Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

hierbij bevestig ik mijn deelname.
probeer mij zo een beetje ne line up in te beelden,en dan zie ik volgende namen :twisted: franky jones,zzino,G force,bountyhunter,zolex,insider, bubba,u4ea en Deg

zit ek er ver naast franky? :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

Enterprise schreef:Yo de mannen (en vrouwen) ik ben (helaas) :( terug van mijn zonnige vakantie in het zuiden van frankrijk, 2 weken alle dagen zon (30-34 graden) aan het zwemdokje een frisse duik nemen en aan de coctails/wijn nippen.

En nu gaan we er terug een lap op geven.

Eerst en vooral de datum voor de allerlaatste historische party die gaat doorgaan in de legendarische Montini te Sint-Truiden. Hierna word de club met de grond gelijk gemaakt en komt er helaas een supermarkt op.

Zaterdag 25 Oktober 2008, MONTINI CLOSING REUNION.........
"the last party ever before the demolition"

De line up zet ik deze week nog online, word een gigantische oldschool rave, techno and acid gathering..............like the good old days :bounce:

Greetz

Franky Jones
ik ga ook proberen er te passeren!
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

laat bounthyhunter maar daar veel te commerciel.
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Wanni schreef:Aanwezig !!! :bom:
Idem hier :twisted:
Montini '
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

super... had net nog 1 dag vrij in oktober!!!!

Na dit retrofeest gaat Franky al die smileys wegdoen heb ik vernomen :mrgreen: :twisted: I am freaking those faces 8)

ps1 : 2 weken terug had ik bezoek uit Tjechië en die gast was sinds jaren stekezot van Dr. Jones, echt maf! Hij werd nog zotter toen ik hem bij vertrek enkele sets gebrand had :D

ps2 : Las hier gisteren over een dj die met de spelers ondersteboven kon draaien. Da kunt gij toch ook Franky? of wat ging je anders op DMC doen? Ben wel nieuwsgierig... ze zeggen altijd dat dj vroeger ni konden mixen maar ik had wel het gevoel dat ze meer experimenteerden met verschillende platen en opstellingen...ofni?
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Montini (& in het bijzonder Rave Zone) raken bij mij nog steeds een gevoelige snaar. (verzamel vb al jaren acid & oldskool platen die specifiek in montini te horen waren cfr Deg & g-force stijl)

Met spijt zal het de laatste zijn, maar mijn blijdschap kent geen grenzen dat we toch nog kunnen genieten van een reunie en waardig afscheid kunnen nemen. :)

Komt daarbij dat 25 oktober mijn verjaardag is :eye: :cheese: :bom: Hangt hier iets aan vast Franky? :mrgreen:

Moet het nog gezegd waar ik de 25ste zal vertoeven :P ?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

bonny schreef:Montini (& in het bijzonder Rave Zone) raken bij mij nog steeds een gevoelige snaar. (verzamel vb al jaren acid & oldskool platen die specifiek in montini te horen waren cfr Deg & g-force stijl)

Met spijt zal het de laatste zijn, maar mijn blijdschap kent geen grenzen dat we toch nog kunnen genieten van een reunie en waardig afscheid kunnen nemen. :)

Komt daarbij dat 25 oktober mijn verjaardag is :eye: :cheese: :bom: Hangt hier iets aan vast Franky? :mrgreen:

Moet het nog gezegd waar ik de 25ste zal vertoeven :P ?
Wel jij gaat een verjaardag krijgen waar je nog lang zal van genieten, wacht tot je de line-up ziet, je gaat kompleet uit je dak gaan. Eind deze week plaats ik hem hier eerst op het forum.................. ;) Spreek me de avond zelf eens aan en we zien wel of er iets aan vast hangt :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

keimi schreef:super... had net nog 1 dag vrij in oktober!!!!

