Pagina 43 van 114

Geplaatst: 18 mar 2008, 21:59
door StevenR_73
Dr. Poppers schreef:Efkes een oproep aan alle die hard trance heads, Nederlanders en Nederlandse die hard trance heads...
Ik kreeg de promo binnen van het album van Sander Van Doorn. Ik heb daar wel een mening over hoor, maar wilde eens graag polsen bij diegenen die trance echt volgen (ipv zoals ik aan de zijlijn omdat ik vind dat we 't beste sinds 1996 wel gehad hebben, sorry :oops: ) wat zij van die kerel en zijn producties en deejaysets vinden... :question:

eindelijk nog iemand die hetzelfde denkt :mrgreen:


OT : Masterpiece (3cd) van François K, super cd's

Geplaatst: 18 mar 2008, 22:22
door djaxxie
Dj_Glenn_@_Baccardi's_28_11_1997

Geplaatst: 19 mar 2008, 12:00
door rerre
Wout @ Carat 31.12.1999 :alien:

Geplaatst: 19 mar 2008, 12:39
door tomaz
Dr. Poppers schreef:Fabric 39: Robert Hood (techno, het Echte Ding!)
De tracks zijn wel goed, maar de mix valt me wat tegen eerlijk gezegd.


now playing: Mochipet - microphonepet
up next : housemeister - in order to dance

Geplaatst: 19 mar 2008, 14:41
door Dr. Poppers
tomaz schreef:
Dr. Poppers schreef:Fabric 39: Robert Hood (techno, het Echte Ding!)
De tracks zijn wel goed, maar de mix valt me wat tegen eerlijk gezegd.
Mja, dat klopt misschien wel. Maar er staan een aantal dingen op die me echt terug deden opveren!

now playing: Mochipet - microphonepet
up next : housemeister - in order to dance
Housemeister? Damn, die draait hier precies iedere dag in een of ander kot... Over alomtegenwoordig gesproken.

Geplaatst: 24 mar 2008, 20:29
door lemant
Dr. Poppers schreef:
Housemeister? Damn, die draait hier precies iedere dag in een of ander kot... Over alomtegenwoordig gesproken.
Tijdje geleden eens bezig gezien hier in Gent, was nog ok (qua look doet ie me altijd denken aan Tiga). Heeft wel een paar leuke producties op zijn conto.

Geplaatst: 24 mar 2008, 22:05
door De Mot
Velocity - Lust (1993) :bom:

Geplaatst: 24 mar 2008, 22:11
door rerre
Christophe @ Shaft 23.03.2008, vers van de pers :alien:

Geplaatst: 25 mar 2008, 00:50
door StevenR_73
khad het al op een ander forum gezet, een zelfinééngeknutseld dingetje, ik kon niet 1 nummer zette, tzen er allemaal goei :)

1. Tadeo / Circunbalation
2. Jimpster / Dangly Panther (Joris Voorn Rmx)
3. Resmann & Meinhardt / L'Amettla
4. Grindvik / Casio
5. Sossa / Pinansa
6. Holger Brauns & Chris Gruber / Pocco A Pocco
7. Cesare vs Disorder / Kudok
8. Paul C & Luca Morris / Dirty Dog (Mauro Alpha Rmx)
9. Jussi Pekka / Dead Serious
10. Selgna D aka Maxime Dangles / My Head
11. Djinxx & Xpansul / Parasol
12. Joz / Danger 1
13. Johannes Heil / Meta
14. Lutzenkirchen / Paperboy
15. Nhar / Don't Forget To Lick
16. Phil Weeks & Chris Carrier / Method To Madness
17. Matt Star / Baltanz Der Schwingungen
18. Ryan Crosson / The Planet Ride
19. Robert Hood / Strobe Light
20. Format B / Full House
21. Jona / Dehydrate
22. Jonas Kopp / Distero

Geplaatst: 25 mar 2008, 23:18
door Dr. Poppers
StevenR_73 schreef:khad het al op een ander forum gezet, een zelfinééngeknutseld dingetje, ik kon niet 1 nummer zette, tzen er allemaal goei :)

1. Tadeo / Circunbalation
2. Jimpster / Dangly Panther (Joris Voorn Rmx)
3. Resmann & Meinhardt / L'Amettla
4. Grindvik / Casio
5. Sossa / Pinansa
6. Holger Brauns & Chris Gruber / Pocco A Pocco
7. Cesare vs Disorder / Kudok
8. Paul C & Luca Morris / Dirty Dog (Mauro Alpha Rmx)
9. Jussi Pekka / Dead Serious
10. Selgna D aka Maxime Dangles / My Head
11. Djinxx & Xpansul / Parasol
12. Joz / Danger 1
13. Johannes Heil / Meta
14. Lutzenkirchen / Paperboy
15. Nhar / Don't Forget To Lick
16. Phil Weeks & Chris Carrier / Method To Madness
17. Matt Star / Baltanz Der Schwingungen
18. Ryan Crosson / The Planet Ride
19. Robert Hood / Strobe Light
20. Format B / Full House
21. Jona / Dehydrate
22. Jonas Kopp / Distero
I dig! Ziet er inderdaad een zéér lekkere selectie uit! :bom:

Geplaatst: 25 mar 2008, 23:21
door Dr. Poppers
Darko Esser - 'The return Of the Hummingbird' (Wolfskuil 12inch)
Polder - 'Poldermodel' (Intacto cd)
Darko Esser - '@ Stekker 16.02.08' (mix)

Oranjeu boveuh! :D

Geplaatst: 26 mar 2008, 12:11
door Trab
i love the 90's megamix :mrgreen:

Geplaatst: 26 mar 2008, 12:54
door Stanne
Trab schreef:i love the 90's megamix :mrgreen:
Toch niet met 2Fabiola zeker ? :mrgreen:

Geplaatst: 26 mar 2008, 13:06
door back to the 90's
Stanne schreef:
Trab schreef:i love the 90's megamix :mrgreen:
Toch niet met 2Fabiola zeker ? :mrgreen:
ik denk dat den bryan adams der op staat :mrgreen:

Geplaatst: 26 mar 2008, 13:23
door Fieneke
back to the 90's schreef:
Stanne schreef:
Trab schreef:i love the 90's megamix :mrgreen:
Toch niet met 2Fabiola zeker ? :mrgreen:
ik denk dat den bryan adams der op staat :mrgreen:
Toch erg als ge alleen grappig kunt zijn als de vuilbakken buitenstaan he mannen :mrgreen: