Pagina 25 van 34

Geplaatst: 23 nov 2007, 14:43
door Dj Devyd
volume 7

Armando - Land of Confusion

Geplaatst: 23 nov 2007, 17:35
door ThaMan
Staat er al tussen onder de noemer "Confusion's Revenge" is compleet dezelfde track maar gewoon stukken beter qua intro etc...

vol 7 acid house

Geplaatst: 23 nov 2007, 22:40
door the_schwartz
hier een plaatje voor vol 7

Dj ESP - slow mo

Re: vol 7 acid house

Geplaatst: 24 nov 2007, 08:58
door ThaMan
the_schwartz schreef:Dj ESP - slow mo
Die heb ik helaas niet in men collectie...

miljard

Geplaatst: 24 nov 2007, 14:08
door the_schwartz
spijtig zal nog is op zoek gaan achter een nadere knaller

Geplaatst: 28 nov 2007, 20:26
door ThaMan
Zoals te denken loopt het na 5 volume's iets minder hard, maar aan stoppen denken we nog niet. De playlist in zoverre

Vol 07 (Acid House Special)
808 State - Cubik
Major Problem-Acid Queen
Armando - Confusions Revenge (mijn keuze)
Bam Bam - Where's Your Child
Jack Frost And The Circle Jerks - Two The Max
Fast Eddie - Clap Your Hands (mijn keuze)
Baby Ford - Oochy Koochy
Lords Of Acid - I Sit On Acid
Humanoid - Stakker Humanoid
Rob Acid - Happy Answer
D-Mob - We Call It Acied
Pierres Pfantasy Club - Dream Girl

Vol 08 (Chicago House Special)
Tyree - Acid Over
Adonis - House
Farley "Jackmaster" Funk - Love can't turn around
Sterling Void - Allright (mijn keuze)
Phortune - String Free (mijn keuze).
Frankie Knuckles - Your Love
Jesse Saunders - On & On
Mr Fingers - Can You Feel It
Robot Man - Doo The Do
Pleasure Zone - Fantasy

Geplaatst: 28 nov 2007, 20:49
door Stanne
Thaman, ge hebt nog plaats zie ik:
voor de 6: Taste of Sugar – Hmmmmm
voor de 7: Lords of Acid – I sit on Acid

Ga maar door....ik heb nog wel een verzoekske of 30 denk ;)

Geplaatst: 29 nov 2007, 14:47
door ThaMan
Toegevoegd... zou deze graag dit weekend wel willen mixen

Geplaatst: 29 nov 2007, 15:28
door back to the 90's
voor volume 6 :
Amnesia : Ibiza
Westbam : Monkey Say, Monkey Do
Mac Sample: House Inspector (dat die hier nog ni tusse staat :mrgreen:)

volume 7 :
Humanoid - Stakker Humanoid
Rob Acid - Happy Answer - Happy Mix (beestig goed !!)
D-Mob : We Call It Acied
Beverly Hills 808303 : Checking The Wine Cellar

volume 8 :
Mr Fingers - Can You Feel It
Marshall Jefferson...Do The Do

Geplaatst: 29 nov 2007, 17:38
door After
een paar new beat klassiekers mogen er idd zeker bij, eentje van the erotic dissidents voor mij please, thx :mrgreen:

Geplaatst: 29 nov 2007, 20:07
door ThaMan
Die Beverly Hills heb ik niet.
"Do The Do" is volgens ons van RobotMan en niet van Marshall Jefferson.. check het even aub dan pas ik het aan.
We zijn er bijna... :eye:

Geplaatst: 29 nov 2007, 20:25
door djginod
Ja, die do the do is van RIchie Hawtin !!!


Mijn tracks:

New Beat: Bizznizz - We Gonna Catch You (There's No Way Out)

Chicago: Pleasure Zone - Fantasy

Acid: Pierre's Pfantasy Club met Dream Girl


Zo te zien allemaal plaatjes van voor 1990 !!!!!
:bom: :bom: :bom: :bom: :bom:

Geplaatst: 29 nov 2007, 20:31
door tomaz
De bekendste versie van "do da doo" is die van Robotman (Richie Hawtin), maar hij heeft de sample van een ouder house-nummer. De volledige sample gaat "got to do the do if you wanna get it done".
En dat ouder nummer is wel degelijk van Marshall Jefferson.
http://www.discogs.com/release/36019

edit: dus als 't over chicago house gaat, is de oude versie de juiste ;-)

Geplaatst: 29 nov 2007, 20:44
door ThaMan
Dit wist ik dus niet, bedankt voor de tip !

Geplaatst: 29 nov 2007, 20:45
door djginod
tomaz schreef:De bekendste versie van "do da doo" is die van Robotman (Richie Hawtin), maar hij heeft de sample van een ouder house-nummer. De volledige sample gaat "got to do the do if you wanna get it done".
En dat ouder nummer is wel degelijk van Marshall Jefferson.
http://www.discogs.com/release/36019

edit: dus als 't over chicago house gaat, is de oude versie de juiste ;-)
Stoefer :mrgreen: