Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

element schreef:Toen ik 16jaar was zat ik elke zondag in de dallas in lembeke man da was nog eens een mega kot in den tijd een relatief kleine dancing en de muziek keihard.Deed in den tijd ook de belichting naast dj parris weet zijn echte naam spijtig genoeg niet meer.En later ging ik elk weekend naar de k-brio in adegem.Ik zou graag nog eens terug willen naar die tijd maar ja da zal nie lukken.Toen ik mijn eerste auto kocht heb ik gans belgie afgereden naar verschillende discotheken.Nu ga ik bijna niet meer uit.Soms krijg ik toch weer kriebels om nog eens een stapje in de wereld te zetten.Grtz. ;)
Precies weer iemand met een midlife crisis :mrgreen: Join the club mate :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

bouq schreef:ff graven in mijn geheugen:

Prestige
Hoe was het daar eigenlijk? Nog geweest in de new beat periode?
Als ik die reportage zie: http://www.youtube.com/watch?v=rL__6Tl2dBs

Bell's café in sint niklaas?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

poehaaaaa schreef:Ook nog s een 2e poging :D :D

1992: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers // elke week : Belize
1993: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers // elke week : Belize
1994: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers, Club X, Montini // elke week: Belize
1995: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize // elke week: Club X // af en toe: Café d’Anvers, Kadance, Limit, Carat
1996: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize, Bel-Air // elke week: Club X // af en toe: Café d’Anvers
1997: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize, Bel-Air, La Rocca, Club X // af en toe: Café d’Anvers
1998: regelmatig: Cherry Moon // af en toe: Illusion, Belize, Bel-Air, La Rocca, Café d’Anvers
1999: regelmatig: Cherry Moon // af en toe: Illusion, Baccardi's, Café d’Anvers
2000: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2001: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2002: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2003: af en toe: Cherry Moon
2004: af en toe: Cherry Moon
2005: af en toe: Cherry Moon
2006: af en toe: Illusion
Poehaaaaa, wij zijn mekander zo te zien ooit al is tegen het lijf gelopen denk. Da zal waarschijnlijk ergens in Club X, Illusion of de Rocca geweest zen peizek
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

bonny schreef:
bouq schreef:ff graven in mijn geheugen:

Prestige
Hoe was het daar eigenlijk? Nog geweest in de new beat periode?
Als ik die reportage zie: http://www.youtube.com/watch?v=rL__6Tl2dBs

Bell's café in sint niklaas?

Prestige was na de new-beat-periode, denk dat na de eerste sluiting van Barocci YDR naar Prestige was verhuist, en toen zaten we daar even (vooral de inrichting is me daar bijgebleven)

Bell's Café was indertijd ook in Schelle (of is dat daar Reet, of Boom, of Aartselaar ..) voorheen was dat daar den Bolero, later nog Shooters geweest, nu Banus dachtek
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

ff update voor 2007 :D

Zeer regelmatig: Illusion
Sporadisch: Temple - Kokorico - Creamm - ...

Wil eigelijk nergens terugkeren behalve Illusion. :)

grtz
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

la rocca, globe, boccaccio, temple/zazou (lier), cherry moon, illusion, qu, 2x club x, carat, the box (heist op den berg), café d'anvers en feestjes (Kozzmozz op den boot) over heel het land & Nederland, van 1989 tot 1995, dan was ik het beu allemaal.

na 1995 eens gaan piepen in : fuse, the scene, io (gent) en de Gentse Feesten en feestjes her en der.
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

discotheken: cherry moon (veel geweest in zn hardcore tijdperk), scala (zat ik bijna alle weken), boccaccio halen (af en toe), club X (bijna alle weken), shaft (af en toe), pont aeri barcelona (1x geweest), peppermill heerlen (altijd present bij hardcore events), ...

grote evenementen: bassleader, thunderdome, decibel outdoor, global hardcore nation, ghosttown (mn eerste feest, in 1995), project: hardcore, hellraiser, megarave, ...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Moeilijk te reconstrueren maar tzal zoiets zijn denk:
- the early years (vanaf 1987): fuiven en lokale disco's,
- 1990-1991: regelmatig zaterdag Bocca en zondag Balmoral,
- 1992: regelmatig(er) Bocca, Balmoral, Globe en Barocci,
- 1993-1997: te dikwijls hele weekends Illusion en Carat !! Toen ook nog regelmatig tot frequent La Rocca en Club X (deze tot een'95-'96).

1993-1994 was toch dén tijd in mijn ogen.....

Tussendoor vleugjes Extreme, Café d'Anvers, Reflex Club, Bel-Air, Fauna, the Box, Blankenberge (ben de naam kwijt La Scala denk), lokale disco's (Cobra, Cap3000, Copacabana), overal waar er plezier te maken viel,... en veel plaatsen die ik vergeten ben.

Maar helaas nooit Cherry Moon. Shame on me :roll:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

De cap !!!! wahahahahaaaa.. menne beste maat zat daar ok altijd, den Torfs, svenneke. Kende dieje ni stanne, de manne van de kung fu wijk :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2007, 15:00
Locatie: thuis

Bericht door picasso »

periode '91-'94
vrijdagavond Cheops
zaterdagavond Cherry Moon (meestal)
La Rocca (keer of 6)
Barocci(2 keer)
zondag was dan den topdag die begon in de Eros tot ze daar een razzia gehouden hebben toen gingen we naar de Lagoa ,s'avonds naar de bocaccio (bijna elke week)en als we de namiddag hadden om te werken dan gingen we om de 14 dagen de maandag avond terug naar de bocca(was soms nog beter dan op zondag).
paar keer La Bush maar toen was de sfeer rond het hele gebeuren al wat aan de grimmige kant aan het worden.heb dan mijn vrouwke leren kennen en het uitgaansleven was gedaan,toch naar dancings.waar ik eingelijk niet rouwig om was , denk dat ik het anders niet lang niet meer ging trekken.redelijke zware tijd was het , maar wel tof.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Periode 92 - 95: Champs in Hulst (NL): Was toen zondagmiddag alle weken volle bak (Blackout (Zolex) en wat later de Bonzai classics)
Periode 94 - 2002 : Cherry Moon (vaak wekelijks) met paar keer onderbreking (bijvoorbeeldd Hardcore periode)
Periode 95 - 2002 : La Bush, Maxx, Extreme, Carat, Illusion
Periode 2002 tot nu: sporadisch CM, Creamm, La Rocca
Maar niet zo veel meer.
Tijden zijn voorbij helaas :-( we blijven niet jong
Periode 95 - 98 was serieus pillekespakken periode, beste tijd, maar kan nooit blijven duren...
Was toch liever 5 jaar eerder geboren.
@ctive since 1993
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik ging vooral naar de heilige drie : Obsession,Illusion,Carat. Dat hebben we jaren gedaan. Elke week beginnen in Obsession vanaf het openging tot een uur of 6, dan naar Illusion tot een uur of 11 en dan zakten we verder af naar Carat. Carat deden we wel niet elke week, soms konden we niet meer of bleven we plakken in Illusion. En een keer in de maand gingen we dan eens naar een andere club zoals : Cherry Moon, La Rocca, La Bush, Bbc, Pharao of Boccaccio (Halen)........
Momenteel ga ik een pak minder weg maar als ik ga is het La Rocca oftewel ontdek ik nieuwe, kleinere clubs. Sfeer is daar nog het beste.
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

Mijne eerste keer naar een discotheek was de montini in 1994.
Daar zijn we toen een half jaarke elk weekend naar toe blijven gaan.
en dan voor de rest:

1994: Montini - Illusion

1995: Illusion - Carat en op vrijdag Baccardi's

1996: vrijdag: Baccardi's of Pharao Dreamland
zaterdag: Illusion en door naar de Carat
zondag: eerst karrewiel en dan naar de Real
maandag: soms Extreme
Enkele keren in de maand naar Cherry Moon of ergens anders.

1997: vrijdag: Baccardi's of Pharao Dreamland
zaterdag: Illusion en door naar de Carat
zondag: eerst karrewiel en dan naar de Real
maandag: soms Extreme
Enkele keren in de maand naar Cherry Moon of ergens anders.

1998/2000: Beginnen te werken en alleen naar de Outline op zondag morgen na het werk en als ik verlof had meestal naar Illusion.

2000/2006: alleen als ik verlof had, meestal naar Illusion of La Rocca.

2007: Club 3000 en La Rocca tijdens verlof en 20 jaar Illusion pré party.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:De cap !!!! wahahahahaaaa.. menne beste maat zat daar ok altijd, den Torfs, svenneke. Kende dieje ni stanne, de manne van de kung fu wijk :mrgreen:
De Cap, das nu Club3000 geworden hé. Das gelak onkruid, da krijgen ze daar ni kapot :D Voor Carat open was, was da the place 2 B op zondagmiddag/avond ! Ruig kot ze, altijd al geweest.
Over Kung Fu wijk zal ik u is PB'en.

Als ge da hier allemaal leest.... toch grellig eigenlijk dat er in heel het land op dezelfde moment op zoveel verschillende plaatsen zo hard gefeest werd hé. En da op dezelfde muziek :D Destijds stonde daar ni bij stil natuurlek.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

da gijle daar over jaartalle kunt bij zetten :?
da weet kik allemaal nimeer zenne,alleen nog waar dak geweest zen.....

cherry moon
montini
balmoral
carat
at the villa
silo : ni al te veel
fuse
planet
extreme : ma dan meer op maandag :P
la chapelle : paar keer maar...
pk studio : zo goed als ieder rave explosion event meegemaakt daar
D jacking zone : kent iemand deze? was in brussel

ni om te stoeffe,ma vind da geen mis lijstje :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten