Pagina 6 van 54

Geplaatst: 18 aug 2006, 20:13
door Den Backer
Domii schreef:sabam verhaal?
Neenee...

Kben nu voort he eene gaan drinken... :-D

Grtz.

Geplaatst: 18 aug 2006, 20:19
door Domii
ok, de leute he ;)

Geplaatst: 18 aug 2006, 22:46
door jeepee
25/04/1980

Daarmee zit ik hier in de middemoot :D

Geplaatst: 19 aug 2006, 00:00
door cricri7
11/02/70

ik was 17 jaar in '87 :D

waar is den tijd van den B. in gent gebleven :-(

(toffe forum en vriendelijk admin ;) )

Geplaatst: 19 aug 2006, 00:49
door Den Backer
jeepee schreef:25/04/1980

Daarmee zit ik hier in de middemoot :D
Waar ligt Café JeePee?

Geplaatst: 19 aug 2006, 10:15
door jeepee
Toevallig gevonden op images van google
Leuke avatar die goed bij mijn nickname past :D

Geplaatst: 19 aug 2006, 14:17
door Den Backer
jeepee schreef:Toevallig gevonden op images van google
Leuke avatar die goed bij mijn nickname past :D
:D heheh :lol:

Geplaatst: 20 aug 2006, 16:49
door Bass
Gefeliciflapstaart Phonkalic :D

Geplaatst: 20 aug 2006, 18:37
door BOUNCER
17/05/75

Geplaatst: 21 aug 2006, 17:48
door crt
13/06/1984

22 voort moment!

Grtz 8)

Geplaatst: 26 aug 2006, 20:33
door Swetti
:king: 08/10/1979

Geplaatst: 26 aug 2006, 21:19
door Flasheur
23-05-1985

21 dus :D

Geplaatst: 28 aug 2006, 09:50
door Den Backer
Happy B-Day aan scalle@theVilla , vandaag 36j geworden!! :jocolor:

Geplaatst: 28 aug 2006, 10:05
door Phonkalic
Bassdriver schreef:Gefeliciflapstaart Phonkalic :D
Héhé, merci hé! :)
(sorry voor de late reactie)

Geplaatst: 29 aug 2006, 19:20
door Den Backer
Happy B-Day aan Lagoas!!

Vandaag 25j geworden... :nod: