Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

witchdoc schreef:tja hij heeft het toch kunnen doen toendertijd met het opstarten van cherrymoon en de underground naar hier te halen het nu zo welbekende retrosounds dergelijke , er zal aan gesleuteld worden dat is ook normaal he , dus ik zeg afwachten en er het beste van maken ,

zolang CM er is kunnen we blijven feesten :evil:

the legend continues :D
Ge maakt me wel benieuwd :-D
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Scarface schreef:ben benieuwd

1x per maand de CM open doen lijkt me realistisch en rendabel, als het gebeurd "IN DE GEEST" van de CM gebeurd, maw: dat hoeft niet per definitie retro ofzo te zijn...
Maar ze mogen van mij die nieuwe lichten er allemaal uitpakken en den oude shit terug hangen. Goe donker en obscuur :eye: :eye:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2007, 19:08

Bericht door tha_miw »

cherryman schreef:
Lorre schreef:14 augustus cherry moon beach??? weet iemand hier iets meer over??
LINE UP SUCKT !
Yez idd dada suckt .. As ze youri nu es vragen é maar die wilt nimr draaien in cherrymoon .. Wrm weet ik ook ni .. Want de neef vn ne maat is de youri dusja. :) mja spijtig wel line up
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

cm beach start 21h with torsion moet rustig retro setje spele van de organisatie uit .... aantal plaatjes die ik zeker ga spele atlantis-taucher, the mackenzie-ghost, joe vannelli-play with the voice, plastikman, dream on white, luzon-bagoiotrack, the ambush - assymetric ep, fireman-sex on the streets, enz .....
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

tha_miw schreef:
cherryman schreef:
Lorre schreef:14 augustus cherry moon beach??? weet iemand hier iets meer over??
LINE UP SUCKT !
Yez idd dada suckt .. As ze youri nu es vragen é maar die wilt nimr draaien in cherrymoon .. Wrm weet ik ook ni .. Want de neef vn ne maat is de youri dusja. :) mja spijtig wel line up
Youri wil niet meer owv teleurstellend imago dat laatste jaren is gerezen door de jump hype. Cherrymoon was ervoor een succesdiscotheek met de betere techno, trance en hardtrance. Laatste jaren lag klemtoon veel te veel op de jump.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

Triestig gewoon :cry:
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2007, 19:55
Locatie: sint niklaas

Bericht door witchdoc »

ja jongens het was gisteren toch weer zalig in oostende , de sfeer was er en de mensen ook

En met de sfeer bedoel ik ook echt de sfeer iedereen vriendelijk geen enen da vies begon te doen en ook geen 16 jarigen da wa den dikken nek aan het uithangen waren . Setjes waren zalig gespeeld met veel afwisseling tussen retro en techno enzo , just 1 nadeel te warm in grote zaal

En heb dus ook al bevestigig gekregen van Rudy , vanan 27 oktober is het zover 1x per maand CM en dan ieder weekend een ander concept , dus zal weer zalig worden !!!!


En aan Torsion : uw set was grandioos goed dat was de echte cherry style !! thx
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

witchdoc schreef:ja jongens het was gisteren toch weer zalig in oostende , de sfeer was er en de mensen ook

En met de sfeer bedoel ik ook echt de sfeer iedereen vriendelijk geen enen da vies begon te doen en ook geen 16 jarigen da wa den dikken nek aan het uithangen waren . Setjes waren zalig gespeeld met veel afwisseling tussen retro en techno enzo , just 1 nadeel te warm in grote zaal

En heb dus ook al bevestigig gekregen van Rudy , vanan 27 oktober is het zover 1x per maand CM en dan ieder weekend een ander concept , dus zal weer zalig worden !!!!


En aan Torsion : uw set was grandioos goed dat was de echte cherry style !! thx
indd sfeer was er wel indd geen 1 opstootje gezien wel veel scheve manne .... spijtig da men set ingekort was omda der uur vertraging was op de line up twas da of de sluit dus keuze rap gemaakt had wel nog wa bommekes in men platetas zitte :d
grtz torsion thx 4 the support :mrgreen: laatste plaat miro - purple moon en gaan mee die banaan !
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

vond het wel spijtig dat der zoveel jump gedraaid werd had het zelf niet verwacht yves was der mee begonne en furax op verder gegaan iets te hard vondek .... was nog veel jong volk op dat momment he al was der aan mij gevraagd geen jump te draaie alleen retro
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2007, 19:08

Bericht door tha_miw »

Ja da wel gast.. Jappi da was echt omzeep . Ge waart et teminste ont opeknallen zoen schijve .. Gelijk purple moon was AF. En derest oek van u set . Maja 1 schijf Jump was te veel en zeker daar.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

Heb me ook goe geamuseerd :)
Idd wel zwakken set van furax :x dacht ff da ik in complex beach zat :P
Torsion vette set , pierre heeft ook een lekkere set gedraaid , d-feat ook alleen spijtig van die enkele jumpschijven die er in zaten :roll:

Besluit : Twas wel goe maar toch liever retro reunion 8) En ook liever in cm zelf maarja dat wist ik op voorhand
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

Wel manne ik zen den dinsdag ok gewest en ik vond et eerlijk gezegd alles behalve cm waardig!!( was aanwezig tss 12 en 5)
Klein zaal precies illusion level en grote stond ek precies tss de kangeroes van complex!
Heb zelfde bericht gehad van Rudy en Gunnar,vanaf oktober elke maand cm met steeds ander concept.Kvrees ervoor eerlijk gezegd.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

27 Oktober reopening onder de naam 'The Building'... :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

cherryman schreef:27 Oktober reopening onder de naam 'The Building'... :roll:
indd heb het lang stil moete houde voor info www.gohardorgohome.eu
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten