Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

To resume ...... :-o
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

BLijf dan thuis he mannekes :-).
Er zullen tuurlijk veel jonge mannekes zijn die nog nooit in cherry zijn geweest, maar er zullen heus wel veel mense van vroeger rondlopen.

Om die nog eens terug te zien en al die plaatjes nog eens te horen waar we vroeger zo op gefeest hebben, meer moet da toch ni zijn.

Zolang de dj's die komen maar de echte cherry platen opleggen.
Aangezien torsion er zelf zo lang geweest is zal hij wel weten wat hij moet opleggen. Good luck zou ik zeggen ;-)

Ik kom zeker en vast een kijkje nemen!! Hoop dat derest van de oude garde er ook zal zijn. Begrijp jullie frustratie, maar kom toch maar af zou ik zeggen!


Cherrymoon!!--> the club, the people, the music!
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

tomino ( aka dj ds ) schreef:BLijf dan thuis he mannekes :-).
Er zullen tuurlijk veel jonge mannekes zijn die nog nooit in cherry zijn geweest, maar er zullen heus wel veel mense van vroeger rondlopen.

Om die nog eens terug te zien en al die plaatjes nog eens te horen waar we vroeger zo op gefeest hebben, meer moet da toch ni zijn.

Zolang de dj's die komen maar de echte cherry platen opleggen.
Aangezien torsion er zelf zo lang geweest is zal hij wel weten wat hij moet opleggen. Good luck zou ik zeggen ;-)

Ik kom zeker en vast een kijkje nemen!! Hoop dat derest van de oude garde er ook zal zijn. Begrijp jullie frustratie, maar kom toch maar af zou ik zeggen!


Cherrymoon!!--> the club, the people, the music!
ah DS leefde gij nog :D

Mja het probleem is met zo een line up trekt ge ook maar alsmaar minder ouwe garde é, Tommy vorige keer ook ni gezien (al kan da wel aan mij ook gelegen hebben)

Feit is wel dak nog steeds ni 100% nee durf zeggen en da is allemaal de fout van WAGONSS, de snoodaard :lol: :cool:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

new website

Afbeelding
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:D
Welcome on our new site.
More info wil follow soon.
Due the construction of the site we will report every week all the new events and dj's
:eek:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

och mannekes, maakt ulle daar ni druk in. den tijd van de cherry moon is gewoon al ver achter ons. De meesten hier mogen content zijn da ze de goeien tijd nog meegemaakt hebben.

Al de rest weet gewoon ni wa ze gemist hebben. 't is zelfs zo da als ge alle dj's van vroeger bijeen zou zetten da het nog ni zou kunnen tippen aan the original van hoe ik hem leren kennen heb in 1993
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2007, 19:55
Locatie: sint niklaas

Bericht door witchdoc »

awel ik vind da dus nen hele hoop zever , het is niet alleen de dj's da het doen he ,

Het belangrijkste en het toffe in de cherry moon vond ik als oudgediende :D "DE SFEER " ik ga nog steeds uit maar nu meer club en groovy sounds , maar de sfeer zoals in cherry vind je niet meer .

Heb het nog gemerkt op de Eastern Reunion , tot een uur of half 3 was het ook niks maar vanaf de jongere jumperkes naar huis waren was e sfeer er weer en zijn we tot de sluit gebleven en dat onder begeleiding van aan zalig setje van d-feat

We love the sound and the atmosfear of CM
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2007, 19:55
Locatie: sint niklaas

Bericht door witchdoc »

ahja en nog 1 nieuwtje ,

Vanaf Oktober 1x per maand een Cherry Moon party in CM

cherry moon zou dan een evenementenhal worden en Rudy zou terug willen opstarten met nieuw concept met muziek die voor zou zijn op zij tijd , zoals hij cherry heeft opgestart , hij heeft weer inspirate opgedaan in het buitenland en we hopen natuurlijk dat dit zeer positief al gaan verlopen

greetz
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

8) :cool: waiting mode [ON]
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ben benieuwd

1x per maand de CM open doen lijkt me realistisch en rendabel, als het gebeurd "IN DE GEEST" van de CM gebeurd, maw: dat hoeft niet per definitie retro ofzo te zijn...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

witchdoc schreef:ahja en nog 1 nieuwtje ,

inspiratie opgedaan in het buitenland
Velen zeggen dit tegenwoordig, hopelijk "doet" de Rudy het ook echt. Want de andere clubs die dit beloofden heb ik nog niets van gezien. Hopelijk wel binnen het elektronische genre.
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2007, 19:55
Locatie: sint niklaas

Bericht door witchdoc »

tja heb het uit betrouwbare bron , familie van ...

Momenteel staat hij op het punt van te hertrouwen met zijn Argentijnse vriendin (en dj) en hij heeft ook daar en in New York weer de inspiratie gevonden dus ik hoop dat alles goed komt en er ons enmooie tijd tegemoet komt
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Inspiratie uit New York?

US deep-disco toestanden, of wat is de huidige stijl ginds?
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Inspiratie is één, uitvoeren twee; ik weet niet of jullie het verschil al gezien hebben tussen Lokeren en New York... ik vind dat nogal groot :-D

ge kunt bepaalde dingen wel wijzigen, mr concepten of muziekstijl van daar naar hier halen, dat werkt niet.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2007, 19:55
Locatie: sint niklaas

Bericht door witchdoc »

tja hij heeft het toch kunnen doen toendertijd met het opstarten van cherrymoon en de underground naar hier te halen het nu zo welbekende retrosounds dergelijke , er zal aan gesleuteld worden dat is ook normaal he , dus ik zeg afwachten en er het beste van maken ,

zolang CM er is kunnen we blijven feesten :evil:

the legend continues :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten