Stoppen met roken

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zeg Dames... wat maakt het allemaal toch in godsnaam uit !
Ik rook, ik rook niet, ik ga akkoord, ik niet... kan eeuwig blijven duren, maar heeft totaal geen nut daar de mannen van hierboven toch de laatste zeg hebben.

1 Ding is wel een feit om u daar druk over te maken... "Ja, Ge Gaat Er Aan Kapot" ga maar es kijken op de intensieve zorg in het ziekenhuis en zie sommige mensen daar maar es creperen met long kanker! Een schoon zicht is iets anders... en voor de meeste van die mensen is het TE laat om ermee te stoppen !
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

U hebt gelijk mijn beste, en raar maar waar, daar stop ik dus ni voor he, alleen omda da zo stinkt.. Ik denk dat dat komt omdat ge u als jonkie nog onsterfelijk voelt.. Maar aan de andere kant, mijn beste vriendin haar stiefvader zit met longkanker.. als je ziet wat chemo met dieje mens doet :(
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

M.U.C. schreef:
bouq schreef:kzegget eh ..

de nodige benodigdheden hier zijn ..

1 opblaasbaar zwembaddeke
2 emmerkes olie (propere)
2 setjes bikini

en lot ze et dan maar verder uitvechten
en dit allemaal tijdens de volgende Legend @ outline

kunnen we ineens ne meet and greet houden aan de pool
schitterend idee....
wie geeft hem op als arbiter? :twisted: (op eige risico natuurlijk) :D
of ist last woman standing? :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:Nee, ik redeneer zo niet dat laat ik aan u over..

Jij hebt in geen elke post laten verstaan dat je onze mening deelde en daar begrip voor op kon brengen. Het enige dat er uit u uitkomt is dat ge wilt dat roken volledig verboden wordt. Je mag altijd eens een post quoten waar dat dat zo duidelijk in naar voor komt hoor.
ah voila: en omdat ik niet blijk gaf dat ik uw redenering begrijp, geeft u dan het recht om mijn mening als "zielig, egoist of narrow minded" te bestempelen?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

pooley schreef:Ik begrijp het, die wet tegen het roken in "..."
Maar ik, als roker, moet toch wel ff wijzen op de gevaren.
Het juigdhuis waar ik op zeer regelmatige basis kom is ook rookvrij geworden. De eerste maanden hebben wij, in de mate van het mogelijk, de nieuwe 'wet' proberen doorvoeren.
Uiteindelijk zijn we er gedeeltelijk van afgestapt.
Waarom?
Geluidsoverlast voor de buren met als gevolg verscheidene keren politie aan onze deur, Niet van de muziek (we hebben een begrenzer laten plaatsen ook) maar van het rokende volk dat binnen - buiten gaat en buiten gemoedelijk zit te praten, wat normaal is...
We begrijpen dat onze buren hun nachtrust nodig hebben en we hebben de volgende beslissing genomen.
Er hangt een nieuwe afzuiginstallatie dus van de stinkende kleren gaan onze leden geen last meer hebben.
Vanaf 24 uur wordt er binnen gerookt.

Het 'mag' niet, niet rokers zijn er zo niet gezet op maar we kunnen niet anders.
Wij zijn zeker niet de enige "zaak" die er last van hebben, na navraag in de streek, werd dit bevestigd...

Sad but true
misschien de enige post in dit topic die alles samenvat aangezien dit een concreet voorbeeld is van hoe het er aan toe zal gaan overal in de toekomst... nele03, enige reactie? denk je nu echt dat pooley zijn verhaal een uitzondering zal zijn? binnen geen volk & buiten te veel volk :roll:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nee, dat recht heb ik me toegeëigend na uw dumbfuckposts waar hetzelfde over and over and over naar voor kwam. Dat is geen discussie hoor meid. En sorry, maar ik zeg mijn gedacht, net zoals jij het jouwe zegt, kan daar weinig aan doen als waarheid kwetst hoor, dat kwetst met een reden hoor.. mss eens iets uit leren?
Laatst gewijzigd door Fieneke op 29 okt 2007, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

back to the 90's schreef: of ist last woman standing? :mrgreen:
Ik zou hier eerder voor gaan, met het risico dat ik diegene ben dat er ligt
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:Nee, dat recht heb ik me toegeëigend na uw dumbfuckposts waar hetzelfde over and over and over naar voor kwam. Dat is geen discussie hoor meid. En sorry, maar ik zeg mijn gedacht, net zoals jij het jouwe zegt, kan daar weinig aan doen als waarheid kwetst hoor, dat kwetst met een reden hoor.. mss eens iets uit leren?
Amen , the masks fall of...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Jaja meiske, ik vind het grappig.. geef mij nu nekeer een gefundeerd postje en we kunnen verder.. ik heb er het volste vertrouwen in dat dat zelfs voor u mogelijk is :mrgreen:

Edit: ik zwijg erover, kheb mijn orders gekregen :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:.. geef mij nu nekeer een gefundeerd postje :
Gefundeerde posts?? Ik heb bij mijn weten niet anders gedaan.
Ik heb het nooit persoonlijk getrokken tot gij begon te overdrijven.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

toch raar dat niemand van de anti rokers reageert op pooley zijn voorbeeld, het is nochtans imho een beeld dat we veel gaan zien als de wet er doorkomt :? en sinds wanneer gaan we een land als Amerika als voorbeeld stellen denk ik dan bij mezelf :? nu ja, mij niet gelaten in the end, wie weet interesseert mij uitgaan nog tegen dat die wet er doorkomt :roll:

van 1 ding ben ik wel overtuigd, zaken zoals culture club en the noxx zullen er bij baten aangezien er genoeg snobs en tu m'as vu madammekes anti roken zijn :roll: stel je voor dat hun mooi kleedje vuil is na een avondje stappen :twisted: als ik de rokers in fuse en silo en op café wegdenk dan vrees ik voor veel faillissementen :cry:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

After schreef: misschien de enige post in dit topic die alles samenvat aangezien dit een concreet voorbeeld is van hoe het er aan toe zal gaan overal in de toekomst... nele03, enige reactie? denk je nu echt dat pooley zijn verhaal een uitzondering zal zijn? binnen geen volk & buiten te veel volk :roll:
Lees mijn post op pagina 9 , helemaal boven aan
over dat van die zuiginstallaties zoals op de luchthaven
zeg nu nog dat ik de roker zijn plezier absoluut wil afnemen.
Nog iets Fieneke ??
After?
Laatst gewijzigd door Nele303 op 29 okt 2007, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nele303 schreef:
Fieneke schreef:.. geef mij nu nekeer een gefundeerd postje :
Gefundeerde posts?? Ik heb bij mijn weten niet anders gedaan.
Ik heb het nooit persoonlijk getrokken tot gij begon te overdrijven.
Als jij dat denkt....

Ik ga u in uw wijsheid laten meiske, het is blijkbaar toch nimeer te redden. En nu terug over mijn pogingen tot stoppen met roken...

Ik moet zeggen, nu dat ik zo mijn rookgewoontes veranderd heb, ik op het werk maar halve sigaretten meer rook, dan is mijn zin al over.. of is dit normaal?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:toch raar dat niemand van de anti rokers reageert op pooley zijn voorbeeld, het is nochtans imho een beeld dat we veel gaan zien als de wet er doorkomt :? en sinds wanneer gaan we een land als Amerika als voorbeeld stellen denk ik dan bij mezelf :? nu ja, mij niet gelaten in the end, wie weet interesseert mij uitgaan nog tegen dat die wet er doorkomt :roll:

van 1 ding ben ik wel overtuigd, zaken zoals culture club en the noxx zullen er bij baten aangezien er genoeg snobs en tu m'as vu madammekes anti roken zijn :roll: stel je voor dat hun mooi kleedje vuil is na een avondje stappen :twisted: als ik de rokers in fuse en silo en op café wegdenk dan vrees ik voor veel faillissementen :cry:
After, das nu toch ook een beetke overdreven he.. Ge hebt precies wel iets tegen chichitrutten eh :mrgreen:

Nele: ge hebt het over luchthavens, wij over discotheken.. Ben jij nu echt zo dom of ben je het ervoor aant doen.. dit gaat er echt over za !
Laatst gewijzigd door Fieneke op 29 okt 2007, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

tuurlijk is alles opgelost met afzuiginstallaties, dat is juist de compromis in deze hele discussie!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast