Gekke Foto Topic !!!!! [NSFW]

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Is da normaal da ik geen enkele foto kan zien op die netlogs?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Neen, dat is niet normaal. Ik zie ze allemaal en het is :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Wtf? Een nieuwe subcultuur en wat voor één :s

Bij "seksuele voorkeur" menen ze allemaal hetero te zijn. De nieuwe man loopt blijkbaar in een roze marcelleke en pendelt tussen coiffeur en stylist.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

damn zeg,gij hebt mij profiel gevonden :lool:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

:lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

onze neo doet precies wel heel veel opsporingswerk naar zo´n gasten :mrgreen:
Fade to grey !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Is dit nog normaal???

Vallen vrouwen voor dit soort types???
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

M.U.C. schreef:onze neo doet precies wel heel veel opsporingswerk naar zo´n gasten :mrgreen:
Hahahaha :P Beeldt u maar niets in. Heb gewoon teveel PC-tijd in de blok.

Daarbij:

woensdag 14 mei 2008
Vrouwen willen weer 'echte man'

Na de ijdele metroseksueel en de gevoelige überseksueel, hebben vrouwen zin in een ander soort man: de retroseksueel. Die heeft stoppels, een behaarde borst en gaat graag op café met vrienden. Als we de huidige trends mogen geloven, is hij de ideale vent. Vrouwen vallen weer voor 'echte mannen'.
Vrouwen gaan steeds vaker op zoek naar een sterke partner met een uitgesproken mannelijk karakter en minder vrouwelijke eigenschappen. Kortom, de retroseksuele man. Uit cijfers van datingsites en relatiebureaus blijkt dat de zogenaamde 'retroman' aan een echte opmars bezig is.

'Een logische tegenreactie', zegt trendwatcher Herman Konings. Na de ijdele, overgevoelige metroseksueel, is de slordige retroman een welkome verfrissing voor heel wat vrouwen. 'Eerdere studies tonen aan dat vrouwen enkel op papier zouden kiezen voor een metroseksuele man. In de praktijk hunkeren ze naar een échte man, een steunpilaar die veiligheid biedt.'

De retroseksuele man is wat ouder, minstens 1,80 meter lang, heeft weelderig borsthaar en doet het goed op financieel vlak. 'Hij zet graag de bloemetjes buiten en laat het huishoudelijk werk vaak over aan zijn partner.'

Zijn vrouwelijke kant zal hij maar zelden tonen. Een gentleman is hij wel. Deuren open houden en na ieder etentje de rekening betalen, zijn vanzelfsprekend voor de retroseksueel. Op seksueel vlak komt dan weer de oermens boven. De retroman is een rokkenjager en neemt in bed de leiding. Een uitgebreid voorspel en emotioneel gekeuvel na de (vaak kortstondige) daad zijn absoluut niet voor hem weggelegd. De gevoelige en verzorgde metroseksueel, met David Beckham als boegbeeld, heeft dus afgedaan. Net als diens opvolger, de überseksueel, de macho met een klein hartje. Daarvan is acteur en mensenrechtenactivist George Clooney een uitstekend voorbeeld. (ksm)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Moet wel grappig zijn, elkaar beschuldigen van wie de bus haarlak heeft leegespoten of wie er bruinen-zonder-zon in de pot nachtcreme heeft gemorst! :cheese:
t'Is allemaal de schuld van Ken & Barbie :twisted:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Kapstokken genoeg om de handdoek aan omhoog te hangen, ach wat met al die homo's in het gewone voetbal?
Pink Devils op Gay Pride tegen homofobie in sport
Tijdens de dertiende Belgian Lesbian and Gay Pride, op zaterdag 17 mei in Brussel, zal de Holebifederatie de homofobie in de sportwereld aanklagen. De Pink Devils, de enige Belgische homovoetbalploeg, zullen aanwezig zijn om de boodschap te onderstrepen. "De Holebifederatie trekt de rode kaart voor homofobie", stellen de organisatoren.

Afbeelding

Geen homo's in voetbal?
Volgens de federatie blijft heteroseksualiteit de geldende norm in de sportwereld. Het idee dat vrouwelijke sporters manwijven zijn en dat homo's niet thuishoren in de sport, zijn daar volgens hen voorbeelden van. "Er zijn geen bekende Belgische voetballers die openlijk voor hun homoseksualiteit uitkomen, maar het is onmogelijk dat het allemaal hetero's zijn. Het is erg jammer dat het klimaat binnen de voetbalwereld spelers ervan weerhoudt voor hun geaardheid uit te komen", zegt Yves Aerts, woordvoerder van de Holebifederatie. (belga/bf)
14/05/08 18u34
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

'k Zal die witz over mandekking maar achterwege later zeker? :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ze zouden er beter allemaal eens stoppen met zaken als de nieuwe man, metrosexueel, de nieuwe zelfstandige vrouw, retrosexuelen, en wat weet ik nog allemaal

statistieken zeggen genoeg dat het niet de oplossing is voor vele koppels
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

After schreef:statistieken zeggen genoeg dat het niet de oplossing is voor vele koppels
als men al is zou stoppen met het maken van onnuttige statistieken .. zou al een begin zijn :mrgreen:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

ni dat dees echt zo grappig is.
ma ik wist dus totaal ni dat er zo een verkeersborden waren :?
eerste keer da ik zoiets zien
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten