Mediawatch; dump hier alle marginale artikels

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Jaaaaaaaa, LOL, man man man: dit is erover zeg ik u!!!!!!!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Fieneke schreef:Jaaaaaaaa, LOL, man man man: dit is erover zeg ik u!!!!!!!
Je moet het dan ook goed doen:
Ze had 65.000 euro aan contanten in een condoom gewikkeld en vaginaal ingebracht.
Geen wondjes dan denk ik zo :alien:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Hotelhouder in Durbuy filmde vrijende klanten
Het parket in Marche-en-Famenne heeft een hotelhouder uit Durbuy aangehouden die stiekem het gestoei van zijn hotelklanten filmde. De veertiger is beticht van aanranding van de eerbaarheid en werd opgesloten in de gevangenis van Namen. De man had in zijn hotel 'Le Vieux Pont' in Barvaux (Durbuy) achter de spiegel van een kamer een camera geplaatst.

Tip
De hoteluitbater liep tegen de lamp na een anonieme tip bij de politie van Marche-en-Famenne. Daarop volgde een huiszoeking in het hotel en werd de camera ontdekt. Bij de huiszoeking werden ook videobanden aangetroffen. De hoteluitbater ontkende dat hij het gestoei van de koppels had opgenomen. Nadien verklaarde hij zijn klanten enkel voor zijn persoonlijk plezier te hebben gefilmd, aldus procureur Michèle Mons Delle Roche.

Onderzoek
De feiten kwamen op 22 december 2007 aan het licht. Sindsdien zit de man in hechtenis. Het onderzoek wordt voortgezet. Zo willen de speurders nagaan wanneer de camera werd aangebracht en welk gebruik werd gemaakt van de opnames, en of ze niet op internet werden verspreid. Dinsdag behandelt de kamer van inbeschuldigingstelling in Luik het dossier. (belga/sam)
Wie gaat er veel op hotel? :mrgreen:
Nochtans een bekende naam
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Mor nee man, al zou ik het dan op zen minst wel nekeer een poging wagen :mrgreen:

(ieuw man, het gedacht alleen al.)
Wacht maar tot ze het geld moeten wisselen, dan zit ge daar met die centjes :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Vrouw opgepakt met 65.000 euro in vagina
Waarschijnlijk zal dat in briefkes van 500 geweest zijn he. Dat zijn maar 130 briefkes dan ;-)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Trab schreef:
djginod schreef:Vrouw opgepakt met 65.000 euro in vagina
Waarschijnlijk zal dat in briefkes van 500 geweest zijn he. Dat zijn maar 130 briefkes dan ;-)
Ervaring ermee :?: :idea:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

djginod schreef:
Trab schreef:
djginod schreef:Vrouw opgepakt met 65.000 euro in vagina
Waarschijnlijk zal dat in briefkes van 500 geweest zijn he. Dat zijn maar 130 briefkes dan ;-)
Ervaring ermee :?: :idea:
Die vraag kwam ook dadelijk bij me op als ik Trabbie zen comments las :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:
Trab schreef:
djginod schreef:Vrouw opgepakt met 65.000 euro in vagina
Waarschijnlijk zal dat in briefkes van 500 geweest zijn he. Dat zijn maar 130 briefkes dan ;-)
Ervaring ermee :?: :idea:
Ja, soms durf ik wel eens wat biljetten in mijn anus transporteren. Daar betaal ik dan mee in discotheken :twisted:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

het zal inderdaad geen zak met muntjes geweest zijn :roll:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

bouq schreef:het zal inderdaad geen zak met muntjes geweest zijn :roll:
waarschijnlijk niet he :roll:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Trab schreef:
djginod schreef:
Trab schreef: Waarschijnlijk zal dat in briefkes van 500 geweest zijn he. Dat zijn maar 130 briefkes dan ;-)
Ervaring ermee :?: :idea:
Ja, soms durf ik wel eens wat biljetten in mijn anus transporteren. Daar betaal ik dan mee in discotheken :twisted:
OOOOOOOOWWWWWWWWWKKKKKKEEEEEEEEEEYYYYYYYY

Kerel, als ge mij ooit een hand komt geven, gaat ze dan eerst wassen he!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Trab schreef:
bouq schreef:het zal inderdaad geen zak met muntjes geweest zijn :roll:
waarschijnlijk niet he :roll:
't Was misschien een automaat: muntje in de gleuf steken en ze begint te wiebelen! :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Geld stinkt das een feit, goed dat ik regelmatig propere bankbriefkes tank vrij van scheten en andere lichaamsvochten
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Euro's moogt ge wel eens in u wasmachine steken é, die zij ni gedrukt op papier maar op een soort linnen heb ik me laten vertellen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

t'Zal wel nodig gaan zijn om het te kunnen wassen
Griepvirus overleeft 2 weken op geld!

geld-euro3Het griepvirus kan meer dan twee weken overleven op een bankbiljet. Tot die conclusie komen wetenschappers van de Universitaire Ziekenhuizen van Genève. Ze voerden hun onderzoek uit in opdracht van een Zwitserse bank. De bank, waarvan de naam niet is bekend gemaakt, maakte zich zorgen over een eventuele pandemie door het uitwisselen van geld, zo schrijft de Zwitserse krant Le Temps woensdag.

geld mandEnkel en alleen in Zwitserland veranderen elke dag 20 à 100 miljoen bankbiljetten van eigenaar. De onderzoekers plaatsten diverse stammen van het griepvirus op oude bankbiljetten en bewaarden ze nadien op kamertemperatuur. Terwijl het virus in die omstandigheden normaal maar enkele uren overleeft, werd het hier wanneer het in grote concentraties aanwezig was enkele dagen oud. Meer nog, wanneer het virus zich vermengde met menselijke secretie (slijm) kon het wel twee en een halve week overleven.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten