Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

film

Bericht door ProgressNation »

Gisteren Wild At Heart bekeken van David Lynch. Kwam vlak na TP, maar had toch liever een derde seizoen TP gezien dan deze film. Ergens op US-forum gelezen wat wss de ontwikkelingen gingen zijn in Seizoen 3 (met Major Briggs wss in vooraanstaande rol, hoogst interessant voor de fans).

Favoriete scene in WAH is dan ook die met wijlen Jack Nance (Pete Martell uit TP). Super geschift!

Lynch moet toch wel een halve psychopaat zijn om dit allemaal uit zijn mouw te schudden. What a freak :lol:

Aan het twijfelen om binnenkort de complete X-Files collectie te kopen:
http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=155754
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

vorig weekend Vacancy gezien. Van internet gehaald en pas vanaf volgende week hier in de cinema

echte aanrader is het, een beetje cultfilm maar ontzettend spannend, vooral het eerste deel ! daar krijg je echt koude rillingen van, ni normaal

moet er bij vermelden dat de slotscenes ietwat ondermaats zijn

de eerste drie kwartier echter zijn extremely frightening :eek:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Nog gezien:

Aeon Flux
The Wicker Man
1408
Disturbia
28 Weeks Later
Transformers
Live Free Die Hard
Zodiac
Evan Almighty
Mr Brooks
Jericho Season 1

Nog zien in 720/1080i HD met men Nieuw Media Center HD!!!

300
X Men 3
The Untouchables
The Departed
Hot Fuzz
Shooter

Nog gekocht (voor 28€ totaal - Mediamarkt Eindhoven)

Lord Of The Rings Fellow Ship Of The Ring (Spec Ext Ed - 2DVD)
Lord Of The Rings Return Of The King (Spec Ext Ed - 2DVD)
Lord Of The Rings The Two Towers (Spec Ext Ed - 2DVD)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hoe was zodiac?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Was super... echt mysterieuze 70's sfeer die geleidelijk over gaat naar de jaren 80. Enkel zonde dat er een moeilijk einde aan zit, omwille van de treu story. Ik vond de affiche trouwens ook een zeer geslaagd iets !

Afbeelding

Ah btw, die nieuwe Fantastic 4 had ik ook nog gezien... Silver Surfer is ongeloofelijk Cool in alle opzichte. Nog maar gezwegen van Jessica Alba :D
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Afgelopen week een paar filmpjes gezien waar ik eigenlijk veel van verwachtte maar tegenvielen, naar mijn mening dan he:

The Number 23: Booooring
Hostel 2: Gewoon 'n rip-off van 1
The Last Legion: Dacht een vet Romeins verhaal te zien gemaakt "alla Gladiator", maar heb ik me ff vergist :-D Even more booooooooring :lol:

The Reaping vond ik dan wel goed, of op z'n minst beter dan de 3 hierboven samen.

De laatste film die me echt heeft kunnen bekoren was 300. Echt machtig gemaakt!
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Death Proof !
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik heb gisteren op aanraden nog eens naar Lost Highway gekeken, ben er nog niet uit hoe de film in mekaar zit .....
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Nostalgie90 schreef:Ik heb gisteren op aanraden nog eens naar Lost Highway gekeken, ben er nog niet uit hoe de film in mekaar zit .....
ma desondanks toch een topper
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dj Devyd schreef:
Nostalgie90 schreef:Ik heb gisteren op aanraden nog eens naar Lost Highway gekeken, ben er nog niet uit hoe de film in mekaar zit .....
ma desondanks toch een topper
Verleden nacht nog eens liggen loeren naar Mulholland Drive op de VPRO, elke keer als ik die film bekijk krijd ik weer een andere kijk op het verhaal ....

btw Hannibal Rising ook gezien gisteren .... overtrof mijn verwachtingen ruimschoots, goed script goeie acteurs

recent ook "House Of The 1000 Corpses" gaan huren samen het met vervolg "The Devils Rejects" ... allebei prachtfilmen die in mijn top 10 van de meest geflipte filmen komen ... alleen al voor de soundtrack al
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

best movie ever IRON MAN arnold swarschenegger :D kijk die film minster 1 keer per week
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Nostalgie90 schreef:Ik heb gisteren op aanraden nog eens naar Lost Highway gekeken, ben er nog niet uit hoe de film in mekaar zit .....
moet maar eens zoeken op google, op een forum zullen de slimme mensen u het verhaal dan wel uitleggen :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Best movie met Arnold???

Dat zalt toch The Running Man zijn :-D :-D :-D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:
Nostalgie90 schreef:Ik heb gisteren op aanraden nog eens naar Lost Highway gekeken, ben er nog niet uit hoe de film in mekaar zit .....
moet maar eens zoeken op google, op een forum zullen de slimme mensen u het verhaal dan wel uitleggen :lol:
weet jij het dan soms wel slimme?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ja, maar ik ga het u niet uitleggen :P ben grote fan van David Lynch, I just LOVE the man :eek:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten