Pagina 6 van 11
Geplaatst: 28 mei 2008, 09:46
door Stanne
Steven das just, in de CM ga je daar zeker niet mee scoren. Ideale locatie is imo Club 3000 Grobbendonk !
Dezelfde kleine duistere obscure keet die nu ook al goed draait op een afterpubliek. Zondag overdag ist daar volle bak = 300 man of zoiets.
En tis ni geweldig ver van de originele Globe, Stabroek is 30km. Da vind ik belangrijk, overlaatst was er zelfs een Carat reunie in Tongeren
Zoiets moet ook wel een heel stuk op voorhand aangekondigd worden, de meeste potentiele bezoekers moeten daar hun gezinsplanning voor opmaken denk

Geplaatst: 28 mei 2008, 21:10
door Nostalgie90
Moest het s'avonds doorgaan in CM zou het eerder op ne retro van CM lijken, vermits er toch een paar dj's overlappen en er toch wel wat stevigere dingen gedraaid werden.
Geplaatst: 28 mei 2008, 23:21
door StevenR_73
kwas me aan het afvragen of er aan de kanten van Stabroek niks was, enkel die Reloaded (vroegere Castel?)
op den boer zen wei daar een tent zette of op de "luchthaven" van Hoevenen

Geplaatst: 29 mei 2008, 08:47
door bouq
aan dien afrit aan de luchthaven daar, is wel iets, een of ander cafe-achtig iets met een zaaltje aan, miss valt dat af te huren
Geplaatst: 29 mei 2008, 10:10
door Stanne
Café de Neus in Stabroek, is daar ook geen zaal aan ?
Ik zeg het, da klinkt wel interessant allemaal maar hoeveel volk kan je daarmee lokken ?
Geplaatst: 29 mei 2008, 10:45
door bouq
Stanne schreef:Café de Neus in Stabroek, is daar ook geen zaal aan ?
waar is da just ?
Geplaatst: 29 mei 2008, 16:40
door Stanne
Als je de afrit Stabroek op A12 neemt richting centrum, kruispunten met Berendrecht en Hoevenen voorbij en dan op de linkerkant. Eigenlijk pal in het centrum van Stabroek. Naast het café loopt zo'n zandweg naar het antitankkanaal. Nogal een gekende/beruchte kroeg.
Geplaatst: 02 jun 2008, 14:02
door jeec426
Als't in de Kings is wil ik wel is komen binnenstuiken

Geplaatst: 02 jun 2008, 14:50
door bouq
Stanne schreef:Als je de afrit Stabroek op A12 neemt richting centrum, kruispunten met Berendrecht en Hoevenen voorbij en dan op de linkerkant. Eigenlijk pal in het centrum van Stabroek. Naast het café loopt zo'n zandweg naar het antitankkanaal. Nogal een gekende/beruchte kroeg.
ah, nog voorbij den papegaai etc .. ne keer op letten .. moet vandeweek toch naar de videotheek daar in't straat
Geplaatst: 09 jun 2008, 12:57
door Stanne
Da valt hier wer dood se.....
Klees da Sven Larsson (sorry, doet me altijd aan die Zweedse spits denken

) goe gedraait heeft in de Legenz maar dat er het volk ni voor was. Da zou op een Globe reunie ni waar zijn denk.
Geplaatst: 09 jun 2008, 13:53
door quincy
Zelf heb ik niks met de Globe te maken maar wil gerust wel een handje helpen om het wat in gang te krijgen, ik heb bv het nummer van de eigenaar van Club 3000 en één van de residents ging dit weekend eens een goed woordje doen bij hem voor mij.
Geplaatst: 15 jun 2008, 13:20
door illusionfreak
er zal ne globe reunion komen in september of october met tofke--yves --zolex en deg
Geplaatst: 15 jun 2008, 15:09
door Stanne
Proper.
We zullen het hier dan wel verder lezen zekerst....
Geplaatst: 15 jun 2008, 15:25
door De Mot
illusionfreak schreef:er zal ne globe reunion komen in september of october met tofke--yves --zolex en deg
Ja daar ben ik dan ook...zijt daar maar zeker van

Geplaatst: 16 jun 2008, 08:14
door jeec426
illusionfreak schreef:er zal ne globe reunion komen in september of october met tofke--yves --zolex en deg
'k heb nimeer heel den topic gelezen en 't is maandag so forgive me, maar waar is die reunie dan juist???
EN IK BEN ER ZEKER BIJ!!