80's Classics

Alles in verband met muziek
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Fieneke schreef:
Administrator schreef:Ja en een Elvis, The Beatles en The Stones zijn NOG ouder en zijn NOG meer gekend en zullen wereldwijd NOG meer gedraaid worden.

Waar ik op wees is dat jullie die I Love The 90's party afbreken omdat ze met die lineup afkwamen. Welke lineup hadden jullie dan in gedachte qua eurodance hits uit de jaren 90?
Het gaat niet om hun ouderdom, maar om kwaliteit. Of ga je nu echt the beatles vergelijken met pakweg Regi??????

Ik vind persoonlijk dat er een pak betere line up kan gemaakt worden. En niet de eerste de beste samenscholing van een Hitbox cd'ke.
Maar mens toch...

Waar vergelijk ik een Regi met The Beatles? Voor wie hou jij mij feitelijk?

Welke lineup kan er volgens jou dan? Het gaat hier om een party zoals je nu de Q-Parties en de Donna hitparties hebt => hits dus, veelgedraaide en populaire commercieele plaatjes maar dan met het verschil dat deze uit de jaren 90 komen. En die selecte uit Hitbox & Tophits cd's daar draait het juist om deze hits, dus ik snap echt niet waar jij op aanstuurt.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Komt eens van uw paard en voel u zo is niet aangevallen..

Jij hebt trouwens die vergelijking zelf gemaakt. Want jij begint te spreken over the beatles, dat ze nog ouder zijn. En ik stel gewoon de vraag: ga je die 2 nu echt vergelijken..

Ni overdrijven he maat, ik geef enkel mijn ondervinding van de jaren 90.

Waarop ik op aanstuur is dat ik het meeste van die hitboxrommel niet te luisteren vind, is toch mijn goed recht? Als ik aan i love the 90's denk, denk ik aan andere muziek, Bryan Addams om maar een voorbeeldje te geven, niet aan liedjes die geproduced worden om 10-13jarige cd'kes te laten kopen. En daar zijn goede dingen tss bv -queen of my castle, bangelijke schijf. Maar die kan je niet met lift up van 2fabiola vergelijken. De één is naar mijn mening een goed gemaakte schijf, het andere is op de markt gebracht met 1 doel: verkopen.
Laatst gewijzigd door Fieneke op 26 mar 2008, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Maar ondertussen heb je nog altijd JOU IDEALE LINEUP voor die I Love The 90's party niet gegeven.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Alles behalve datte. Toch niet moeilijk??? Er is toch in de jaren 90' meer muziek gemaakt dan die rommel? Ik kan nu niet dadelijk iets bedenken, wilt dat daarom zeggen dat ik geen punt heb??? Shit man, wie heeft er u in uw gat gebeten? Of organiseerde het feestje mss zelf? :roll:


Mijn lijstje: SPECIAAL VOOR U OPGEZOCHT !:

Bryan Addams
Soulsister
Noordkaap
Gorki
The Radio's
The Scabs
K's Choice

Om er maar een paar te noemen uit de jaren 90, sorry maar aan die muziek kan 2fabiola een serieus sterk poepke ruiken. Dat is muziek en gene tjing tjang dat op de markt gebracht word om te verkopen. Snapte het nu?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ge snapt het niet é. Dat zijn inderdaad kwaliteitsvolle groepen maar het draait hier nu eenmaal om (dance) hits.

Als ik zaterdag naar een Q-Party ga dan ga ik daar toch ook geen kwaliteit gaan verwachten maar eerder leuke en commercieele dancemusic.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef:En daar zijn goede dingen tss bv -queen of my castle, bangelijke schijf
'King of my castle' bedoel je waarschijnlijk? :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef: Dat is muziek en gene tjing tjang dat op de markt gebracht word om te verkopen. Snapte het nu?
Dus Brian Addams en K's choice brengen muziek uit met de bedoeling het niet te verkopen? :) Die verdienen zelfs meer dan de uitgevers van de jingle jangle hits waar jij het over hebt.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:Ge snapt het niet é. Dat zijn inderdaad kwaliteitsvolle groepen maar het draait hier nu eenmaal om (dance) hits.

Als ik zaterdag naar een Q-Party ga dan ga ik daar toch ook geen kwaliteit gaan verwachten maar eerder leuke en commercieele dancemusic.
Nee gij snapt het niet. Ik stel me gewoon de vraag dat ALS je dan een avond van the 90's wilt organiseren waarom ge dan gene kwaliteitsvolle muziek neemt ipv die groepen waar er meer eendagsvliegen van tsszitten als iets anders. Ge doet precies alsof het een schande is om de vraag nog maar te stellen of die bedenking te maken.

@Trab: Ik denk dat die mensen eerder muziek brengen vanuit hun gevoel, anders hadden we de laatste jaren wel meer van B. A. & K's choice gehoord of niet soms?

Enneuh ja, het is King of my castle :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef:@Trab: Ik denk dat die mensen eerder muziek brengen vanuit hun gevoel, anders hadden we de laatste jaren wel meer van B. A. & K's choice gehoord of niet soms?
Brian addams komt nochtans regelmatig in België optreden en k's choice staat al sinds 2003 op non-actief, dacht ik.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Het is heel simpel met zo'n party's: wil je veel volk lokken (wat de bedoeling is met zo'n megafeestjes) dan moet je ni afkomen met onbekende muziek. Ook al is die stukken beter dan al die "rommel".
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Fieneke schreef:
Administrator schreef:Ge snapt het niet é. Dat zijn inderdaad kwaliteitsvolle groepen maar het draait hier nu eenmaal om (dance) hits.

Als ik zaterdag naar een Q-Party ga dan ga ik daar toch ook geen kwaliteit gaan verwachten maar eerder leuke en commercieele dancemusic.
Nee gij snapt het niet. Ik stel me gewoon de vraag dat ALS je dan een avond van the 90's wilt organiseren waarom ge dan gene kwaliteitsvolle muziek neemt ipv die groepen waar er meer eendagsvliegen van tsszitten als iets anders. Ge doet precies alsof het een schande is om de vraag nog maar te stellen of die bedenking te maken.
Daarvoor bestaan er zaken zoals TW Classic. Bij een party zoals deze draait het om dance en commercieele muziek. Hoeveel keer moet ik dit nog gaan herhalen :roll: .
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Administrator schreef:Daarvoor bestaan er zaken zoals TW Classic. Bij een party zoals deze draait het om dance en commercieele muziek. Hoeveel keer moet ik dit nog gaan herhalen :roll: .
waar draait het om? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Trab schreef:
Fieneke schreef:@Trab: Ik denk dat die mensen eerder muziek brengen vanuit hun gevoel, anders hadden we de laatste jaren wel meer van B. A. & K's choice gehoord of niet soms?
Brian addams komt nochtans regelmatig in België optreden en k's choice staat al sinds 2003 op non-actief, dacht ik.
Mja, hoe lang is het geleden dat ie nog eens een full cd opnam? Er is er net eentje uit heb ik gezien.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:
Fieneke schreef:
Administrator schreef:Ge snapt het niet é. Dat zijn inderdaad kwaliteitsvolle groepen maar het draait hier nu eenmaal om (dance) hits.

Als ik zaterdag naar een Q-Party ga dan ga ik daar toch ook geen kwaliteit gaan verwachten maar eerder leuke en commercieele dancemusic.
Nee gij snapt het niet. Ik stel me gewoon de vraag dat ALS je dan een avond van the 90's wilt organiseren waarom ge dan gene kwaliteitsvolle muziek neemt ipv die groepen waar er meer eendagsvliegen van tsszitten als iets anders. Ge doet precies alsof het een schande is om de vraag nog maar te stellen of die bedenking te maken.
Daarvoor bestaan er zaken zoals TW Classic. Bij een party zoals deze draait het om dance en commercieele muziek. Hoeveel keer moet ik dit nog gaan herhalen :roll: .
Gij moogt da nog zoveel herhalen als ge wilt, wat gij precies niet wilt horen is dat naar mijn SUBJECTIEVE mening betere muziek is waar je de 90's mee kan linken. Mag ik nog ja?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Misschien moeten we dit topic maar eens splitsen in een I love the 90's topic?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten