Stoppen met roken

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Hier moet ik after wel gedeeltelijk volgen. Tegenwoordig wordt je al scheef bekeken als je wat te veel gedronken hebt en moet je ergens aan kant staan als de ideale schoonzoon.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Niemand die zegt dat je je niet ladderzat mag drinken. Maar dan wel uit de auto blijven aub. Want dat is pas om schrik van te hebben.
Als ik 's nachts naar huis rij kom ik ze wekelijks tegen: de zatteriken die toch nog achter 't stuur kruipen. Van op een kilometer afstand zie je ze al zwalpen over de snelweg, veel te traag om veilig te zijn. En als je er dan zonder brokken voorbij raakt lijkt het wel of ze kiezen jou als hun lichtbaken. Opeens geven ze gas en beginnen je te volgen. Daar heb ik schrik van ;-)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:
Trab schreef:
After schreef:wat is de volgende stap? geen alcohol meer op café? aangezien er zoveel mensen tegen zatlappen zijn??
Belachelijk argument... Het rookverbod zal er niet komen omdat mensen tegen roken zijn he. Eerder omdat passief roken ook ongezond is. Wat maakt het uit dat er een zatlap of drugsgebruiker naast je staat? Niets.
ik vraag mij eigenlijk af waarom er die zever allemaal komt, vroeger was uitgaan nog uitgaan :roll: tegewoordig drinken ze allemaal cola, zijn ze mooi gekleed, niemand die nog rookt of drinkt of drugs neemt, sfeer 0.0!
Dat hebt u aan de regering te danken mijn beste !
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Soms vind ik het bij een vrouw wel sexy als ze rookt.... (ja ik spoor ook niet helemaal :cheese: ...)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef: tegewoordig drinken ze allemaal cola, zijn ze mooi gekleed, niemand die nog rookt of drinkt of drugs neemt, sfeer 0.0!
Ik weet niet waar jij uitgaat, maar ik zou toch eens een andere plek zoeken :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:ja tuurlijk, alsof je nog zoveel mag drinken van de 'maatschappij' tegewoordig, is er nog iemand die zich veilig voelt wanneer men op een steenweg rijdt na 6 pintjes gedronken te hebben? geloof me vrij, horeca zal er zwaaaar op achteruit gaan, denk maar eens aan al die iets oudere mensen die gewoon graag een pint & sigaret consumeren...
Mijn tweede 'analyse' was eerder een verklaring waarom het acoholgebruik in Ierland niet achteruit gegaan is (integendeel zelfs). De mensen die wegblijven worden volgens mij voor een deel gecompenseerd door het verhoogde gebruik van anderen.

De eerste analyse ging over drank in het algemeen. Niet iedereen gaat uit om te zuipen he. Daarbij, er bestaan ook nog weekdagen waar de normale mens niet zuipt.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Trab schreef: De eerste analyse ging over drank in het algemeen. Niet iedereen gaat uit om te zuipen he. Daarbij, er bestaan ook nog weekdagen waar de normale mens niet zuipt.
dan ben ik gene normale :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Trab schreef:De mensen die wegblijven worden volgens mij voor een deel gecompenseerd door het verhoogde gebruik van anderen.
't is dat... Ik zou dan al met veel meer plezier eens aan de toog gaan hangen dan nu. Sommige café's zijn echte rookhutten. Daar blijf ik nu bewust weg. Dat is voor die cafébaas ook een verloren klant. Die zou hij kunnen winnen als 't rookvrij zou zijn.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

tomaz schreef:Die zou hij kunnen winnen als 't rookvrij zou zijn.
Die zou hij kunnen verliezen als 't rookvrij zou zijn ;)
Begrijp je , dit word een discusie zonder eind.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Trab schreef:
After schreef: tegewoordig drinken ze allemaal cola, zijn ze mooi gekleed, niemand die nog rookt of drinkt of drugs neemt, sfeer 0.0!
Ik weet niet waar jij uitgaat, maar ik zou toch eens een andere plek zoeken :lol:
ik ga uit op café men beste, waar er nog mag gerookt en gedronken worden! en zo hou ik het graag!

