Decadance

Het forum van de andere legendarische clubs
quincy

Bericht door quincy »

Ik ben zeker aanwezig zaterdag. Tip, check zeker Don Collins, uiterst vette en donkere techy sound dat die man heeft, we gaan er zeker nog van horen binnenkort !!
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Wat vinden jullie leuk aan decadance! Sorry maar de muziek trekt op geen reet en het is een groot drugskot, den Oh! is er niets mee vergeleken! En echte clubbers komen daar nu ook niet,ze! ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:25
Locatie: Zottegem

Bericht door mr.nice guy »

ma jongen toch,wa wete hij van goeie muziek :roll: ga rap een beetje in den oh het veld gaan omploegen mee jullie spatische muziek :twisted: als ge de muziek van deca of deca zelf nie kunt apreciëren blijf hier dan gewoon weg :twisted: ik kom uwe zandbak topic toch ook nie bevuilen!!
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

U N K ? ? ?
In Deca komt gewoon de crème van de crème van de dj's draaien man!!
Aan uwe nick te zien zijde ook 'dj' awel dan zouje da toch al moeten weten?? :roll:
Ma kversta u aan uw onderschrift te lezen :wink: :lol:
c",) Vive la fête c",)
quincy

Bericht door quincy »

Phonkalic schreef:U N K ? ? ?

Ma kversta u aan uw onderschrift te lezen :wink: :lol:
Dacht ik ook juist te zeggen :lol:
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

quincy schreef:Ik ben zeker aanwezig zaterdag. Tip, check zeker Don Collins, uiterst vette en donkere techy sound dat die man heeft, we gaan er zeker nog van horen binnenkort !!
Thx voor de tip! 8)
"donkere, techy sound" --> das de max!! :wink:
c",) Vive la fête c",)
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:25
Locatie: Zottegem

Bericht door mr.nice guy »

don collins heb ik nog nie echt van gehoord,ma kan zeker nie slecht zijn,zoals jij het omschrijft quincy :) tkan zijn da ik zaterdag der ook ben,kzal u daar wel zien zeker quincy??eeeiiijj luvegroove kom ook e dees weekend.ge kunt iedere week potten drinken in brussel e,alcoollieker :lol:
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

hahaha :D
tis wel waar, maar ni alle weken met da specifiek vrouwelijk gezelschap :wink:
ma de zaterdag zouk wel eens willen afkomen.
c",) Vive la fête c",)
quincy

Bericht door quincy »

Is nog geen bekende dj hoor, had er ook nog nooit van gehoord maar heb al eens na hem in Decadance gedraaid en heb hem ook samen eens met Prinz horen draaien. Beide keren bijzonder onder de indruk van zijn sound.

We drinken er samen enen, zal mijn Punk'ID t-shirt aantrekken, zal makkelijker zijn om mij te herkennen :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

mr.nice guy schreef:ma jongen toch,wa wete hij van goeie muziek :roll: ga rap een beetje in den oh het veld gaan omploegen mee jullie spatische muziek :twisted: als ge de muziek van deca of deca zelf nie kunt apreciëren blijf hier dan gewoon weg :twisted: ik kom uwe zandbak topic toch ook nie bevuilen!!
Ik doelde op het druggebruik in den Oh! Niet dat ik daar naartoe ga!
Maja, ben maar eenmaal geweest in deca en de muziek trop op nix! Mislukte beatmatch,povere scratch op van dienen dark tech! Pitch op liedjes veel te hoog etc. Dno ze, zal aan DJ gelegen hebben :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik zou zeggen laat Deca maar links liggen :wink:
Blijft u maar amuseren op de schitterende platen van Milk Inc. en Sylver fantastisch gemixt door de echte underground dj's van Carré en The Temple :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ach man... Egocentrische betweters :D

Ge moet op de juste avonden gaan waar.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
keskondisco

Bericht door keskondisco »

dj_neo schreef:Ach man... Egocentrische betweters :D

Ge moet op de juste avonden gaan waar.
Ik kaats de bal weer :arrow:
dj_neo schreef:Wat vinden jullie leuk aan decadance! Sorry maar de muziek trekt op geen reet
En egocentrisch...als er dan iemand al een tip geeft wa een goeie club is breekt ge 't af en komde weer mee uwe Carré aandraven.
Blijft er dan eh, wa komde hier dan eigenlijk zagen?
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

da gastje zit echt nie op zijn plaats :!: diepe vernieuwende sounds en dikke classics komen hier op de 1ste plaats man en geen commerciele bucht zoals in den Carré Paté :roll: en we zijn allemaal PRO-marginale drugskoten :twisted:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

dj_neo schreef: Ik doelde op het druggebruik in den Oh! Niet dat ik daar naartoe ga!
hoe weet ge dan dan der drugs gebruikt worden??
gaat toch ni zeggen da ge alles gelooft wan ze in de media zeggen é
(ni dak the oh wil verdedigen é :lol: )
OT: binnekort ga ik wel ies binnespringen daar denkik :wink:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast