Grootste irritatie van 2008

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Born :D :D :D :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

die gast heeft écht een mooie stem, die zou een lied als Robby Williams - Angels perfect kunnen overbrengen! spijtig van zijn kopke, anders zou hij het wel al veel verder gebracht hebben
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Inderdaad.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Stanne schreef:Low van Florida.
Oeps with the Feuuuuuuuuur,....... low low low low (of a zoiets)
Sorry maar..... :?
Amai nog nie !!!

Of da puberaal wijf met hare wind up wind up ohyeah.
Kat Delua ofzoiets
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

dj_neo schreef:Born :D :D :D :D
kben er nog niet zo zeker van dat hij tegenwoordig zo nog heet :)
die verandert ook bij elke cd van artiestennaam (zit mss een strategie achter)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Oh no....Born again ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Usher in het algemeen :puke:
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik vind Natalia een geit, die teksten amai das precies een spelleke scrabble en daar nen tekst rond gemaakt :wasted:
"Survive de crash" hoor ik in een nummer, wss gaat de tekst over een romantisering van toen half de kempen in de file heeft gestoken toen madam eens vlak voor ne camion nog een afrit nam.
Haar gedrag is zo boers, wat mediatraining zal geen kwaad kunnen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Nog vergeten: presentatoren die correct taalgebruik niet machtig zijn, zoals bv Katje Retsin & Evy Gruyaart (of zoiets) en dit voor te presenteren.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Nostalgie90 schreef:Ik vind Natalia een geit, die teksten amai das precies een spelleke scrabble en daar nen tekst rond gemaakt :wasted:
"Survive de crash" hoor ik in een nummer, wss gaat de tekst over een romantisering van toen half de kempen in de file heeft gestoken toen madam eens vlak voor ne camion nog een afrit nam.
Haar gedrag is zo boers, wat mediatraining zal geen kwaad kunnen.
² !!!!

Ik haaat Natalia, wat een achterlijke boerin is me dat. Hoe die staat de bewegen op een podium, die pilaren dat moet gewapend beton zijn. :-o

Een beetje zingen dat kan ze, en dat wil ik gerust toegeven. Maar voor mij is een artiest iemand die zelf muziek schrijft en maakt. Een hoop covers zingen en hier en daar een eigen lied geschreven door een of andere kerel die al 457842 teksten geschreven heeft voor onze 'Vlaamse Artiesten', kan iedereen met een wat mooie stem. Die idoolheise altijd belachelijk gevonden buiten de audities misschien. Maja, een VTM product noem ik dat. :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef:Nog vergeten: presentatoren die correct taalgebruik niet machtig zijn, zoals bv Katje Retsin & Evy Gruyaart (of zoiets) en dit voor te presenteren.
en dit OM te presenteren ;-)

Er is bij de VRT nochtans een taalraadgever en zelfs een hele site omtrent het taalgebruik op de nationale zender. Ik heb er zelf al meermaals dingen gemeld die mijns inziens niet door de beugel kunnen op de VRT. Maar je blijft dagelijks dingen horen die gewoon radicaal fout zijn.

Maar verkeerd taalgebruik irriteert mij altijd, niet alleen dit jaar. En het ergste is het dan nog als ik zelf fouten maak. Afgaaaaaaan :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:
Nostalgie90 schreef:Nog vergeten: presentatoren die correct taalgebruik niet machtig zijn, zoals bv Katje Retsin & Evy Gruyaart (of zoiets) en dit voor te presenteren.
en dit OM te presenteren ;-)

Er is bij de VRT nochtans een taalraadgever en zelfs een hele site omtrent het taalgebruik op de nationale zender. Ik heb er zelf al meermaals dingen gemeld die mijns inziens niet door de beugel kunnen op de VRT. Maar je blijft dagelijks dingen horen die gewoon radicaal fout zijn.

Maar verkeerd taalgebruik irriteert mij altijd, niet alleen dit jaar. En het ergste is het dan nog als ik zelf fouten maak. Afgaaaaaaan :D
We maken allemaal fouten maar we moeten dan ook niets presenteren op de nationale zender (buiten jij uiteraard), als ze het enkel moeten aflezen lukt het nog net.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Sandrine als presentatrice bij één :roll: (nu aub niet overdrijven zene)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Ishtar, the kooks en nog wat nrs die me mateloos iriteren en waar ik de uitvoerder en titel niet van ken
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

ThaMan schreef:Sandrine als presentatrice bij één :roll: (nu aub niet overdrijven zene)
En waarom niet?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten