Pagina 2 van 2

Re: This is my concept...her it is

Geplaatst: 30 jun 2008, 10:30
door tmeulder
poehaaaaa schreef:
tmeulder schreef:Hier op het werk lopen we ons al een paar weken te pletter te zoeken achter titel en uitvoerder van het nummer dat begint met "This is my concept...here it is".
Kan iemand ons helpen?

Onze eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn.
schoon plaatske om te werken precies :mrgreen:
Wij amuseren ons hier te pletter, arbeidsvreugde is zeer belangrijk dankuwel! :mrgreen:

Geplaatst: 28 jul 2008, 13:43
door Psytox
staat ergens op een serious beats denk ik, de 4 of 5. Tussen nog wa vettige harde toebak van toendertijd :mrgreen:

Geplaatst: 28 jul 2008, 14:13
door jim-bar
yep - SB5, laatste track 2de CD