Legendary TV-series

Alles in verband met films, televisie en radio
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik heb die foto verwijderd, dergelijke zaken wil ik hier in het vervolg wel niet meer zien :)
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Stanne schreef: En op "den Duits" was er altijd een 30min Tom en Jerry. Da programma was in 3 delen: na eerste deel smeet Tom met bloemen, na het 2de deel met een taart en alst gedaan was scheurde Tom het boek waar hij de verhalen uit voorlas kapot en gingen ze achter mekaar aan. Zaalig.t bad en dan voor de buis. En Pierre, wat hebben ze gewonnen... ? :D
just, daar sta me nog iets van voor… was da ook ni altijd met een liedje van "vielen dank fur die blumen" ofzo iets?
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

jasper schreef:just, daar sta me nog iets van voor… was da ook ni altijd met een liedje van "vielen dank fur die blumen" ofzo iets?
geen gedacht wat het juist is,ma ge zit er ni ver naast :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

jasper schreef:
Stanne schreef: En op "den Duits" was er altijd een 30min Tom en Jerry. Da programma was in 3 delen: na eerste deel smeet Tom met bloemen, na het 2de deel met een taart en alst gedaan was scheurde Tom het boek waar hij de verhalen uit voorlas kapot en gingen ze achter mekaar aan. Zaalig.t bad en dan voor de buis. En Pierre, wat hebben ze gewonnen... ? :D
just, daar sta me nog iets van voor… was da ook ni altijd met een liedje van "vielen dank fur die blumen" ofzo iets?
Klopt. Da was het liedje in de eindgeneriek.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

het heeft hier al gestaan mss, maar kent er iemand "Er was eens" nog? Was meestal op Rtbf en kwam voor Weekend Sportif :) (tja opgegroeid met voetbal)
Links in de bovenhoek stond er altijd een jaartal.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

idd da waren super series
heb die ook veel gezien. Die makers hadden ook hetzelfde maar dan over het menselijk lichaam, ruimte etc...

Afbeelding

Wat wij ook veel zagen was Microkids, Club Dorothée etc... :)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mannekes, hebde gelle niet teveel aan de snoepkes gezeten? Ik wil nu niks zeggen he, maar ik weet totaal niet over wat jullie het hebben.. :? :cry:

EDIT: Gelle scheeld echt echt een stevige vijs, ofwel zit der hier ene in mijn account te prullen ze :roll: :roll: :roll: Ik was om 18u17 ALLANG naar huis te vrijdag :roll: :roll: En zit al helemaal geen half blote venten in mijn sig te plaatsen, die plaats ik liever in mijne zetel, dan heb ik der tenminste nog iet aan :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fieneke op 04 feb 2008, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Kent er iemand : Die Sendung mit der maus nog?
http://www.wdrmaus.de/lachgeschichten/m ... fant_ente/

Vroeger toch ook regelmatig naar gekeken.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Idd Sven, super die serie.
Heb ik ook nog veel naar gekeken, en lang...
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Fieneke schreef:Mannekes, hebde gelle niet teveel aan de snoepkes gezeten? Ik wil nu niks zeggen he, maar ik weet totaal niet over wat jullie het hebben.. :? :cry:

EDIT: Gelle scheeld echt echt een stevige vijs, ofwel zit der hier ene in mijn account te prullen ze :roll: :roll: :roll: Ik was om 18u17 ALLANG naar huis te vrijdag :roll: :roll: En zit al helemaal geen half blote venten in mijn sig te plaatsen, die plaats ik liever in mijne zetel, dan heb ik der tenminste nog iet aan :mrgreen:
dan moete die MOD's hier is aan hun oren trekken hé....
tenzij dat er iemand uw passwoord weet.......
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

De Grote meneer Kaktus show....stond die er hier al tussen ?
Bangelijk gewoon: kweetniet....meneer kaktus weet wel.

Nog jeugdsentiment: Beertje Colargol, Barbapappa, Scooby Doo,....
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Kent er nog iemand de "way of life"-show?

"Retteketet hier is Nanet" :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

back to the 90's schreef:
Fieneke schreef:Mannekes, hebde gelle niet teveel aan de snoepkes gezeten? Ik wil nu niks zeggen he, maar ik weet totaal niet over wat jullie het hebben.. :? :cry:

EDIT: Gelle scheeld echt echt een stevige vijs, ofwel zit der hier ene in mijn account te prullen ze :roll: :roll: :roll: Ik was om 18u17 ALLANG naar huis te vrijdag :roll: :roll: En zit al helemaal geen half blote venten in mijn sig te plaatsen, die plaats ik liever in mijne zetel, dan heb ik der tenminste nog iet aan :mrgreen:
dan moete die MOD's hier is aan hun oren trekken hé....
tenzij dat er iemand uw passwoord weet.......
Ik weet het niet, maar ik vind het allezins niet leuk om 3 pagina's (waar houde gelle elle eigenlijk mee bezig in het weekend????) gekak te vinden over iet waar dak nog ni eens iet mee te maken heb, en dan zou ik onvolwassen zijn???? Alstublieft ze ! :x
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

you've highjacked the thread again
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

OK, we houden het hierbij dan. Iemand heeft er dan blijkbaar (als grap?) ne foto van ne vent bijgezet. Het is ni schoon en zullen erop toezien dat zulke zaken niet meer gebeuren.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast