
Als er dan mensen zijn wat in het verleden problemen gehad hebbe met hem hier nu wat kome natrappen nu hij zich op dit forum toch niemeer kan verdedigen dat vind ik bijzonder laag.
Dus hou het aub gewoon bij Kevin als dj en niet Kevin als mens.
Ben dan wel geen moderator ma het gaat hier precies weer de verkeerde kant uit en het zou spijtig zijn als Kevin zijn topic geschrapt zou worde door ruzies hier,tis ook de enige topic met zoveel replyes.
We zitte al bove de 50 pagina's :eek:
Dit wou ik effe kwijt. :?
Groetjes
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

funkadelic groovestar schreef:Kevin heeft hier misschien het één en ander fout gedaan al dan niet bewust ma daar gaat het toch niet om.
Zijn draaikunsten zijn uniek en er is niemand wat zich met zoveel overgave op zijn muziek stort en dat is belangrijk vind ik.
Als er dan mensen zijn wat in het verleden problemen gehad hebbe met hem hier nu wat kome natrappen nu hij zich op dit forum toch niemeer kan verdedigen dat vind ik bijzonder laag.
Dus hou het aub gewoon bij Kevin als dj en niet Kevin als mens.
Ben dan wel geen moderator ma het gaat hier precies weer de verkeerde kant uit en het zou spijtig zijn als Kevin zijn topic geschrapt zou worde door ruzies hier,tis ook de enige topic met zoveel replyes.
We zitte al bove de 50 pagina's :eek:
Dit wou ik effe kwijt. :?
Groetjes
Ge hebt zeker gelijk... Zal er persoonlijk op toezien dat dit hier niet gebeurd!
Want dat zou ik ook maar laf vinden anders.

En wie toch negatief hier wil komen doen, houdt dat voor uw eigen a.u.b...
U bent gewaarschuwd bij deze.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 25 feb 2007, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast