Pagina 37 van 78

Geplaatst: 21 jun 2006, 23:11
door cloud
almost kevin jee's birthday guys!!!
magical age 40 :wink:
is there a little party somewhere?

Geplaatst: 21 jun 2006, 23:48
door ads
kevin, you are such a funny guy :lol: give us more of these humor

Geplaatst: 22 jun 2006, 00:10
door MIE!!
Kevin Jee schreef:
MIE!! schreef:astemblift! :lol: :lol: :lol:

Ici, la musique + de la nature

Afbeelding
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En voor mijn, nog ne Husky cola :lol:
Afbeelding one Husky cola coming up :lol:

Geplaatst: 22 jun 2006, 14:27
door Del@y
net terug van barça.... en heb hier direct 20 minuten zitten lezen, kzal wat meer reisjes moeten maken precies

:shock: nice to share those great memories with us ....

Geplaatst: 22 jun 2006, 23:09
door Matthias
superguy, superdeejay, superfunny: superkevin!!!! :lol: :lol: :lol:
his body: 40 years old
his mind: 20 years old
his music: timeless!!!

Congratulations m8!!!!!!

Geplaatst: 22 jun 2006, 23:11
door puree
goede samenvatting !!

Geplaatst: 23 jun 2006, 12:27
door clerkie
inderdaad, goed gezegd aapje

Geplaatst: 23 jun 2006, 17:10
door Kevin Jee management
erased

Geplaatst: 23 jun 2006, 17:14
door Kevin Jee
erased

Geplaatst: 23 jun 2006, 19:03
door funkadelic groovestar
Kevin Jee schreef:
Kevin Jee management schreef:
I'm sure you must be fan from Tony Montana...
N'importe quoi!

AlexM.

Wa?
Tony Monta quoi?
Tony Moncaca! Da wel! :lol:
Misschien beter als jullie(Kevin,Alex en Clerkie)het hierbij laten anders blijft die zever hier duren en dat zou spijtig zijn als je ziet hoeveel moois hier al besproken is op ongeveer 37 pagina's over een Legendary dj die al veel mense kiekenvel heeft bezorgt :D :wink:

...en nog steeds doet trouwens :shock:

Geplaatst: 23 jun 2006, 19:19
door cloud
goed idee
37 pag is nie niks :P maar kevin verdient dit ruimschoots
atmospheeric positive thinking :wink:
peace and let us talk about kevin his music and style and nothing else on this topic :P

Geplaatst: 23 jun 2006, 19:54
door Kevin Jee management
erased

Geplaatst: 23 jun 2006, 21:00
door clerkie
i'm just a fan of quentin tarantino, that's all.

and yes, scarface is a great movie :wink:

Geplaatst: 23 jun 2006, 22:40
door Nostalgie90
And now something serious! :o

Kevin did you ever accept "maaltijdcheques" (cheques no sex btw :lol: ) for a set?

Geplaatst: 23 jun 2006, 22:55
door keskondisco
nostalgie90 schreef: Kevin did you ever accept "maaltijdcheques" (cheques no sex btw :lol: ) for a set?
LOL...wat een vraag :lol:
Ben wel benieuwd naar 't antwoord.

@ Kevin...wat vond jij persoonlijk van Extreme?