Pagina 4 van 9

Geplaatst: 26 mei 2006, 22:58
door Club 11 Aka CluBBie
Dat maar rap 4 juni is, dak em nog eens aan het werk hoor :P

Geplaatst: 27 mei 2006, 12:23
door keskondisco
Club 11 schreef:Dat maar rap 4 juni is, dak em nog eens aan het werk hoor :P
Waar?

Geplaatst: 27 mei 2006, 12:46
door Sunreezer
keskondisco schreef:
Club 11 schreef:Dat maar rap 4 juni is, dak em nog eens aan het werk hoor :P
Waar?
Temple

Geplaatst: 27 mei 2006, 18:59
door Club 11 Aka CluBBie
de line-up is alvast super he :P

Geplaatst: 27 mei 2006, 19:19
door cloud
idd en t-quest kennende...als die retro draait :shock:
alhoewel hij misschien wel een andere bak zal meehebben dan in decadance
verlang al om ne report te lezen :wink:

Geplaatst: 27 mei 2006, 21:02
door Club 11 Aka CluBBie
Ge zou beter afkomen Cloud :P , dan moek geen review typen :P

Geplaatst: 27 mei 2006, 21:19
door cloud
ik denk da ik naar laurence haar verjaardag ga

Geplaatst: 29 mei 2006, 18:14
door BOUNCER
cloud schreef:ik denk da ik naar laurence haar verjaardag ga
Groot gelijk.

Geplaatst: 23 jan 2007, 12:01
door stessel
Flanelleken schreef:
Red Army schreef:heeft iemand die zijn cd nog dj connections 1, dat is echt magistraal...
Die Cd zoek ik ook nog :)
Ik heb wel al de nummers van die Cd op plaat staan, maar k'zou wel graag die cd hebben ook...
Ik heb hem hier nog liggen. Zal hem eens delen als ik de tijd heb.

Geplaatst: 23 jan 2007, 12:26
door Matthias
stessel schreef:
Flanelleken schreef:
Red Army schreef:heeft iemand die zijn cd nog dj connections 1, dat is echt magistraal...
Die Cd zoek ik ook nog :)
Ik heb wel al de nummers van die Cd op plaat staan, maar k'zou wel graag die cd hebben ook...
Ik heb hem hier nog liggen. Zal hem eens delen als ik de tijd heb.
kunt ge anders die tons of tones (oh ah oh ah ofzoiet) ook ns uppe voor mij aub? zoek da nummer al lang.

Geplaatst: 16 aug 2007, 03:50
door Cheese
Gisteren nog eens in levende lijve kunnen aanschouwen, 't is toch e vreet persoon ze.

In ieder geval 't was op sommige momenten kiekebisj/kippevel!

Geplaatst: 16 aug 2007, 19:39
door Matthias
Cheese schreef:Gisteren nog eens in levende lijve kunnen aanschouwen, 't is toch e vreet persoon ze.

In ieder geval 't was op sommige momenten kiekebisj/kippevel!
koko?

Geplaatst: 16 aug 2007, 23:29
door Cheese
Jups, had er eigelijk beetje schrik voor...

K'ga sowiezo bijna al niet meer naar discotheken omdak me snel erger aan mensen/muziek/concepts...Dacht zo retro mjaaa tuurlijk platte jump etc ma dan de line up gezien met PhiPhi en ale ja 't was wel lekker.

Geplaatst: 17 aug 2007, 10:44
door dj_neo
Vorige retro in koko was met Georges & YDR. Georges was toen ook wel goed, jammer van het boerevolk ginter.

Geplaatst: 17 aug 2007, 18:34
door Matthias
dj_neo schreef:Vorige retro in koko was met Georges & YDR. Georges was toen ook wel goed, jammer van het boerevolk ginter.
Ze hebben mij moeten meesleuren om naar ginder te gaan, maar ik heb dan toch maar toegestemd gezien line-up (mario, dave lambert en phiphi). En echt, NOOIT MEER!!! Mario was zoals ik had verwacht (goed), Dave Lambert was verschrikkelijk slecht (echt om van te huilen) en phiphi was wederom standaard retroset gelijk laatste jaren.
En dan da volk: man man, boerevolk is zelfs nog zo erg niet...

het enigste wat er nog door kan, is de belichting.