Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Zoals gezegd, 'k wil ne keer zien hoe het eruit ziet. Er zijn er hier veel dat de zillion slecht vonden. Heb daar op vrijdag schitterende momenten beleefd. Dees zal er wel verre van staan, maar ja. Wat kan er tegenwoordig de vergelijking met vroeger doorstaan :roll:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Maja, ge moet eens zien op die filmpjes en sets.
Azo nen rotmuziek.

Volgens mij is dat gewoon Culture Club maar dan in Antwerpen.

Maar laat gerust weten,ze. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Ja als't de culture club is dan pas ik sowieso

nooit zo'n bende wannabe's bijeen gezien. Daar konnek zelfs nog ni genieten met goe gerief in mijn tas :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Muziek is wel ok, beelden en beliching zijn wat droogjes en t'zit precies niet echt vol ....
Is dit de stijl van CC? Ben er nog niet geweest ...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Zo'n filmpje geeft niet meteen een goed beeld, maar op het eerste zicht lijkt dat typisch antwerps sfeertje aanwezig. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar het is alsof iedereen zich inhoud daar. Meestal vind ik de sfeer te gemaakt...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

maten van mij zijn al een paar keer geweest, naar inrichting schijnt het wel goed te zitten (en het geluid in de main zou übervet zijn)

de opkomst is blijkbaar niet altijd even groot, want zelfs David Morales kon geen zaal volspelen :roll:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

lemant schreef:de opkomst is blijkbaar niet altijd even groot, want zelfs David Morales kon geen zaal volspelen :roll:
Was te verwachten he, die tijden zijn voorbij
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Mss hebben de mensen gewoon geen boodschap meer aan grote namen en willen ze zich gewoon amuseren?
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

grote namen is ook niks speciaal nimeer. In de jaren 90 was het speciaal als er ergens ne grote naam opdook. Nu is't iedere week ne "grote" da komt.

Weet nog goed toen ik in 98 naar i love techno ging da het voor laurent garnier was. Zalige set toen. Ineens alle lichten in de hal da aangingen en iedereen maar blijven roepen en fluiten, magistraal
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zou veel liever hebben dat de residents terug beginnen met meer echte feestplaten overal te draaien, dat een club compleet staat of valt met zijn eigen grootgemaakte residents ipv maar aan te moeten modderen met guests van hier en daar.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jeec426 schreef:
lemant schreef:de opkomst is blijkbaar niet altijd even groot, want zelfs David Morales kon geen zaal volspelen :roll:
Was te verwachten he, die tijden zijn voorbij
Misschien is David Morales gewoon geen floorfiller? Die is al genoeg naar België geweest de laatste jaren (groovecity, larocca,...)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

ow ow david morales?
sweet

Best is op de site gaan nalezen wie der nog zoal komt draaien !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja en de residents draaien dan ook meestal nog elk maximum 2 à 3 u waardoor ze een avond niet echt meer kunnen opbouwen. Waarom niet gewoon terug clubs met 1 zaal en 2 of 3 residents die elk volledig hun ding kunnen doen.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

stanne, ik weet dat deze boite persoonlijk niets voor mij is maar als er is een 'dikke naam' komt draaien, das wel mooi meegepakt. (ben niet zo voor het festival-massa gedoe)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast