Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

overlaatst kweet-niet-meer-wat-dus-was-waarschijnlijk-geen-goeie film gaan zien, en idd, de zaal was leeg
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nuja, ik heb me eens laten vertellen dat een bioscoop geen winst maakt op zijn films (integendeel zelfs). Ze moeten hebben van die snoep en drank verkoop.
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Straks ga ik "We Own The Night" kijken, hoop dat het iets word!

Grtz 8)
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Trab schreef:Nuja, ik heb me eens laten vertellen dat een bioscoop geen winst maakt op zijn films (integendeel zelfs). Ze moeten hebben van die snoep en drank verkoop.
Als ik vergelijk met 10 jaar terug, dan stonden er in Kinepolis wel 10 kassa's (snoep) open, en stonden er aan elk van die kassa's een massa volk. Dat is nu al lang niet meer.
Ik vind de service ook ondermaats, soms kom je toe en wordt een bepaalde film niet gespeeld om 8h dan wel om 22h of andersom.
Soms beginnen films om 22h al en mist ge dus een stuk als ge om 22h toekomt.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

En hoe zou dat komen dat er niet veel volk meer komt gelijk vroeger..
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Allemaal geld klopperij die cinema's...
Alsook hebben de groten nu genummerde plaatsen, dus als ge pech hebt zitte links vanvoor naar de film te kijken om nadien 14 dagen thuis te zitten met rug of nek klachtten. suck it dan zene...
Dan hebde er nog nen hoop zwartzakken/yuppie's zitten die de complete film door den ampetante zitten uit te hangen... Dat sociale is er allang af !
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

als kik ga bestel ik mijn ticketje al goed op voorhand online .. dan hebde een schoonplaatske in de midden

en idd .. ik ben vorige keer ook bena een paar rechtgeschoten om een paar snotjong een lel te geven, maja .. ge houdt u dan in he, als deftige mens :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Nele303 schreef:
Trab schreef:Nuja, ik heb me eens laten vertellen dat een bioscoop geen winst maakt op zijn films (integendeel zelfs). Ze moeten hebben van die snoep en drank verkoop.
Als ik vergelijk met 10 jaar terug, dan stonden er in Kinepolis wel 10 kassa's (snoep) open, en stonden er aan elk van die kassa's een massa volk. Dat is nu al lang niet meer.
Ik vind de service ook ondermaats, soms kom je toe en wordt een bepaalde film niet gespeeld om 8h dan wel om 22h of andersom.
Soms beginnen films om 22h al en mist ge dus een stuk als ge om 22h toekomt.
een stuk missen zal je nu niet meer meemaken, in kinepolis gent krijg je LETTERLIJK steeds > 20 minuten reclame :x
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

die reklame is perfect om nog snel een doos popcorn te gaan halen, en ne keer te gaan pissen :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

of om 20min te laat te komen :)

Van de week nog gezien:
"Knocked Up" voor een komedie vond ik hier niet echt veel komisch aan.
"Stardust" mooi meelevend sprookje, maar wat doet DeNiro in godsnaam in die film ?

Nog te zien "Balls Of Fury", "Lions For Lambs", "Hip Hop Legends" en niet te vergeten nog een paar oldies waaronder "Dangerous Minds", "The Yards" en "Purple Rain in HD"...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

vantweekend nog wa low-price dvd'kes gekocht ..

al gezien:
Harlem Nights ('89)
The Zodiac ('05)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Juist nog eens naar Band of Brothers gekeken.

Wat een topserie. Wordt er stil van.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef:Juist nog eens naar Band of Brothers gekeken.

Wat een topserie. Wordt er stil van.
Kheb ze vorige week ook nog eens volledig bekeken.
Machtige reeks inderdaad over de Easy Company.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"Lions For Lambs" :thumbdown: :thumbdown: (wat een suckfilm)
"Meet The Robinsons" Entertainment a volonte... nice
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Gisteren Trainspotting nog is gezien. Maaaaaachtige film. Ge zou zeggen overdreven mor tis echt wel realistisch voorgesteld. Life can be hard when you got to deal with the shit.

Der is er nog nen betere over junks mor ik kan ni op de naam komen. Ze sluiten zich een tijdje op in een hotelkamer in Las Vegas en pakken constant LSD. Graaf wat die meemaken en doen. Kdenk zelfs dat er een bekende in mee doet. Johnny Depp ofzo in 1 van zijn eerste films.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten