Pagina 3 van 6

Geplaatst: 25 okt 2006, 16:19
door jack fortune
Afbeelding

Geplaatst: 16 nov 2006, 12:05
door Cheese
scalle@theVilla schreef:
puree schreef:had vroeger het logo (zon) op mijn achteruit hangen van mijn eerste auto.
Uiteraard ( :wink: ) niet zo johnny-achtig supergroot formaat, maar wel een discreet zonnetje zodat enkel de kenners het zouden opmerken :wink:
Heb de logo ergens op mijn rug hangen :twisted: :twisted: :twisted:
(tatoo van bij Mike in Kortrijk ofcourse) :wink:

Seg Scalle staat da over gans uwe rug? Maat van mij heeft vroeger nog met iemand gewerkt in cafe ofzoiets en die had logo over gans zen rug staan....

Moet inderdaad wel DIK zijn da willek wel is op foto zien!

Geplaatst: 16 nov 2006, 12:28
door scalle@theVilla
neen, t'is maar 15cm diameter op linkerschouder :-( (enfin in feite nog een geluk want ik denk niet dat mijn vrouw dat tof zou gevonden hebben zo mijn hele rug vol met ATV :lol: :lol: :lol: )

ja ik moet er ééns werk van maken om ne foto te pakken van die tatoo en te posten. 8)

Geplaatst: 28 dec 2006, 23:49
door ViNDieSeL
kheb vandaag de zon van ATV in men hoofd laten scheren, tis beter meegevallen da ik had gedacht :)

kzal proberen morgen es ne pic te trekn en es online te zetn ;)

Grtz

Geplaatst: 28 dec 2006, 23:55
door cloud
:eek: ge meent het

Geplaatst: 31 dec 2006, 12:30
door ViNDieSeL
Afbeelding

Geplaatst: 31 dec 2006, 12:52
door Trab
hehe, veel werk aan gehad?

ik was met kerstmis bj mijn tante op bezoek en ze heeft een tafelkleed vol met die afbeelding van die zon op :eek:

Geplaatst: 31 dec 2006, 12:54
door ViNDieSeL
men vriendin is kapster dus voor haar is da nie zo veel werk

men haar was wel tamelijk kort, dermee komt het er nie zo goe door

vanaaft word het herdaan en kzal dan es nen beteren pic nemen

Grtz

Geplaatst: 10 jan 2007, 18:46
door ViNDieSeL

Geplaatst: 10 jan 2007, 19:03
door Jones
aleen voor die sticker die wagen kopen :D

mss een idee om een afbeeldingenarchief aan te leggen (ik weet dat dit de bedoeling was op de site mja.. zo ne open dir per club gesorteerd zou da niks zijn ?? )

Geplaatst: 25 jan 2007, 15:30
door stessel
Afbeelding

Geplaatst: 25 jan 2007, 15:32
door Cheese
That's one big sun :eek:

Geplaatst: 25 jan 2007, 20:16
door cloud
bijna ware grootte van die die in atv hing :)

Geplaatst: 26 sep 2007, 10:07
door scalle@theVilla
Voila mijn tatoo staat te bewonderen in sectie Album-Others.

T'is niet over gans mijne rug..T'is ongeveer 13cm op 13cm op mijn linker schouderblad...Aangebracht door Mike (Mike Tattoo Kortrijk-een goede vriend van Laurence)

Geplaatst: 26 sep 2007, 10:28
door pooley
Amai, respect :-)
Ge zult daar een goede tijd beleefd hebben zeker? :)