Pagina 3 van 4

Geplaatst: 02 jan 2007, 13:38
door model500
at the villa
holy ghost
bel air
globe

Geplaatst: 02 jan 2007, 17:10
door lemant
at the villa (kooigem) en 55

Geplaatst: 02 jan 2007, 19:35
door ThaMan
Om extreem te gaan.... Belgisch heb ik ze zowaar gehad...
Maar had wel es graag een sprong in de 70's gedaan naar de "Studio 54" en "The Warehouse" in de USA... lekkere tijden denk ik.

Geplaatst: 04 jan 2007, 14:34
door azmunito
at the villa
boccaccio
balmoral (oude)
mauna kea
globe

Geplaatst: 04 jan 2007, 17:42
door Phreak
Globe
Jerry's (bij Diest ?)
Vroege Fuse

Geplaatst: 04 jan 2007, 22:41
door Gio
Dit was idd een bestaande topic maar om ff in herhaling te vallen of bijkomende info te geven :-D had ik graag volgende clubs willen doen:

Balmoral
Illusion (voor 96)
Carat (voor 96)
Boccaccio (Destelbergen)
Globe (Stabroek)
Jerry's
At The Villa
Extreme (voor 96)
...

En Thaman zijn voorstellen lijken me ook wel wat, Studio 54: Sex, drugs and disco... PARTY!!! :-D

Begin jaren 70 moet ook zalig geweest zijn op Ibiza denk ik...

Geplaatst: 04 jan 2007, 22:55
door dj_neo
Ik moet eigelijk een beetje updaten:

Alles voor 2003 :D :D :D

Geplaatst: 05 jan 2007, 08:26
door jeec426
Als ik de verhalen hier zo lees en die van mijn madam hoor zou'k precies gepast hebben in het volkske van balmoral :eek: :eek:

Spijtig da'k daar ni geraakt zen.

Ook holy ghost moet de moeite geweest zijn, alleen al qua locatie

Geplaatst: 20 jan 2007, 13:40
door bob
bocca
balmo
lagoa op zondagnamiddag
atv kooigem

Geplaatst: 12 feb 2008, 01:34
door timerider
ik had graag bocca en atv kooigem meegemaakt..
spijtig genoeg paar jaar te laat geboren :?

Geplaatst: 12 feb 2008, 01:55
door StevenR_73
khad wa meer in den bocca wille zitte, maar die maandagen waren zo ver af als je donderdags begon, en op maandag wast meestal 'ik kan ni meer' :mrgreen:

en de beginperiode van fuse heb ik gemist (94), toen was ik gestopt met feesten

Geplaatst: 12 feb 2008, 10:30
door Stanne
Love Parade heb ik nooit gedaan, nooit op Ibiza geweest en, shame on me, nooit Cherry Moon. Das wel een gemiste kans mor nu het heropent mss.... :D

Geplaatst: 12 feb 2008, 14:56
door cussi
-carat
-atv
-balmoral
-globe
-cherry moon

was er wel geraakt as ik wa vroeger was gebore :(

Geplaatst: 12 feb 2008, 14:58
door Fieneke
Stanne schreef:Love Parade heb ik nooit gedaan, nooit op Ibiza geweest en, shame on me, nooit Cherry Moon. Das wel een gemiste kans mor nu het heropent mss.... :D
Dat is nu niet waar he, Ibiza is gewoon een grote geldklopperij.. De keten zijn daar volgens mij niet anders dan dat ze hier zijn. Buiten dan het goede weer en het 24/24 open zijn. :mrgreen:

Geplaatst: 12 feb 2008, 15:54
door jeec426
mijn vriendin is al 5 keer naar ibiza geweest en ze spreekt toch nog altijd over bora bora en the space. maar zij ging in de goeien tijd voor al de commerce daar. Dus nu zal't al anders zijn denk ik