Pagina 4 van 4
Re: mijn excuses
Geplaatst: 11 feb 2008, 15:07
door ~cindy~
After schreef:amaaaai, wil je geloven dat ik dat niet wist? in al die tijd dat ik hier zit

dat je een onderwerp kon ingeven per post

damn, en dat nuchter
sorry guys

we leren bij

Ja ma denk dat da iet nieuw is ze, heb da vroeger ook nooit gezien. Dus gene paniek

Geplaatst: 23 feb 2008, 15:50
door MrMontana
Geplaatst: 23 feb 2008, 19:17
door After
Geplaatst: 26 feb 2008, 22:41
door MrMontana
Win free entrance tickets for Addiction @ The Mushroom
Visit:
http://www.partynews.eu/nl?pgId=8&day=2 ... iewId=1375
Geplaatst: 27 feb 2008, 18:11
door Nostalgie90
Ik dacht dat de Mushroom het gehaald heeft en uiteindelijk in den "Dag Allemaal" staat, althans de foto en wat roddels ... over boer Charel

Geplaatst: 27 feb 2008, 19:35
door dj dave
da gaat ni over mushroom ma over eigenaars vant gebouw he mensen er staan natuurlijk wel paar negatieven dingen over mush ma ja

Geplaatst: 10 sep 2008, 23:00
door progrez
Wanneer doen ze nog eens ne retro?
Die met YDR, The Mackenzie en Mike Thompson was af.
Geplaatst: 11 sep 2008, 08:23
door moonscaper
Is dat nog open?