Na dit retrofeest gaat Franky al die smileys wegdoen heb ik vernomen :mrgreen: :twisted: I am freaking those faces 8)

ps1 : 2 weken terug had ik bezoek uit Tjechië en die gast was sinds jaren stekezot van Dr. Jones, echt maf! Hij werd nog zotter toen ik hem bij vertrek enkele sets gebrand had :D

ps2 : Las hier gisteren over een dj die met de spelers ondersteboven kon draaien. Da kunt gij toch ook Franky? of wat ging je anders op DMC doen? Ben wel nieuwsgierig... ze zeggen altijd dat dj vroeger ni konden mixen maar ik had wel het gevoel dat ze meer experimenteerden met verschillende platen en opstellingen...ofni?
Die twisted smiley's waar ik zo lang aan gewerkt heb, uitzagen, elks 2x schilderen (de tekeningen zijn door een jongen gedaan uit oost-vlaanderen die decoraties maakt voor de goa scene), die hou ik nog zene, er komen nog andere feesten hierna..................... ;) weliswaar op andere locaties :cyclopsani:

Nog altijd fans in tjechie............ cool :thumleft: Ben daar altijd zeer goed ontvangen als ik er was om te draaien, zeer toffe en vriendelijke mensen daar.. :D

Ha de dj trix, waar zullen we beginnen : die dj met zijn draaitafels ondersteboven is een duitser denk ik, als ik het goed heb noemt hij david en was destijds 3x na elkaar wereldkampioen. Die heb ik nog zotter dingen weten doen, 3 technics boven elkaar gestapeld, hiervoor gebruikte hij telkens 4 blikjes cola om de draaitafels op te stappelen, op de onderste technics draaide effectief een plaat (public enemy "rebel without a cause) dan nam hij een stoel en ging op de bovenste technics op één hand staan met de beentjes in de lucht en drukte op play zodat hij ronddraaide, geloof me al die b-boys (en ikke ook) volledig uit ons dak, had niet misstaan op de olympische spelen :mrgreen: Ikzelf heb destijds een tafel op maat laten maken (een podiumonderdeel met uitneembare poten) waar juist 2 technics in de brede en een tweekanaals dmc mixer op paste en op mijn perfecte hoogte stond. Deze ging overal mee. Hij staat hier nog steeds.... :P In die beginperiode werd er inderdaad veel meer geexperimenteerd dan nu, ik had toen zo een intro waar ik begon met dat plaatje van ROCKY "eye of the tiger" en smeet dan de instrumentale beats van JAMES BROWN "ain't it funky" erin waarna ik met dat plaatje van JUNGLE BOOK (de zingende beer baloo) begon te scratchen en erinsmeet, altijd dikke ambie dat mixke....... :alien: Het allerstrafste wat ik ooit heb gezien waren twee russen die uitgenodigd waren op de wereldkampioenschappen in london begin jaren negentig. Omdat zij zeer arm waren en in rusland geen draaitafels hadden, hadden zij 2 oude bandrecorders van 10 jaar omgebouwd en hadden daar een soort van pitch ingebouwd, toen zij met hun demonstratie begonnen stond iedereen met de mond open, backspinnen, schratchen, beatmixen met oude bandrecorders, ze deden het zelfs beter dan vele van de grote wereldnamen die avond die met vinyls draaiden. Zij hebben die avond van dmc twee technics sl1200 kado gekregen en waren zo de eerste in rusland die deze hadden...... Een legendarische avond, hier bestaan beelden van maar ik heb ze spijtig genoeg niet.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

watch and feel your jaws drop :D

http://nl.youtube.com/watch?v=msvzuQkLCE0
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door progrez »

Zou mooi zijn als ze Insider nog eens ergens van onder ne steen kunnen halen :wasted:
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

tomaz schreef:watch and feel your jaws drop :D

http://nl.youtube.com/watch?v=msvzuQkLCE0
DANK U WEL TOM, MIJN BROEK ZAKTE WEER AF

KIPPENVLEES GEWOON !!!!!!!!!!!!!!
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

progrez schreef:Zou mooi zijn als ze Insider nog eens ergens van onder ne steen kunnen halen :wasted:
Heb gezocht (onder vele stenen) maar heb hem helaas niet gevonden.... :?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Helemaal verdwenen ofwa? :(
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Helemaal niet verdwenen. Ik zie die nog heel veel. Maar hij is met andere dingen bezig. O.a. door problemen met gehoor. Maar hij is nog steeds zot van goeie muziek.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Een jaartje of twee geleden stond hij nochtans op een Retrobase in Koloso, ik dacht dat hij daar zelfs een live gebracht had. Dus dood en begraven is de man zeker nog niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten