Pagina 6 van 54
Geplaatst: 18 aug 2006, 20:13
door Den Backer
Domii schreef:sabam verhaal?
Neenee...
Kben nu voort he eene gaan drinken... :-D
Grtz.
Geplaatst: 18 aug 2006, 20:19
door Domii
ok, de leute he

Geplaatst: 18 aug 2006, 22:46
door jeepee
25/04/1980
Daarmee zit ik hier in de middemoot

Geplaatst: 19 aug 2006, 00:00
door cricri7
11/02/70
ik was 17 jaar in '87
waar is den tijd van den B. in gent gebleven
(toffe forum en vriendelijk admin

)
Geplaatst: 19 aug 2006, 00:49
door Den Backer
jeepee schreef:25/04/1980
Daarmee zit ik hier in de middemoot

Waar ligt Café JeePee?
Geplaatst: 19 aug 2006, 10:15
door jeepee
Toevallig gevonden op images van google
Leuke avatar die goed bij mijn nickname past

Geplaatst: 19 aug 2006, 14:17
door Den Backer
jeepee schreef:Toevallig gevonden op images van google
Leuke avatar die goed bij mijn nickname past


heheh

Geplaatst: 20 aug 2006, 16:49
door Bass
Gefeliciflapstaart Phonkalic

Geplaatst: 20 aug 2006, 18:37
door BOUNCER
17/05/75
Geplaatst: 21 aug 2006, 17:48
door crt
13/06/1984
22 voort moment!
Grtz

Geplaatst: 26 aug 2006, 20:33
door Swetti

08/10/1979
Geplaatst: 26 aug 2006, 21:19
door Flasheur
23-05-1985
21 dus

Geplaatst: 28 aug 2006, 09:50
door Den Backer
Happy B-Day aan scalle@theVilla , vandaag 36j geworden!!

Geplaatst: 28 aug 2006, 10:05
door Phonkalic
Bassdriver schreef:Gefeliciflapstaart Phonkalic

Héhé, merci hé!

(sorry voor de late reactie)
Geplaatst: 29 aug 2006, 19:20
door Den Backer
Happy B-Day aan Lagoas!!
Vandaag 25j geworden...
