Hopelijk was da als grap bedoelt...After schreef:who is the guy left?
Kevin Jee
Co-Admin
Elite Club Owner
lol at YDR & Rocky Balboa 
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Bon, ik heb deze terug publiekelijk gezet... Ik hoop dat we dit topic terug met een propere lei kunnen heropstarten, na dit een tijdje te hebben laten bezinken bij iedereen. Ga uw gangetje hier maar like the way before, zonder KJ weliswaar dan. Iedereen heeft daar wel uitgebreid zijn zegje in kunnen doen. Dus herbegin er hier dan ook weer niet over.
Alsook zeker geen boycot campagnes of dergelijke…
Greetz.
Alsook zeker geen boycot campagnes of dergelijke…
Greetz.
Club Owner
Club Member
hij heeft ook ng een wit zonder mouwen :-D tja ieder zijn smaak van kleding hé, draaikunsten valt nie over te twisten vind ik.djaxxie schreef:Vraag me al tijdje twee dingen af ivm deze dj:
1. Is hij homo of ziet hij er enkel zo uit?
2. Heeft ie nog een andere t shirt dan die zwarte zonder mouwen?
Help!
grtz
mi vario es primeiro
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe
Locatie: Tussen 1987 en 1992
Contacteer:
Co-Admin
Club Owner
Kevin heeft hier misschien het één en ander fout gedaan al dan niet bewust ma daar gaat het toch niet om.
Zijn draaikunsten zijn uniek en er is niemand wat zich met zoveel overgave op zijn muziek stort en dat is belangrijk vind ik.
Als er dan mensen zijn wat in het verleden problemen gehad hebbe met hem hier nu wat kome natrappen nu hij zich op dit forum toch niemeer kan verdedigen dat vind ik bijzonder laag.
Dus hou het aub gewoon bij Kevin als dj en niet Kevin als mens.
Ben dan wel geen moderator ma het gaat hier precies weer de verkeerde kant uit en het zou spijtig zijn als Kevin zijn topic geschrapt zou worde door ruzies hier,tis ook de enige topic met zoveel replyes.
We zitte al bove de 50 pagina's
Dit wou ik effe kwijt.
Groetjes
Zijn draaikunsten zijn uniek en er is niemand wat zich met zoveel overgave op zijn muziek stort en dat is belangrijk vind ik.
Als er dan mensen zijn wat in het verleden problemen gehad hebbe met hem hier nu wat kome natrappen nu hij zich op dit forum toch niemeer kan verdedigen dat vind ik bijzonder laag.
Dus hou het aub gewoon bij Kevin als dj en niet Kevin als mens.
Ben dan wel geen moderator ma het gaat hier precies weer de verkeerde kant uit en het zou spijtig zijn als Kevin zijn topic geschrapt zou worde door ruzies hier,tis ook de enige topic met zoveel replyes.
We zitte al bove de 50 pagina's
Dit wou ik effe kwijt.
Groetjes
Co-Admin
Ge hebt zeker gelijk... Zal er persoonlijk op toezien dat dit hier niet gebeurd!funkadelic groovestar schreef:Kevin heeft hier misschien het één en ander fout gedaan al dan niet bewust ma daar gaat het toch niet om.
Zijn draaikunsten zijn uniek en er is niemand wat zich met zoveel overgave op zijn muziek stort en dat is belangrijk vind ik.
Als er dan mensen zijn wat in het verleden problemen gehad hebbe met hem hier nu wat kome natrappen nu hij zich op dit forum toch niemeer kan verdedigen dat vind ik bijzonder laag.
Dus hou het aub gewoon bij Kevin als dj en niet Kevin als mens.
Ben dan wel geen moderator ma het gaat hier precies weer de verkeerde kant uit en het zou spijtig zijn als Kevin zijn topic geschrapt zou worde door ruzies hier,tis ook de enige topic met zoveel replyes.
We zitte al bove de 50 pagina's![]()
Dit wou ik effe kwijt.![]()
Groetjes
Want dat zou ik ook maar laf vinden anders.
En wie toch negatief hier wil komen doen, houdt dat voor uw eigen a.u.b...
U bent gewaarschuwd bij deze.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 25 feb 2007, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


