Geplaatst: 26 mei 2006, 22:58
Dat maar rap 4 juni is, dak em nog eens aan het werk hoor 
Waar?Club 11 schreef:Dat maar rap 4 juni is, dak em nog eens aan het werk hoor
Templekeskondisco schreef:Waar?Club 11 schreef:Dat maar rap 4 juni is, dak em nog eens aan het werk hoor
Groot gelijk.cloud schreef:ik denk da ik naar laurence haar verjaardag ga
Ik heb hem hier nog liggen. Zal hem eens delen als ik de tijd heb.Flanelleken schreef:Die Cd zoek ik ook nogRed Army schreef:heeft iemand die zijn cd nog dj connections 1, dat is echt magistraal...![]()
Ik heb wel al de nummers van die Cd op plaat staan, maar k'zou wel graag die cd hebben ook...
kunt ge anders die tons of tones (oh ah oh ah ofzoiet) ook ns uppe voor mij aub? zoek da nummer al lang.stessel schreef:Ik heb hem hier nog liggen. Zal hem eens delen als ik de tijd heb.Flanelleken schreef:Die Cd zoek ik ook nogRed Army schreef:heeft iemand die zijn cd nog dj connections 1, dat is echt magistraal...![]()
Ik heb wel al de nummers van die Cd op plaat staan, maar k'zou wel graag die cd hebben ook...
koko?Cheese schreef:Gisteren nog eens in levende lijve kunnen aanschouwen, 't is toch e vreet persoon ze.
In ieder geval 't was op sommige momenten kiekebisj/kippevel!
Ze hebben mij moeten meesleuren om naar ginder te gaan, maar ik heb dan toch maar toegestemd gezien line-up (mario, dave lambert en phiphi). En echt, NOOIT MEER!!! Mario was zoals ik had verwacht (goed), Dave Lambert was verschrikkelijk slecht (echt om van te huilen) en phiphi was wederom standaard retroset gelijk laatste jaren.dj_neo schreef:Vorige retro in koko was met Georges & YDR. Georges was toen ook wel goed, jammer van het boerevolk ginter.