Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2007, 06:10

Bericht door R1 Racer »

Ik hoor het nog altijd heel graag :D .
Balmoral vondt ik van muziek nog iets beter dan lagoa , hoewel ze alle twee hele goeie en ook minder goeie nummers draaiden .
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom op LC... 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Welkom R1 Racer.
Aan uw naam te zien heb jij volgens mij nog een hobby dat mij ook geweldig interesseert. :D :thumbsup:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2007, 06:10

Bericht door R1 Racer »

Mijn naam heeft idd te maken met moto's en dan vooral een R1 waarmee ik op de baan rij en op circuit .
Jij bent dus ook geintreseerd in moto's ? :D
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2007, 00:46
Locatie: Genk

..

Bericht door antema.rescue »

Joojoooo de naam is philippe ! 19 jonge jaren woonachtig te Genk, tot over zijn oren verliefd op carat na al die wilde verhalen van zijn grote neef euhm hobbys natuurlijk stappekes doen nu vooral illusion, probeer regelmatig ook real te gaan ( tongeren ) en club3000. euhm sport komt niks van in huis lekker lui hange, beetje rondrijden is mijn sport qua muziek de goude oude staat me wel aan maar aangezien ik van de nieuwere generatie benn luister ik ook meer nieuwe generatie muziek: electro, minimal, tek-house etc etc groove wat minder mrja smaak is relatief.

bij deze nemen wij afscheid en tot op de volgende topic hé
ciao for now
als't maar bolt
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: ..

Bericht door poehaaaaa »

antema.rescue schreef:Joojoooo de naam is philippe ! 19 jonge jaren woonachtig te Genk, tot over zijn oren verliefd op carat na al die wilde verhalen van zijn grote neef euhm hobbys natuurlijk stappekes doen nu vooral illusion, probeer regelmatig ook real te gaan ( tongeren ) en club3000. euhm sport komt niks van in huis lekker lui hange, beetje rondrijden is mijn sport qua muziek de goude oude staat me wel aan maar aangezien ik van de nieuwere generatie benn luister ik ook meer nieuwe generatie muziek: electro, minimal, tek-house etc etc groove wat minder mrja smaak is relatief.

bij deze nemen wij afscheid en tot op de volgende topic hé
ciao for now
het leven is één feest ! :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom op LC....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: ..

Bericht door dj_neo »

antema.rescue schreef:Joojoooo de naam is philippe ! 19 jonge jaren woonachtig te Genk, tot over zijn oren verliefd op carat na al die wilde verhalen van zijn grote neef euhm hobbys natuurlijk stappekes doen nu vooral illusion, probeer regelmatig ook real te gaan ( tongeren ) en club3000. euhm sport komt niks van in huis lekker lui hange, beetje rondrijden is mijn sport qua muziek de goude oude staat me wel aan maar aangezien ik van de nieuwere generatie benn luister ik ook meer nieuwe generatie muziek: electro, minimal, tek-house etc etc groove wat minder mrja smaak is relatief.

bij deze nemen wij afscheid en tot op de volgende topic hé
ciao for now
welkom mede leeftijdsgenoot. :D
illusion? gisteren dan ook op de memories geweest? :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Kzal mij hier ook eens voorstellen se.

Ik ben Kelly, 26 jaar oud (of jong... hangt er vanaf hoe ge da beziet). Woon nu in Zutendaal maar kom uit Antwerpen. Nu ganek wa minder weg want tis allemaal zo ver rijden :roll: maar ik kom toch nog regelmatig in Illusion terecht! Ook maak ik af en toe fotos op events en feestjes en alles... beetje een hobby... en die komen dan op nen Hollandse en Belgische site waar dak nu gene reclame voor ga maken :twisted:

Groetjes!
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom...
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

welkom allebij :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Welkom :)
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

welkom hier :alien:
Afbeelding
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

Kelly* schreef:Kzal mij hier ook eens voorstellen se.

Ik ben Kelly, 26 jaar oud (of jong... hangt er vanaf hoe ge da beziet). Woon nu in Zutendaal maar kom uit Antwerpen. Nu ganek wa minder weg want tis allemaal zo ver rijden :roll: maar ik kom toch nog regelmatig in Illusion terecht! Ook maak ik af en toe fotos op events en feestjes en alles... beetje een hobby... en die komen dan op nen Hollandse en Belgische site waar dak nu gene reclame voor ga maken :twisted:

Groetjes!
u komde ook overal tegen he
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

LazerG schreef:
Kelly* schreef:Kzal mij hier ook eens voorstellen se.

Ik ben Kelly, 26 jaar oud (of jong... hangt er vanaf hoe ge da beziet). Woon nu in Zutendaal maar kom uit Antwerpen. Nu ganek wa minder weg want tis allemaal zo ver rijden :roll: maar ik kom toch nog regelmatig in Illusion terecht! Ook maak ik af en toe fotos op events en feestjes en alles... beetje een hobby... en die komen dan op nen Hollandse en Belgische site waar dak nu gene reclame voor ga maken :twisted:

Groetjes!
u komde ook overal tegen he
En u niet? :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast