Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

almost kevin jee's birthday guys!!!
magical age 40 :wink:
is there a little party somewhere?
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

kevin, you are such a funny guy :lol: give us more of these humor
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Kevin Jee schreef:
MIE!! schreef:astemblift! :lol: :lol: :lol:

Ici, la musique + de la nature

Afbeelding
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En voor mijn, nog ne Husky cola :lol:
Afbeelding one Husky cola coming up :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Del@y

Bericht door Del@y »

net terug van barça.... en heb hier direct 20 minuten zitten lezen, kzal wat meer reisjes moeten maken precies

:shock: nice to share those great memories with us ....
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

superguy, superdeejay, superfunny: superkevin!!!! :lol: :lol: :lol:
his body: 40 years old
his mind: 20 years old
his music: timeless!!!

Congratulations m8!!!!!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
puree

Bericht door puree »

goede samenvatting !!
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

inderdaad, goed gezegd aapje
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:24

Bericht door Kevin Jee management »

erased
Laatst gewijzigd door Kevin Jee management op 07 sep 2006, 17:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 14 mei 2005, 15:41

Bericht door Kevin Jee »

erased
Laatst gewijzigd door Kevin Jee op 07 sep 2006, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Kevin Jee schreef:
Kevin Jee management schreef:
I'm sure you must be fan from Tony Montana...
N'importe quoi!

AlexM.

Wa?
Tony Monta quoi?
Tony Moncaca! Da wel! :lol:
Misschien beter als jullie(Kevin,Alex en Clerkie)het hierbij laten anders blijft die zever hier duren en dat zou spijtig zijn als je ziet hoeveel moois hier al besproken is op ongeveer 37 pagina's over een Legendary dj die al veel mense kiekenvel heeft bezorgt :D :wink:

...en nog steeds doet trouwens :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

goed idee
37 pag is nie niks :P maar kevin verdient dit ruimschoots
atmospheeric positive thinking :wink:
peace and let us talk about kevin his music and style and nothing else on this topic :P
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:24

Bericht door Kevin Jee management »

erased
Laatst gewijzigd door Kevin Jee management op 07 sep 2006, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

i'm just a fan of quentin tarantino, that's all.

and yes, scarface is a great movie :wink:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

And now something serious! :o

Kevin did you ever accept "maaltijdcheques" (cheques no sex btw :lol: ) for a set?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

nostalgie90 schreef: Kevin did you ever accept "maaltijdcheques" (cheques no sex btw :lol: ) for a set?
LOL...wat een vraag :lol:
Ben wel benieuwd naar 't antwoord.

@ Kevin...wat vond jij persoonlijk van Extreme?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast