80's Classics

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Fieneke schreef:
StevenR_73 schreef:
Matthias schreef: zeker en vast!!
in een andere topic, dee sis voor d eouw zakken, waar zitte Thaman? :twisted: ;)


idd, kampioenschappen (ek, wk,nationaal, benelux)... je kon in winkels ploegen, stadions, lichtmasten, ... (noem maar op) kopen om het uit te breiden.
Excuse me??? Ik ben wel niet oud éééé :cry:
kheb het dan ook over de 30plussers................en gij? 25, godverdekke, ge kon men dochter zen :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Amai, 9j om ne kleine te krijgen... stevig !! :mrgreen:

Ik vind gewoon dat 80's muziek echt tijdloos is. ;)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Fieneke schreef:Amai, 9j om ne kleine te krijgen... stevig !! :mrgreen:

Ik vind gewoon dat 80's muziek echt tijdloos is. ;)
dara heb ik vd week ook eens over nagedacht, maar meer in de richting dat de 80's een smeltkroes was van vanalle muziek, de jaren 90-00 hebben me dit gevoel nog niet gegeven.


ne kleine op 9, grootvader op 25 :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Om eerlijk te zijn vind ik dat in de jaren 80 echt muziek gemaakt werd. In de jaren 90-2000 naar mijn mening niet. Versta met niet verkeerd, ook goede muziek hoor. Maar stevig ondermaats als je het vergelijkt met the 80's. Ik vind wel dat muziek er terug op aant vooruitgaan is. En dan heb ik het zowel over pop-rock als trance.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Fieneke schreef:Ik vind wel dat muziek er terug op aant vooruitgaan is. En dan heb ik het zowel over pop-rock als trance.
??

veel vooruitgang hoor ik niet ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Tegen 10 jaar geleden?? Toch wel hoor. Ik vraag me nu minder vaak af waar ze het halen en ik hoor meer artiesten graag dan in de jaren 90
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Af en toe gebeurd er wel is iets nieuw, onverwacht,energiek,.... in elk genre. Nu is er bvb iets als Hercules (soort nu-disco), Gossip (powerrock),....
Mor meestal is het een oude foto in een nieuwe kader.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Fieneke schreef: Ik vraag me nu minder vaak af waar ze het halen en ik hoor meer artiesten graag dan in de jaren 90
Misschien omdat ze tegenwoordig heel veel gaan halen in de jaren 80 :D
Ik hoor al jaren niks nieuws meer. Alleen updating van bestaande dingen. Of het enten van de stijl op de andere. En dat vind ik meestal niet geslaagd. Ik heb het ook nooit gehad voor bomen waar twee of meer soorten appels aan hangen. Het risico dat je dan eens in een zure appel bijt terwijl je een zoete verwacht is redelijk groot.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik heb het niet zozeer over nieuwe zaken, eerder over de kwaliteit van de songs, de opbouw, teksten, melodie. Veel beter dan bv 2fabiola is zijn glorie. Snap je het verschil? (want mijne uitleg ook altijd.. )
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Fieneke schreef: Veel beter dan bv 2fabiola is zijn glorie. Snap je het verschil? (want mijne uitleg ook altijd.. )
ge noemt hier natuurlijk ook weer 's werelds beste popgroep he :)
als dat alles is wat ge van de 90's hebt onthouden :roll:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dat was het eerst dat me te binnen schoot. :roll:

Ik herinner me de jaren 90 wel vooral voor de dancemiskleunen ja. Toen was het écht erg op dat vlak.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Wat wel kan gezegd worden is dat de jeugd intens met muziek bezig is. Ni alleen luisteren maar ook maken. Ik noem hier maar Xink die verdomd goed hun instrumenten beheersen voor hun leeftijd.
Als je dan ook ziet naar de winnaars van de Humo's Rock Rally: 14 jaar. Oké, de muziek die ze brengen is mss niet direct mijn ding maar ze doen het wel.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Inderdaad, overlaatst was ik aan het zappen op weekendmorgen en ik kwam op de Kids Top 20 uit, een meisje die met haar groepje op 1 stond: Babs - Laat mij gerust. Een verdomd goed nummerke he.. Steekt enorm goed in mekaar, goe gezongen. Ik was er een beetke van onder den indruk.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik ben hier... maar kan al ff niet meer volgen eigenlijk :P
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Ik krijg het schijt van die (Engelse) indierockgroepkes van de laatste jaren, amai! Als je dat geweldig vindt, heb je inderdaad wat gemist in de jaren negentig... :roll: Ik was er toen to-taal niet voor te vinden, maar als ik nu terugdenk aan de grungeperiode, met Nirvana, Dinosaur Jr., Pearl Jam, Melvins en zovele anderen. En wie QOTSA de sjit vindt: koop toch een cd van Kyuss of Fu Manchu alsjeblieft... En Jane's Addiction, Happy Mondays, Breeders, RHCP, Massive Attack en Portishead, Babes In Toyland en meer van dat soort dingen, zo kan je toch nog een poos doorgaan. Leg dat naast die miskleunen van tegenwoordig, waarvan ik zelfs de namen niet ga noemen en je zal 't wel horen. 't Zal ook daarmee zijn dat al die jaren 80 en 90 groepen nu vollebak reünies aan het doen zijn zeker? :roll: De jaren 90, zijn dat ook niet die jaren waarover we hier zo dikwijls nostalgisch aan het doen zijn wat clubs betreft? Ach ja, <i>I rest my case...</i>
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten