Bass schreef:Jip, ma vind het gewoon elke keer vervelend wnr jullie zo denigrerend doen over nu.. ok het zal er wel anders aan toe gegaan zijn, vind het zelf ook jammer dak die tijden ni heb meegemaakt.. ma das nu eenmaal iets waar ge mee moet leven. Dus kunt beter vooruit kijken ipv achteruit
Das ook ieder zijn mening natuurlijk é. Voor ulle zal het waarschijnlijk just hetzelfde zijn binnen een paar jaar.
Everyone has his own time and place in space
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Bass schreef:Jip, ma vind het gewoon elke keer vervelend wnr jullie zo denigrerend doen over nu.. ok het zal er wel anders aan toe gegaan zijn, vind het zelf ook jammer dak die tijden ni heb meegemaakt.. ma das nu eenmaal iets waar ge mee moet leven. Dus kunt beter vooruit kijken ipv achteruit
Das ook ieder zijn mening natuurlijk é. Voor ulle zal het waarschijnlijk just hetzelfde zijn binnen een paar jaar.
in jullie ogen ben'k een snotbel van 19 jaar en ja der loopt jong volk rond.. ma tege de vroege uurtjes waneer de meeste snotbelle na huis moete dan knalt het daar, sluiting level valt nog mee ma als jean onder sluit.. veel minors zijn er dan nie en sfeer is dan ook wel super.. ik vind zelf dat'k 10 jaar te laat geboren ben ma tis nu zo ik word stik jaloers als'k mn neef hoor vertellen zijn illusion en carat tijden... helaas pindakaas gelukkig heb'k een pak van zn cassetjes en kan'k zo genieten zal binnekort is probere zo een cassetje te rippen en uploaden !
@ Ultimate Focker: zo rap zennek ook ni op men tenen gestampt zenne Das ook al iets da ge afleert met ouder worden Graptjen é mateke. En tis ook omda ge van Lier zijt dakket u vergeef
Grtz
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.
Beter of niet, gisteren wast alvast een enorm feestje. Heb parels gehoord van oa. Jan & Wout & Franky.
Veracocha - Carte Blanche
La Bush Team - Flanger
Solar Factor - Urban Shakedown
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
vroeger, vroeger, vroeger...
toen gingen de mensen nog uit in stijl. ze weigerden u in een discotheek als uwe gel niet goe opgedroogd was in uw haar. nu komt de jeugd naar een discotheek omdat ze zich vervelen, terwijl in mijne tijd wij leefden voor uit te gaan, 't was nog niet weekend of we waren al aan het bellen over wat we gingen doen (nog zonder ne gsm zelfs).
maar underground of wat dat ge het wilt noemen was ook niet ideaal. de tijdsgeest was anders, ge moogde wat meer drinken, pakte een xtc'ken ge viel niet van uw stokken enzovoorts. nu komde buiten en moette al oppassen om niet geflitst te worden, om niet tegen gehouden te worden enzovoorts.
ik mis ook den tijd dat mensen zich uitdosten of freaky kledij aandeden, de begin periode van drag queens (man, ge wilt neit weten wat sfeer dat bracht). elke periode heeft zijn charmes. ik vind dat we momenteel veeeeeeeel meer variatie van muziek hebben dan vroeger. jan met de pet kan een nummer maken dat door grote dj's wordt gedraaid. kijkt maar naar nen deadmau5, ventje is amper 18 jaar en heeft wellicht nog nooit een club van binnen gezien, maar toch maakt 'm de meest bangelijke muziek. dat is evolutie...
Tijsje schreef:vroeger, vroeger, vroeger...
toen gingen de mensen nog uit in stijl. ze weigerden u in een discotheek als uwe gel niet goe opgedroogd was in uw haar. nu komt de jeugd naar een discotheek omdat ze zich vervelen, terwijl in mijne tijd wij leefden voor uit te gaan, 't was nog niet weekend of we waren al aan het bellen over wat we gingen doen (nog zonder ne gsm zelfs).
maar underground of wat dat ge het wilt noemen was ook niet ideaal. de tijdsgeest was anders, ge moogde wat meer drinken, pakte een xtc'ken ge viel niet van uw stokken enzovoorts. nu komde buiten en moette al oppassen om niet geflitst te worden, om niet tegen gehouden te worden enzovoorts.
ik mis ook den tijd dat mensen zich uitdosten of freaky kledij aandeden, de begin periode van drag queens (man, ge wilt neit weten wat sfeer dat bracht). elke periode heeft zijn charmes. ik vind dat we momenteel veeeeeeeel meer variatie van muziek hebben dan vroeger. jan met de pet kan een nummer maken dat door grote dj's wordt gedraaid. kijkt maar naar nen deadmau5, ventje is amper 18 jaar en heeft wellicht nog nooit een club van binnen gezien, maar toch maakt 'm de meest bangelijke muziek. dat is evolutie...
Joepie ! Nog nen die hard fan Welkom !
Kgeef u volkomen gelijk mor kweet ook al dat die tijd ni terug komt. Hoe hard ge da ook mist of hoe hard ge da ook wil. Daarom zitten we hier En om de jeugd wa (slechte ?) manieren te leren natuurlijk
En het is nu ook zo, dat wij door ouder te worden, gewoon anders aankijken tegen uitgaan.. De jeugd van nu, beleeft ommes ook zijn geflipte dagen
Mijn 2 kleinste broerkes beginnen heel stillekes de leeftijd van uitgaan te bereiken, khou men hart nu al vast als ik denk aan de schoon voorbeelden dat ze gehad hebben van ons
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work
It's just an Illusion..
Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Fieneke schreef:En het is nu ook zo, dat wij door ouder te worden, gewoon anders aankijken tegen uitgaan.. De jeugd van nu, beleeft ommes ook zijn geflipte dagen
Mijn 2 kleinste broerkes beginnen heel stillekes de leeftijd van uitgaan te bereiken, khou men hart nu al vast als ik denk aan de schoon voorbeelden dat ze gehad hebben van ons
Fien, de jeugd van nu, daar ben jij toch nog bij of ni ? Toen ik 25 was zat ik er nog middenin en voelde ik mij ni oud ze.
Fieneke schreef:Dude, ik reken me niet bij de 18-19 jarige snotters
Edit: als ge thuis 2 nakomelingskes hebt lopen (broers zijn 12 & 13) dan voelde u oud ze man.. Ik heb ze alletwee nog in de wieg zien liggen man...
Kheb er ook nog in de wieg zien liggen die me nu de les (proberen) spellen. En toch voel ik me nog ni heel oud. Wel rijper en meer volwassen natuurlijk in tegenstelling tot 10j geleden
Bwoa gasten. Ik ben er 20 en ik ben de maandag al sms'en aant sturen en te bellen om volk te zoeken wie meewilt nr illusion zaterdag. Ben altijd mee mijn 3 core maten en dan moeten we altijd nog zoeken wie er meewilt.
Allemaal plooiers
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."