tomaz schreef:
Trab schreef:De mensen die wegblijven worden volgens mij voor een deel gecompenseerd door het verhoogde gebruik van anderen.
't is dat... Ik zou dan al met veel meer plezier eens aan de toog gaan hangen dan nu. Sommige café's zijn echte rookhutten. Daar blijf ik nu bewust weg. Dat is voor die cafébaas ook een verloren klant. Die zou hij kunnen winnen als 't rookvrij zou zijn.
en toch denk ik dat men veeeeel meer klanten gaat verliezen op café, mensen die graag roken zullen niet meer komen, tomaz : heb je het niet gehoord van die techno fuif van nonvio? volgens mij is dat onze toekomst :cry: 1/4 binnen 3/4 buiten (en veel minder volk want de mensen zullen gewoon niet meer komen)



laat de mensen toch eens roken/drinken/drugs nemen, who cares
als er niets meer mag zullen de homeparties overwinnen eens 2010!

kennis van mij heeft een rookvrije horeca zaak en ik kan u verzekeren dat buiten +40'ers daar weinig volk te vinden is
als het dan toch zo goed zou gaan, als de horeca dan toch zou stijgen, dan had ik eens graag een rookvrije dancing gezien... en dan maar afwachten hoeveel volk er zal zijn :?: het is nu al zo moeilijk :roll:

volgens mij zijn de anti rokers zichzelf iets aan het wijsmaken want ik vrees dat er horeca zaken zullen bestaan die slechts voor 1/4 gevuld zullen zijn => uitbaters komen niet meer rond => closed
en gaan jullie dan allemaal tevreden zijn?? ps : restaurants en dergelijke heb ik geen problemen mee, maar please, laat een café/dancing zijn zoals het hoort zijn! na een weekje werken een dik feest met pint en eventueel een sigaret!
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

foolish mind schreef:
tomaz schreef:Die zou hij kunnen winnen als 't rookvrij zou zijn.
Die zou hij kunnen verliezen als 't rookvrij zou zijn ;)
Begrijp je , dit word een discusie zonder eind.
Bwa neen, 't is niet zonder eind hé. Er zijn twee mogelijkheden: met rook blijven niet-rokers weg, zonder rook blijven rokers weg. Meer dan dat is er niet.
Het zal voor de rokers gewoon de omgekeerde wereld zijn. Tot nu toe waren het de niet rokers die maar tussen de rokers moesten blijven staan als ze bij het sociale gebeuren wilden zijn. Nu gaan de rokers moeten kiezen: wil je erbij zijn, laat dan uw sigaret achterwege. Wil je dat niet, dan ga je elders (hetzij buiten roken, hetzij thuis blijven). Komt dat hard/oneerlijk/asociaal over bij de rokers? Welja, da's de situatie waar ik me als niet roker al jaaaaren in bevind. Ik ga dus niet kwaad zijn als de rollen eens omgedraaid worden.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

After schreef: tomaz : heb je het niet gehoord van die techno fuif van nonvio? volgens mij is dat onze toekomst :cry: 1/4 binnen 3/4 buiten (en veel minder volk want de mensen zullen gewoon niet meer komen)
Ik heb het zelf ook al meegemaakt in een jeugdhuis dat zowat iedereen tegelijkertijd naar buiten ging voor die nicotineshot. En een half uur nadien weer, en weer... Jammer maar helaas.
Ik vind wel dat jeugdhuizen nu de dupe zijn want bij hen mag 't al niet meer en in café's nog wel. Dat is niet fair. Ofwel doe je het overal ofwel doe je het niet.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

kan ik best begrijpen, maar waarom dan niet investeren in een afzuigsysteem? ik heb het ooit eens mogen meemaken en damn, die machientjes werken hoor :-o en waarom is er nog geen gek op het idee gekomen om een niet rokers dancing te openen? als het dan toch zo een massa volk zou trekken? of gewoon een extra zaal er bij :mrgreen: een niet rokers en een rokers zaal :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Geef mij maar een goei rookmachien ;) Heel de keet volblazen met stikstof tot ge er bij neervalt
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:kan ik best begrijpen, maar waarom dan niet investeren in een afzuigsysteem? ik heb het ooit eens mogen meemaken en damn, die machientjes werken hoor :-o
Zo'n deftige afzuiginstallatie kost VEEL geld. Jeugdhuizen hebben dit meestal niet he.
After schreef:en waarom is er nog geen gek op het idee gekomen om een niet rokers dancing te openen?
Dat bestaat reeds in de VS. En volgens kameraden die er geweest zijn vorig jaar draait dat supergoed.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten