Voetbal

Alles in verband met sport
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Lol ik heb hier de foto's van het takelen van het wrak binnengekregen :twisted:


En maar bleiten :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

wel schoon janten, een zonde !
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

:mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Mja, we hebben er weer een pseudo-martelaar bij: een overbetaalde 26-jarige die waarschijnlijk met wat (pinten??) te veel binnen met een auto die hij niet de baas kan aan 217 km/u waar je 90 mag bollen tegen een boom knalt. Tot zover het drieste lot van dit "voorbeeld" voor de jeugd.

België in diepe rouw ... *zucht*

Doodrijders hebben we elk weekend wel.

Dit soort cinema en komedie gaat me echt wel te ver ook al is dit minder aangenaam voor naasten e.d.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Jova Profvoetballer van het jaar! :bom:
En dan zei ik nog niks over Witsel (Jongere), Preud'homme (Trainer) en Defour (Trofee 12de man)!
't Zuske van Jova was overigens wel mijne slag. Er borrelde even het plan in me op om daar mee aan te pappen, ze ten huwelijk te vragen, er zooooooveel kindjes mee te maken als Milan, de schoonma naar België te halen en aldus de zekerheid te verwerven dat Milan nog wat langer bij Standard blijft! :twisted:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:Jova Profvoetballer van het jaar! :bom:
En dan zei ik nog niks over Witsel (Jongere), Preud'homme (Trainer) en Defour (Trofee 12de man)!
't Zuske van Jova was overigens wel mijne slag. Er borrelde even het plan in me op om daar mee aan te pappen, ze ten huwelijk te vragen, er zooooooveel kindjes mee te maken als Milan, de schoonma naar België te halen en aldus de zekerheid te verwerven dat Milan nog wat langer bij Standard blijft! :twisted:
Wat is er tussengekomen?

:mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Milan misschien? :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

AC of Inter? :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:AC of Inter? :mrgreen:
San Remo :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zijn er hier nog rsca supporters die net zoals ik naar de bekerfinale gaan zondag? Ik heb een ticket voor tribune 4 blok R.
We vertrekken op zondag om 13u met 2 bussen. Zal vonken geven!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Buffalo hier. We hebben al aangepaste sjalen. :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

jaja ik ben ook van de partij natuurlijk supporter voor anderlecht.
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

ook aanwezig!! tribune 4 blok S. Heel in paars wit uitgedost.
Wij vetrekken al om 10, kunnen we nog een pintje drinken :D
Illusionfreak tot morgen mss :P
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

44 miljoen € is niet voldoende voor het exclusiviteitscontract van de profliga :mrgreen:
Met wa zen die bezig seg. Als er maar 1 prijs binnen komt dan weet je al genoeg zeker.
Belgisch voetbal is helemaal om zeep. Eindeloos achterop hinken op ander europees sjotten en dan zo krampachtig aanklampen. Zielig.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Stanne schreef:44 miljoen € is niet voldoende voor het exclusiviteitscontract van de profliga :mrgreen:
Met wa zen die bezig seg. Als er maar 1 prijs binnen komt dan weet je al genoeg zeker.
Belgisch voetbal is helemaal om zeep. Eindeloos achterop hinken op ander europees sjotten en dan zo krampachtig aanklampen. Zielig.
Ze blijven achterop hinken net omdat er veel te weinig geld binnenkomt. Profliga beseft ook dat er meer geld moet komen maar blijkbaar is niemand geinteresseerd. In het buitenland geeft men de tienvouden van deze bedragen.
En ik persoonlijk vind het Belgisch voetbal toch nog leuk. Als ik de Uefa cup finale vergelijk met die van de Belgische beker dan zou ik toch liever geld gegeven hebben aan AA Gent - Rsca.


Btw : Heb zaterdag Paul Put zien passeren op de luchthaven. Blijkt dat hij coach wordt van Zambia of zoiets.Ik dacht al dat hij naar China vertrok om zijn geldop te halen :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten