Geplaatst: 01 feb 2008, 16:27
ik zal u is e paar namen geven,nekeer zien wie de NOOB isFieneke schreef:NOOB![]()
ik zal u is e paar namen geven,nekeer zien wie de NOOB isFieneke schreef:NOOB![]()
Nu zou hem min of meer correct moeten zijn.Fieneke schreef:Delriva, is uwe signature eigenlijk nog wel correct?
Het is mo da we het weten ééééDelriva schreef:Nu zou hem min of meer correct moeten zijn.Fieneke schreef:Delriva, is uwe signature eigenlijk nog wel correct?
Greetz,
D.
1)Fieneke schreef:Bwaa, kdenk da als ge iet ofwa geïnteresseerd zijt in het nachtleven, ge wel ongeveer weet wie wa draait. Als het u geen reet intereseert = ok. Maar kdacht toch dat dat een van uw grootste interesses was?
2)Fieneke schreef:Moet ik nu schrik krijgen?
[/quote]Mja idd he, ma maakt ni uit. Voornamelijk clubby muziek he, word ni gefixeerd op 1 genre, maar zal wa elektro, house, groove, prgressive toestanden zijn.
Ge weet toch dat ge met de Kimme voornamelijk R&B en ambiancepitteke schreef:Hoe kimme en tegen mij hebde de zaterdag gezegd da het zo 2 uurkes r&b ging zijn en dan 5 min house dan 2uurkes ambiance dan terug 5 min house![]()
![]()
![]()
rrrrrriiiiiiiigggghhhhhttttttDelriva schreef:Ge weet toch dat ge met de Kimme voornamelijk R&B en ambiancepitteke schreef:Hoe kimme en tegen mij hebde de zaterdag gezegd da het zo 2 uurkes r&b ging zijn en dan 5 min house dan 2uurkes ambiance dan terug 5 min house![]()
![]()
![]()
muziek moogt verwachten hé. Dat zijn nu immers zijn 2 favoriete stijlen.
Dat hem tussenin telkens 5min house draait, zal wel opgelegd zijn
door de uitbater en organisator van het concept.![]()
Greetz,
D.
hihi is vo te zeveren he zal wel goe worden he zoals ik al zij twijfel ik ni aan .Kimme schreef:rrrrrriiiiiiiigggghhhhhttttttDelriva schreef:Ge weet toch dat ge met de Kimme voornamelijk R&B en ambiancepitteke schreef:Hoe kimme en tegen mij hebde de zaterdag gezegd da het zo 2 uurkes r&b ging zijn en dan 5 min house dan 2uurkes ambiance dan terug 5 min house![]()
![]()
![]()
muziek moogt verwachten hé. Dat zijn nu immers zijn 2 favoriete stijlen.
Dat hem tussenin telkens 5min house draait, zal wel opgelegd zijn
door de uitbater en organisator van het concept.![]()
Greetz,
D.
Laat het ma zo met da gezever voor er verwarringen bestaan.
Ik begon al te denken dat ik aan een acute vorm van tranceverwarring leedKimme schreef:rrrrrriiiiiiiigggghhhhhttttttDelriva schreef:Ge weet toch dat ge met de Kimme voornamelijk R&B en ambiancepitteke schreef:Hoe kimme en tegen mij hebde de zaterdag gezegd da het zo 2 uurkes r&b ging zijn en dan 5 min house dan 2uurkes ambiance dan terug 5 min house![]()
![]()
![]()
muziek moogt verwachten hé. Dat zijn nu immers zijn 2 favoriete stijlen.
Dat hem tussenin telkens 5min house draait, zal wel opgelegd zijn
door de uitbater en organisator van het concept.![]()
Greetz,
D.
Laat het ma zo met da gezever voor er verwarringen bestaan.