deftig editie qua muziek, maar zo warm? nog nooit meegemaakt
als ik mensen zag afgevoerd worden dacht ik niet aan drugs maar eerder aan de warmte, het was echt niet normaal
ahja, en toiletten nog niet groter dan een standaard toilet zoals op café? WTF? dat is om problemen vragen!
er zat mss 500 man opeen GEPLAKT op 30m²
=> wildplassen in de zaal leek me niet meer dan een logische reactie
soit, muziek was in orde, alleen same old story, voor zo veel geld kon het allemaal wel beter
underworld: vet
pierre: vet
clarke: vet
hood: vet
en oh ja, die vervanger van Umek heeft dat goed gedaan
felix krocher nadien was wel direct steviger en dat deed deugd
heb idd spijt dat ik murphy niet gehoord heb, sms te laat gekregen van maat van mij, en het was in orde naar het schijnt
3 meisjes dood in de terugweg? auto ongeval? soit, straks eens naar het nieuws kijken, wel spijtig het zal je dochter maar wezen
anyway, dat heeft niets met ilt te maken uiteraard, alhoewel de warmte echt wel niet te doen was, als je na die hitte nog moet rijden... onverantwoord in principe
ILT was voor ons gedaan om 6u en tegen dat we thuis waren was het 8u lange maar grappige terugrit
korte drank: ook nog nooit gezien in mijn leven! 8.75eur! maar... wat kreeg je?? 2 milliliter vodka of 2 milliliter bacardi... ge moest u haasten of het was al verdampt tegen dat je dronk! ge moest soms nen bril opzetten om de drank te zien in je glas... pfff, er zijn limieten hé
oh ja, bijna vergeten, veeeeeeeeeeeeel grappig wannabe-est-ce-que-tu-m'as-vu volk gezien, lag meermaals strike