Pagina 3 van 3

Re: Who's Who's land

Geplaatst: 18 okt 2008, 11:28
door Sirocco
rizzo> schreef:Who's Who's Follies zijn ook nog een tijdje in de Fuse doorgegaan.
Klopt Marko was toen resident, met phi phi af en toe als guest. Daar is die cd who's who's 4 trance editie op gebaseerd. heb zelfs nog een paar tapes ervan.

Re: Who's Who's land

Geplaatst: 20 okt 2008, 21:50
door rizzo>
ik zeg het: zo'n keten en zo'n sfeer maken ze niet meer en die vond je trouwens enkel in Brussel.