Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 nov 2006, 23:48
Locatie: Antwerp

Bericht door Illusion™ »

Afruimer level schreef:
Illusion™ schreef:Ja idd, de memories cd's laat de wensen over als ge al de early illu cd's hebt

_
1 voor 1 galette , nieuwe generatie mag ook van die muziek proeven vindek
das een feit, maar toch spijtig ;)
House is the uncontrolable desire to jack your body! ©
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Mededeling: Free tickets van Memories december ook geldig in januari!!

(Omdat praktisch iedereen ze bijna 1 a 2 weken te laat ontvangen heeft.)

Bron: Illu forum
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Den Backer schreef:Mededeling: Free tickets van Memories december ook geldig in januari!!

(Omdat praktisch iedereen ze bijna 1 a 2 weken te laat ontvangen heeft.)

Bron: Illu forum
dreamzone schreef:we zullen de tickets in de toekomst twee of drie maanden laten gelden voor alle veiligheid
:thumbsup:
Afbeelding
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
Fade to grey !
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

M.U.C. schreef:Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
Heeft bij mijn weten wel een platenwinkel gehad, of ng miss en als ik me nie vergis in Lier of Mechelen ma voor de rest zou ik tnie kunnen zeggen..

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

eldivino schreef:
M.U.C. schreef:Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
Heeft bij mijn weten wel een platenwinkel gehad, of ng miss en als ik me nie vergis in Lier of Mechelen ma voor de rest zou ik tnie kunnen zeggen..

grtz
In lier dacht ik. K-records ofzo?
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2006, 12:55
Locatie: Kasterlee

Bericht door Natureboy »

Trab schreef:
eldivino schreef:
M.U.C. schreef:Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
Heeft bij mijn weten wel een platenwinkel gehad, of ng miss en als ik me nie vergis in Lier of Mechelen ma voor de rest zou ik tnie kunnen zeggen..

grtz
In lier dacht ik. K-records ofzo?
jep en kheb hem tvoorije jaar wel eens in de line-up van vette progressive-feesten gezien in de silo met onder andere peter novak en dergelijke as ik me niet vergis. Kdenk da kurt nu veel dieper draait assem vroeger deed ma zou ni wete offem nog erges vast draait ofni
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2006, 01:05
Locatie: Mariekerke (Bornem)

.

Bericht door Snoeps »

Trab schreef:
eldivino schreef:
M.U.C. schreef:Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
Heeft bij mijn weten wel een platenwinkel gehad, of ng miss en als ik me nie vergis in Lier of Mechelen ma voor de rest zou ik tnie kunnen zeggen..

grtz
In lier dacht ik. K-records ofzo?
Dieje winkel is weg in Lier, da is nu in Putte.
Music is my life
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Weet er iemand of er nog eens een Armada night komt in illusion? Ben daar nog nooit naartoe gwst zo'n armade night en kzou da wel graag keer doen zonder daarvoor naar den haag of dergelijk te rijden :)

grtz
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

dj_neo schreef:Weet er iemand of er nog eens een Armada night komt in illusion? Ben daar nog nooit naartoe gwst zo'n armade night en kzou da wel graag keer doen zonder daarvoor naar den haag of dergelijk te rijden :)

grtz
Dit jaar kwamen er ook weer enkele... Van datums ben ik niet op de hoogte... Anders moede een topic openen op Illu forum, zult daar wel wat wijzer worden. Den amnesia nacht was wel goed geslaagd voor zover ik mij het nog herinner! :D

Greetz. ;-)
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Den Backer schreef:
dj_neo schreef:Weet er iemand of er nog eens een Armada night komt in illusion? Ben daar nog nooit naartoe gwst zo'n armade night en kzou da wel graag keer doen zonder daarvoor naar den haag of dergelijk te rijden :)

grtz
Dit jaar kwamen er ook weer enkele... Van datums ben ik niet op de hoogte... Anders moede een topic openen op Illu forum, zult daar wel wat wijzer worden. Den amnesia nacht was wel goed geslaagd voor zover ik mij het nog herinner! :D

Greetz. ;-)
Idéale :-D :-D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

M.U.C. schreef:Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
Ho, dat moet na de millenium-change geweest zijn denk ik.

Ergens in 2001 is de Level op 's zondags ff open geweest (na 't vertrek van Philip uit Carat) en heb hem daar ook weten te spelen. Heb er trouwens nog een tape van...

Dus ik schat ergens rond 2001 dat hij Illusion verlaten heeft. Of was 't andersom :-)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

2 February is het Belgian Retro Classix

www.illusion.be

Heb nog examen tot 19.00 dienen dag, denk dak te moe ga zijn voor nog weg te gaan en jah, zal avondje met de vriendin worden :-D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

dj_neo schreef:2 February is het Belgian Retro Classix

www.illusion.be

Heb nog examen tot 19.00 dienen dag, denk dak te moe ga zijn voor nog weg te gaan en jah, zal avondje met de vriendin worden :-D
Ge ging die toch buitenzwieren? :D
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

dj_neo schreef:
Den Backer schreef:
dj_neo schreef:Weet er iemand of er nog eens een Armada night komt in illusion? Ben daar nog nooit naartoe gwst zo'n armade night en kzou da wel graag keer doen zonder daarvoor naar den haag of dergelijk te rijden :)

grtz
Dit jaar kwamen er ook weer enkele... Van datums ben ik niet op de hoogte... Anders moede een topic openen op Illu forum, zult daar wel wat wijzer worden. Den amnesia nacht was wel goed geslaagd voor zover ik mij het nog herinner! :D

Greetz. ;-)
Idéale :-D :-D
Dreamzone is hier sinds deze week ook lid, heb ik gezien... Mss kan deze iets meer toelichten... ?
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten