Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door back to the 90's »

om te beginne die van G-Force @ Montini Reunion_14.05.04 binne gesleurd....
man man man,als die dat met de closing party ook zo gaat doen :shaking2:
dan doen ek nen helm aan zenne,daar komen brokken van :cheers:
Nothing is what is seems to be
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door illusionfreak »

die set van zolex is er boenk op ze .
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door Enterprise »

back to the 90's schreef:om te beginne die van G-Force @ Montini Reunion_14.05.04 binne gesleurd....
man man man,als die dat met de closing party ook zo gaat doen :shaking2:
dan doen ek nen helm aan zenne,daar komen brokken van :cheers:
Das wel de bedoeling....... :geek:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door Wanni »

Merci voor de sets Dr Jones , die gaan smaken !!!
Heb die van 09-09-1995 van u natuurlijk als eerste afgehaald , zo een oudje kan ik nie laten liggen en de kwaliteit ervan mag er zijn :cheers:

Next stop G-force 20-07-1995 :twisted:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door ThaMan »

Normaal DL ik geen sets meer omdat het steeds hetzelfde is, maar heb eens een uitzondering gemaakt voor Frank Zolex (de rest ga ik ook eens binnen trekken wegens curieus).
Ik had van de Zolex set veeeel meer obscure tunes verwacht, maar helaas... elke commercieële retro tune komt wel langs in zijn set... van Public NRG tot The Insider.
Ik hoop dat de rest wat meer underground gaat zijn, en ik denk dat ik met G-Force wel een grote kans maak om mijn honger te stillen.
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door illusionfreak »

inderdaad thaman de set van zolex is nogal het bekendere werk ma da komt omda hij toen tussen 2 en 5 heeft moeten spelen heb hier de sets liggen als hem de sluiting deed op de reunions en das volledig het onbekendere werk zal die hier eens posten.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door back to the 90's »

ThaMan schreef:ik denk dat ik met G-Force wel een grote kans maak om mijn honger te stillen.
die van G-force is inderdaad meer underground.
bij hem krijgt ge nu ook wel het (net iets :mrgreen: ) zwaardere werk.....
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door Enterprise »

ThaMan schreef:Normaal DL ik geen sets meer omdat het steeds hetzelfde is, maar heb eens een uitzondering gemaakt voor Frank Zolex (de rest ga ik ook eens binnen trekken wegens curieus).
Ik had van de Zolex set veeeel meer obscure tunes verwacht, maar helaas... elke commercieële retro tune komt wel langs in zijn set... van Public NRG tot The Insider.
Ik hoop dat de rest wat meer underground gaat zijn, en ik denk dat ik met G-Force wel een grote kans maak om mijn honger te stillen.
Check ze maar eens allemaal ThaMan, er zitten juweeltjes tussen...... denk dat die van Tofke je wel zal
bekoren......G-Force zen sets die smaken ook zeer goed af en die van mezelf uit 95 is ook niet slecht......... maar daar mag ikzelf ni over oordelen 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door ThaMan »

Wij hadden ooit op "Night Of The House Dj's" G-Force gebooked, en ik vond dat een sublieme "reload" set. Enkel het volk was er toen nog niet echt klaar voor denk ik.
Als ik de tijd zie zal ik die set nog eens een keertje online zetten.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door rizzo> »

die set van Tofke vind ik echt goed voor een retroset van 2006!

ik heb g-force in '96 ofzo 'ns weten afsluiten op een Dance Opera Trip (ja, ja...) Laten we zeggen dat hij daar een schitterende set neerzette: funky techno met ballen in combinatie met funky breakbeat techno, eigenlijk totally not done op dergelijke soirées. het meeste volk dat voor het commerciëlere gedoe kwam was naar huis, de dansvloer liep leeg en de liefhebbers stonden langs de kant tegen de nadarhekken mee te bewegen op de muziek, raar maar waar.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:die set van Tofke vind ik echt goed voor een retroset van 2006!

ik heb g-force in '96 ofzo 'ns weten afsluiten op een Dance Opera Trip (ja, ja...) Laten we zeggen dat hij daar een schitterende set neerzette: funky techno met ballen in combinatie met funky breakbeat techno, eigenlijk totally not done op dergelijke soirées. het meeste volk dat voor het commerciëlere gedoe kwam was naar huis, de dansvloer liep leeg en de liefhebbers stonden langs de kant tegen de nadarhekken mee te bewegen op de muziek, raar maar waar.

inderdaad, tofke's set was subliem toen...... één van de reden dat hij er nu terug staat :afro:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door ThaMan »

Heb G-Force beluisterd, vrij underground en experimenteel voor die periode... Je moet het maar aandurven om zo te draaien voor een commercieël publiek. Een Dj die zich niet veel aantrekt van de hype op dat moment... Rest moet ik nog binne sleuren en een judge geven :tongue:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door Dr. Poppers »

Amai!

Die oude mix van Stanny had ik al, maar die recentere is wel fenomenaal, haha. Hij haalt op sommige momenten echt wel grof geschut boven - en dat voor zo een minzame gast! Even terzijde; mijn ouders wonen een dorp verder - in (Munster)Bilzen, Stanny woont in Eigenbilzen - dus toen ik hem eens interviewde, was dat na een gezonde fietstocht op de Limburgse boerenbuiten. Zijn vrouw ken ik ook nog uit mijn puberjaren (de éérste puberjaren, want ik zit er precies soms nog in). Hij doet het wat rustiger aan nu hij papa is maar die passie is onverminderd, hoor! Respect!

Tofkes mix vind ik ook wel goed: de mixen zijn wat minder maar de platenkeuze en inderdaad, de flow zijn zalig!

Maar die van Franky ligt me ook enorm! Ik kreeg er hier ter plekke een geniaal idee van:

BLIJF FIT MET FRANKY'S FITNESS

Een fitness-dvd muzikaal begeleid door Dr. Jones en van oefeningen voorzien door Dr. Poppers
Twee medische experts in de domeinen der muziek- en danstherapie


Goed, ik heb hier al wat bewegingen gemaakt op die mix, wat ik nu nog nodig heb is een cameraman/ vrouw en een paar lenige en bevallige dames - Franky, misschien kan jij wat selecteren daar in de Shaft of zo? - die nét verstandig genoeg zijn om mijn moves na te doen. Wow, ik heb een geniaal pasje op die Daft Punk! Wordt een hit! Misschien ook maar meteen een lijn met kleding en fitnessmatjes ontwerpen. Zweetbandjes, leggings en sportondergoed met het Enterprise-logo! Fantastisch!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door ThaMan »

Hahaha Dr Poppers in een droom mood :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Franky Jones terug na "sabbatjaar" !!!!!

Bericht door Enterprise »

Dr. Poppers schreef:Amai!

Die oude mix van Stanny had ik al, maar die recentere is wel fenomenaal, haha. Hij haalt op sommige momenten echt wel grof geschut boven - en dat voor zo een minzame gast! Even terzijde; mijn ouders wonen een dorp verder - in (Munster)Bilzen, Stanny woont in Eigenbilzen - dus toen ik hem eens interviewde, was dat na een gezonde fietstocht op de Limburgse boerenbuiten. Zijn vrouw ken ik ook nog uit mijn puberjaren (de éérste puberjaren, want ik zit er precies soms nog in). Hij doet het wat rustiger aan nu hij papa is maar die passie is onverminderd, hoor! Respect!

Tofkes mix vind ik ook wel goed: de mixen zijn wat minder maar de platenkeuze en inderdaad, de flow zijn zalig!

Maar die van Franky ligt me ook enorm! Ik kreeg er hier ter plekke een geniaal idee van:

BLIJF FIT MET FRANKY'S FITNESS

Een fitness-dvd muzikaal begeleid door Dr. Jones en van oefeningen voorzien door Dr. Poppers
Twee medische experts in de domeinen der muziek- en danstherapie


Goed, ik heb hier al wat bewegingen gemaakt op die mix, wat ik nu nog nodig heb is een cameraman/ vrouw en een paar lenige en bevallige dames - Franky, misschien kan jij wat selecteren daar in de Shaft of zo? - die nét verstandig genoeg zijn om mijn moves na te doen. Wow, ik heb een geniaal pasje op die Daft Punk! Wordt een hit! Misschien ook maar meteen een lijn met kleding en fitnessmatjes ontwerpen. Zweetbandjes, leggings en sportondergoed met het Enterprise-logo! Fantastisch!
Euhhhhhhhh doc, wat teveel aan de eigen producten gezeten of wa hahahaha :cyclopsani: :pig: :mrgreen: :rabbit: :tongue: :bounce: :alien:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast