
Er hing precies een serieus luchtje
die binnenspeeltuin was vroeger een outdoor speeltuin die al jaren in verval stond , na enkele jaren wanbeheer is die helemaal afgebroken en dan een compleet nieuwe zaak neergezet even groot dus die speeltuin is er altijd geweest.Stanne schreef:Een vriend van me heeft er is een vrouwke uit Belfast leren kennen. Die kwam vroeger-vroeger een aantal jaren in de vakanties via schooltoestanden op logement bij een gezin uit Bouwel. Later kwam ze dan nog is af en toe op bezoek bij die mensen en zo was die met de dochter des huizes in de Carat terecht gekomen. Da was pas een zot wijf. Mijne maat is eens een weekendje naar Belfast geweest en die had verhalen bij..... Pas op en die was iets gewoon van uitgaan zenne.
Kzeg het, in de Carat liep met momenten echt wel geschift volk rond.
Laatst moest ik men dochter naar een binnenspeeltuin brengen. Was die toch wel vlak op de plaats waar we vroeger onzen auto zetten zeker. Aan de overkant van Carat vlak voor die camping.
En op de vroegere parking van Illusion is nu ook al een binnenspeeltuin. Ze doen het er precies voor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast