Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
puree

Bericht door puree »

geniet van van de zweefmaster (like the good old days ... :lol: )
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

hem had wel wat soms rare meningen over dingen, maar da werd hier ook soms breed uitgesmeerd door bepaalde members...

Ik persoonlijk von het alleszins altijd wel leuk om wat reacties van 'the master' hier te lezen, zoveel dj's van den ouwen tijd zitten hier nu ook niet é.

Ik kijk alvast met volle spanning uit naar den 31ste int klein zaalke van CM samen met mike & alain :geek:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ivm die ziekelijke commentaar, ik heb het al eerder gezegd dat die hier zijn eigen niet veel meer ging laten zien ...

Maar ja nu is het ineens terug ne goeie voor sommigen zeker :D
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Als er hier sommige blijven doorgaan zoals ze nu bezig zullen er wel nog meer wegblijven... nog niet gemerkt dat het aantal posts van members die hier van in het begin zaten serieus naar beneden aan het gaan is ... hoe zou het toch komen. (sorry moest eraf)

On topic: geweldige set op zijne site !!
Fade to grey !
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Het gaat hier meestal over retrotoestanden, op gegeven moment is het vat zo goed als leeg .... ik kan er ook niet eindeloos over meepraten want ik ben al te oud aan het worden en mijn geheugen is nietmeer wat het geweest is.
Trouwens de clubkledingtopic was toch fantastisch? Als er iemand nog foto's zou hebben van typische clubkleding dan zou dat prachtig zijn ...
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

nostalgie90 schreef: Trouwens de clubkledingtopic was toch fantastisch? Als er iemand nog foto's zou hebben van typische clubkleding dan zou dat prachtig zijn ...
true.. zo moesten er meer zijn!! nostalgie misschien kunt ge uw geheugen toch nog eens in gang steken voor een topic van weleer!!
Fade to grey !
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

kevin

Bericht door ProgressNation »

Ik vind de huidige sets van Kevin zeker niet slecht ... Zeker die homeparty uit Leuven en die uit La Rocca.

Het leven gaat voort. Het waren mischien vroeger mooie en betere (goedkopere) tijden maar denk dat er nu nog wel goeie dingen te vinden zijn.

Ik vind hem een goeie dj en vind niet dat hij hier tegen iedereen persoonlijk moet verantwoording afleggen over dingen die gezegd worden. It's the music that counts, de rest is bla bla bla :lol:
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef:aan iedereen die hem vroeger dus beter vond;zijne nieuwe set op zijn site is er ene om duimen en vingers bij af te likken he :eek:
en zaterdag ga den deze hier naar factory om hem op te pikken en dan trekken we naar diest naar kathleen haar verjaardag 8)
ongetwijfeld komt dit forum weer ter sprake...
wel cloud ik kwam ook met mijn madam maar doordat het een week vervroegd werd zit ik in de penarie want heb personeelsfeest (verplicht nr. kan er niet onderuit) dus kan niets beloven ... zonde zonde mss ziet ge me daar wel
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mogij :)
aan den ene kant jammer maar hopelijk geraak je er nog he...
we hebben afgesproken rond 2u in de factory met kevin en na zijn set gaan we naar diest
rond 5u dus

i'ts a long road but i don't care :-D
puree

Bericht door puree »

moa vint die set downloaden van op z'n site is supermoeilijk.
Heb die zopas gestart en pc'tje denkt er 5 uren over te doen. Zal tegen dan al dodo gaan doen zijn peis ik ... :cry:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

geduld puree :cool:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

iemand van hier da naar factory afzakt vanavond?

hoe zit het daar nu?hetzelfde gelijk een dik jaar terug?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ga niet vanavond, maar denk wel dat het nog hetzelfde is als een jaar terug. Enkel het publiek verjongt een beetje.
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Ja, ik ga vanavond... Ma kweet niet hoe ge der uitziet...
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Den Backer schreef:Ja, ik ga vanavond... Ma kweet niet hoe ge der uitziet...
Kaal hoofd en een bril

Die persoonsbeschrijving had hij mij vorig jaar eens gestuurd :) :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten