Gekke Foto Topic !!!!! [NSFW]
Elite Club Owner
Neen, dat is niet normaal. Ik zie ze allemaal en het is 
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Elite Club Owner
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
HahahahaM.U.C. schreef:onze neo doet precies wel heel veel opsporingswerk naar zo´n gasten
Daarbij:
woensdag 14 mei 2008
Vrouwen willen weer 'echte man'
Na de ijdele metroseksueel en de gevoelige überseksueel, hebben vrouwen zin in een ander soort man: de retroseksueel. Die heeft stoppels, een behaarde borst en gaat graag op café met vrienden. Als we de huidige trends mogen geloven, is hij de ideale vent. Vrouwen vallen weer voor 'echte mannen'.
Vrouwen gaan steeds vaker op zoek naar een sterke partner met een uitgesproken mannelijk karakter en minder vrouwelijke eigenschappen. Kortom, de retroseksuele man. Uit cijfers van datingsites en relatiebureaus blijkt dat de zogenaamde 'retroman' aan een echte opmars bezig is.
'Een logische tegenreactie', zegt trendwatcher Herman Konings. Na de ijdele, overgevoelige metroseksueel, is de slordige retroman een welkome verfrissing voor heel wat vrouwen. 'Eerdere studies tonen aan dat vrouwen enkel op papier zouden kiezen voor een metroseksuele man. In de praktijk hunkeren ze naar een échte man, een steunpilaar die veiligheid biedt.'
De retroseksuele man is wat ouder, minstens 1,80 meter lang, heeft weelderig borsthaar en doet het goed op financieel vlak. 'Hij zet graag de bloemetjes buiten en laat het huishoudelijk werk vaak over aan zijn partner.'
Zijn vrouwelijke kant zal hij maar zelden tonen. Een gentleman is hij wel. Deuren open houden en na ieder etentje de rekening betalen, zijn vanzelfsprekend voor de retroseksueel. Op seksueel vlak komt dan weer de oermens boven. De retroman is een rokkenjager en neemt in bed de leiding. Een uitgebreid voorspel en emotioneel gekeuvel na de (vaak kortstondige) daad zijn absoluut niet voor hem weggelegd. De gevoelige en verzorgde metroseksueel, met David Beckham als boegbeeld, heeft dus afgedaan. Net als diens opvolger, de überseksueel, de macho met een klein hartje. Daarvan is acteur en mensenrechtenactivist George Clooney een uitstekend voorbeeld. (ksm)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Legendary Member
Kapstokken genoeg om de handdoek aan omhoog te hangen, ach wat met al die homo's in het gewone voetbal?
Pink Devils op Gay Pride tegen homofobie in sport
Tijdens de dertiende Belgian Lesbian and Gay Pride, op zaterdag 17 mei in Brussel, zal de Holebifederatie de homofobie in de sportwereld aanklagen. De Pink Devils, de enige Belgische homovoetbalploeg, zullen aanwezig zijn om de boodschap te onderstrepen. "De Holebifederatie trekt de rode kaart voor homofobie", stellen de organisatoren.
Geen homo's in voetbal?
Volgens de federatie blijft heteroseksualiteit de geldende norm in de sportwereld. Het idee dat vrouwelijke sporters manwijven zijn en dat homo's niet thuishoren in de sport, zijn daar volgens hen voorbeelden van. "Er zijn geen bekende Belgische voetballers die openlijk voor hun homoseksualiteit uitkomen, maar het is onmogelijk dat het allemaal hetero's zijn. Het is erg jammer dat het klimaat binnen de voetbalwereld spelers ervan weerhoudt voor hun geaardheid uit te komen", zegt Yves Aerts, woordvoerder van de Holebifederatie. (belga/bf)
14/05/08 18u34
Club Owner
Elite Club Owner
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

